Plas-seks?

09-02-2017 18:50 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het welbekende filmpje waarbij iemand in de mond van la paay plast, (wat nu vollop in het nieuws is) vroeg ik mij af of er eigenlijk mensen zijn die zoiets ook geil vinden. Ik zelf vond het erg smerig om te zien en het idee dat iemand in mijn mond plast.... ik moet er niet aan denken. MAAR: is het eigenlijk wel zo'n taboe? Wie heeft het wel eens gedaan?



Ik vind het overigens ook erg lullig voor haar dat dit filmpje is verspreid. Heel NL is in rep en roer, beetje overdreven hoor.
Alle reacties Link kopieren
Als eerste wil ik zeggen dat ik het schandalig vind dat een of andere gek zoiets op internet zet. Je beschadigd iemand daar onvoorstelbaar mee.Dat je zoiets doet gaat mijn verstand volledig te boven.

Los daarvan moet iedereen maar doen wat hij of zij lekker en leuk vind, zolang het maar legaal is en vrijwillig. En nee, plasseks is mijn ding niet. Doet me totaal niets...
Alle reacties Link kopieren
Het is geen fetisj van mij, maar stel dat vriendlief ermee zou komen, mag hij best over me heen plassen, alleen niet gezicht en mond. En alleen in de badkamer, niet op bed, qua schoonmaakwerkzaamheden daarna (haha). Als ik het bij hem moet doen, primaaa, maar kan je niet verzekeren dat ik mn gezicht in een plooi kan houden, want opgewonden zal ik er niet van worden



Denk dat t vooral met vernedering te maken heeft, beetje BDSM-sfeertje, dat snap ik dan nog wel een beetje.

Vind t wel heel sneu voor haar dat dit gelekt is in de pers, zijn toch je privé-voorkeuren en moet er niet aan denken om zo te kijk te staan voor heel NL (uberhaupt niet met een sekstape, laat staan een tape waarin een taboe aan bod komt).
Die mijnheer plast wel heul veul. Komt geen eind aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 10 februari 2017 @ 17:14:

Het is geen fetisj van mij, maar stel dat vriendlief ermee zou komen, mag hij best over me heen plassen, alleen niet gezicht en mond. En alleen in de badkamer, niet op bed, qua schoonmaakwerkzaamheden daarna (haha). Als ik het bij hem moet doen, primaaa, maar kan je niet verzekeren dat ik mn gezicht in een plooi kan houden, want opgewonden zal ik er niet van worden



Denk dat t vooral met vernedering te maken heeft, beetje BDSM-sfeertje, dat snap ik dan nog wel een beetje.

Vind t wel heel sneu voor haar dat dit gelekt is in de pers, zijn toch je privé-voorkeuren en moet er niet aan denken om zo te kijk te staan voor heel NL (uberhaupt niet met een sekstape, laat staan een tape waarin een taboe aan bod komt).

Ontvangen is toch anders dan geven, mijn vrouw mag zo over mij heen plassen en ook in de mond, is echt heerlijk. Maar om dat dan weer bij haar te doen, nee niet bepaald.

En uit ervaring weten we hoe lichter van kleur hoe minder de geur cq smaak.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het echt niet kunnen, over iemand heen plassen. Ik vind het al moeilijk om ergens naar de wc te gaan waar mensen me misschien kunnen horen. Het heeft ook vrij lang geduurd voordat ik voor het eerst bij vriend durfde te poepen (in het toilet, dus).



ik vind het ook niet geil, maar het boeit me ook vrij weinig dat andere mensen dat misschien wel geil vinden
Ik las plas-heks.
(hele topic verkeerd begrepen)
quote:Het heeft ook vrij lang geduurd voordat ik voor het eerst bij vriend durfde te poepen (in het toilet, dus).Ai. Lastig. Wil je erover praten? Heb je er weleens met hem over gepraat?
quote:Het heeft ook vrij lang geduurd voordat ik voor het eerst bij vriend durfde te poepen (in het toilet, dus).(en het is maar goed dat je dat laatste erbij vermeldde; ik ging al hele rare dingen denken!)
Alle reacties Link kopieren
Maar is iemand klaar laten komen in je mond dan niet zo ongeveer hetzelfde? Ik heb er niks mee trouwens, met plasseks. Zie de relatie tussen plas en seks niet zo. Plas vind ik niet per definitie vies, maar ik zie het opwindende van plasseks niet.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je een punt sandra.....
Alle reacties Link kopieren
Vind ik niet hetzelfde.

Als P.P. hem had gepijpt en in haar mond had laten klaar komen was de ophef over het filmpje vast een stuk minder geweest. Dat vinden mannen geil om te zien.

In je mond laten plassen daar is inderdaad niets opwindends aan.
quote:sandra1905 schreef op 11 februari 2017 @ 09:46:

Maar is iemand klaar laten komen in je mond dan niet zo ongeveer hetzelfde? Ik heb er niks mee trouwens, met plasseks. Zie de relatie tussen plas en seks niet zo. Plas vind ik niet per definitie vies, maar ik zie het opwindende van plasseks niet.Het opwindende staat beschreven in jouw eerste zin. Alleen dan meer en net even anders. Het zal verder ook wel geestelijk iets met je doen. De kick van iets nieuws, iets anders of vanwege de machtsverhouding.
Ze slikt niet door maar ze kijkt duidelijk in de camera. Dusja.. ze wist dat het gefilmd was.. niet heel slim..
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 11 februari 2017 @ 10:48:

[...]





Het opwindende staat beschreven in jouw eerste zin. Alleen dan meer en net even anders. Het zal verder ook wel geestelijk iets met je doen. De kick van iets nieuws, iets anders of vanwege de machtsverhouding.



Ik denk ook dat het vaak met machtsgevoel te maken heeft. Over iemand heen plassen is vernederend voor de ander. De ander ondergaat het. De persoon die ik ooit gedatet heb leek het juist opwindend om onderdanig te zijn en wilde het daarom ondergaan (nooit gedaan trouwens)

Een dominant persoon zou het dus opwindend kunnen vinden om zo te laten zien dat hij de dominante is.



Ik vind iemand in je mond laten klaarkomen trouwens wel anders dan plasseks hoor Urine lijkt me niet per se smeriger maar het is wel erg veel, ik zou ook geen glas sperma drinken
quote:Kate2000 schreef op 09 februari 2017 @ 18:57:

Er zijn 2 filmpjes, ik vind het vreemd dat ik daar niemand over hoor.

Ik zal toch niet de enige zijn die ze allebei gekregen heb?Het zijn drie filmpjes trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan heel goed plasseks geven, plas zo een meneer onder als hij dat wil.

en ik heb het zelf 1 x ontvangen maar gatverdamme wat smaakte dat goor, dat hoef ik dus echt nooit weer.



maar het is iets heel intiems vind ik, je zo te laten gaan.



en voor Patries vind ik het vreselijk, wat een schandalig misbruik van vertrouwen.
quote:chanella1 schreef op 11 februari 2017 @ 11:38:

[...]





Ik denk ook dat het vaak met machtsgevoel te maken heeft. Over iemand heen plassen is vernederend voor de ander. De ander ondergaat het. De persoon die ik ooit gedatet heb leek het juist opwindend om onderdanig te zijn en wilde het daarom ondergaan (nooit gedaan trouwens)

Een dominant persoon zou het dus opwindend kunnen vinden om zo te laten zien dat hij de dominante is.



Ik vind iemand in je mond laten klaarkomen trouwens wel anders dan plasseks hoor Urine lijkt me niet per se smeriger maar het is wel erg veel, ik zou ook geen glas sperma drinken Maar gaat het dan om het spuiten zelf of om wat er gespoten wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 10 februari 2017 @ 09:09:

Daar zijn de meningen over verdeeld. Mijn eigen ervaring zegt mij dat het plas is.

1 = geen en een sample size van 7 is ook aan een veel te lage kant maar onderstaande medische onderzoek zijn 7 herhaadelijk squirtende dames zonder gynaecologische afwijkingen onderzocht. Daarbij werd een echografie en analyse gemaakt van het vochtverlies na vrijwillig urineren, tijdens seksuele stimulatie en na het spuiten.



Resultaat, bij alle 7 dames blijkt het spuiten 'onvrijwillige uitstoot van urine te bevatten en een zeer kleine hoeveelheid vrouwelijke prostaat afscheidingen. Nou wist ik niet dat vrouwen een prostaat hadden, maar dat schijnt ergens in 2002 benoemd te zijn. De para-urethrale klieren (klieren van Skene) also known as the vrouwelijke prostaat. Echter dit is een kleine hoeveelheid in verhouding tot urine. Deze klieren bevinden zich rond de uitgang van de urinebuis en zorgen bij seksuele opwinding pussy juice vrijkomt.



Abstract van het onderzoek

http://onlinelibrary.wile ... 0.1111/jsm.12799/abstract



En wanneer ik spuit en mijn vriend zit er nog in, dan is alles 'droog' tot hij er uit gaat. Dat komt dus echt niet uit mijn urinebuis. Al geloof ik wel dat er wat urine 'loskomt/meekomt' vanwege het ontspannen enz.



Ik kan ook behoorlijke hoeveelheden spuiten en achteraf, na de seks, gewoon een flinke plas doen.
Alle reacties Link kopieren
Plas seks is gewoon lekker, hoef je ook niet eens geil voor te zijn. Kun je ook mooi alleen doen. Ik heb net lekker in mijn broek geplast een heerlijk lekker gevoel gewoon warm hmm, morgen nieuwe kleren aan en klaar.
fietsen varen vrouwelijk doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven