Zwanger met spiraaltje

18-01-2009 17:00 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, terwijl ik al jaren een (koperhoudend) spiraaltje heb. Nu het zo is kijk ik en mijn vriend ook toch uit naar dit kindje. Vrijdag bij de gyn geweest die het spiraaltje zou verwijderen, maar omdat de touwtjes niet meer zichtbaar zijn moet het spiraaltje nu blijven zitten. Ik heb daarom een iets grotere kans op een miskraam dan normaal. Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die ook nog een spiraaltje hadden terwijl ze zwanger waren en hoe jullie zwangerschap verliep.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel jaar had je deze? ben even benieuwd omdat ik zelf er ook een heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met zwanger zijn icm een spiraaltje

Maar ik wilde jou en je vriend iig wel even feliciteren!

(f)

Succes!
Nou en!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ooit zwanger geraakt met een spiraaltje.

Het is een miskraam geworden.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook ooit zwanger geraakt met koperspiraaltje, maar ook een miskraam geworden..wel een vroege miskraam hoor.

Hoop dat het voor jullie goed gaat! Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
hoeveel weken ben je al?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook al 3 jaar een koperspiraaltje en ik zit absoluut niet te wachten op een zwangerschap, maar zo te lezen komt het toch best wel eens voor.



Hoeveel jaar had jij de jouwe?
Alle reacties Link kopieren
ik had mijn spiraaltje net vijf jaar. Had nog contact opgenomen met de dokter maar die vertelde mij dat een koperhoudend spiraaltje tien jaar kan blijven zitten. Stom toeval dat het net na vijf jaar misging denk ik hoor. De kans op zwangerschap is met een spiraaltje sowieso iets groter dan met bijvoorbeeld de pil dat wist ik (1%).

Ik ben bijna acht weken zwanger, dat bleek uit de echo.

Ik hoor graag ook de successtories
Alle reacties Link kopieren
@Emmenn en Bosbes, wanneer kregen jullie de miskraam? Was dit erg heftig?