Spanking en vijftig tinten grijs,

03-02-2015 18:28 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel vrouwen hebben vijftig tinten grijs gelezen en vonden het toch wel opwindend maar hoeveel vrouwen zijn er thuis met de slaapkamergordijnen dicht ook werkelijk mee aan de slag gegaan?

Is het alleen maar een luchtbel of is een pak op je billen toch wel opwindend?

Kijk de Mr Grey zullen we niet ontmoeten en die onschuldige studente miss Steelle ook niet maar kun je en durf jij dit voor te stellen aan je partner om hem te bewegen om jou achterwerk eens goed te straffen en hoe doe je dat samen?
Elke dag mag je genieten van alles wat het leven je biedt.
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 00:50:

https://www.youtube.com/watch?v=-HwTYtrbgeY



Kijkje in het doolhof.

Misschien lichtten mensen het bij met het lichtje van hun mobiel? Op bepaalde plekken zal het wel donker zijn. (geen idee, je krijgt mij daar niet met één teen naar binnen)



Heb het filmpje net bekeken...nee, bedankt!



Jij wel bedankt Rooss!!X
Alle reacties Link kopieren
@ Tinkerbell69 Helaas nog geen goed alternatief gevonden. Ik denk dat je al antwoord hebt gekregen op je doolhof-vraag? ;)
quote:Konijnenstaartje schreef op 18 april 2015 @ 00:59:

@ Tinkerbell69 Helaas nog geen goed alternatief gevonden. Ik denk dat je al antwoord hebt gekregen op je doolhof-vraag? ;)



Ja...ik lees nu mee op jou topic...

Ik hoop dat je ooit een orgasme gast bereiken...
@ Corstreng: jammer dat je niks meer laat horen, je zult je redenen hebben. Toch bedankt voor je info!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 17 april 2015 @ 23:40:

@cor: heb je een PB gestuurd.Klopt, ik heb een PB gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijnenstaartje schreef op 17 april 2015 @ 23:45:

Wow. Dat klinkt allemaal best wel heftig. Een beetje dominantie vind ik oke, maar in een kooi enzo.. Pfoeeee.. Ik moet zeggen dat mijn verlangens er ook wel liggen in het SM en dat ik veel geleerd heb op de kamasutra beurs. Het was heel erg fijn om daar samen met mijn vriend heen te gaan. We hebben daar veel gezien en we waren allebei duidelijk over de dingen die we allebei niet wilden. Als je daar samen bent, is dat ook makkelijker te bespreken. Ik heb een leuke dag gehad, maar achteraf ook heel leerzaam. Je leert ook best veel over elkaar. En het is een goede gespreksstarter op seksuele gebieden die nieuw zijn.



Nu over het topic: Ja vijftig tinten grijs heeft mij veel plezier gebracht. Maar aan het einde van het boek was ik er ook wel klaar mee. Ik heb de andere delen niet gelezen. Nu lees ik een ander boek, en die is ook erg plezierig. De serie van Maya banks. Ik ben nu in het eerste boek vrij aan het einde. Volgens mij was het zoete verleiding of zoete overgave? Iets met zoet ;) De zes delen beginnen allemaal met "zoete". Ik heb na het boek 50 tinten wel meer mijn verlangens kunnen uiten bij mijn vriend, nadat ik het gelezen had.



En ik had ook een heel ander idee qua mens bij mr grey hahahaIk somde op wat er allemaal zou kunnen. Je overlegt en probeert uit. Ik snap als jij niet in een kooi wilt, dat je dat natuurlijk niet moet doen. Ik las eens een boek uit de bieb: 'De leiband' interessant boek en leerzaam. Er is nog heel veel meer, maar al doende verleg je je grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijnenstaartje schreef op 18 april 2015 @ 00:08:

@ Tinkerbell69: Dit was inderdaad onze eerste keer kamasutra beurs. Een jaar geleden alweer. We zijn daarna nog naar de loversland geweest in de ijsselhallen. Die laatste viel echt tegen. We hebben daarna besloten een tijdje niet meer te gaan, want we hadden ons los gekocht haha. Dus het jaar daarna er niet meer geweest. Ik krijg toch wel de kriebels om dit jaar wel weer te gaan. Maar het liefst ga ik samen met mijn vriend en ik wil even aankijken of hij daar wel zin in heeft. We zijn niet in de parenclubs geweest of de swingersclubs. Daar hebben we allebei vrij weinig mee. Maar het doolhof was wel erg spannend. Hoewel, het was wel erg druk en er was geen plekje te vinden die niet bezet was.. Dat is dan wel weer jammer. Verder hebben we weinig gekeken naar de shows. Wel stukjes gekeken. Erg interessant. Er was ook een erotische fotogalerij en dat was erg mooi om te bekijken. Niet alle foto's waren vulgair. Veel waren gewoon oprecht mooi erotisch. En dat sprak mij wel aan. (NIet dat ik zelf op de foto hoef hoor haha)



Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel in de seks naar spanning en sensatie zoek. Sensule prikkels, genot en spel. Toys vind ik ook erg leuk om mee te spelen, ook samen met mijn vriend. Dit komt doordat ik geen orgasmes kan krijgen en dat genot niet kan ervaren. Vandaar dat ik genot veel breder opzoek dan een simpele vrij partij. Het is lekker, maar zonder afwisseling wordt het gewoon saai. Vandaar. Kamasutra beurs was daarom ook erg leuk. Veel nieuwe ideeën en genots-fantasieën. Leuke spullen mee naar huis genomen en veel plezier gehad.Je weet misschien dat je bepaalde oefeningen kunt doen om wel een orgasme te krijgen? Dat is geen fabeltje. Ik heb het meegemaakt dat een vrouw voor het eerst daardoor een orgasme kreeg. OC is ook een mooi middel. Dat betekent orgasme controle; ook weer een training die bijdraagt tot een betere bevrediging.
Alle reacties Link kopieren
Konijnenstaartje slikt medicatie waardoor klaarkomen bijzonder bemoeilijkt wordt. Nu wil ik daarmee niet zeggen dat ze niet aan oefeningen hoeft te beginnen, ik denk dat oefenen altijd goed is maar met als doel persé een orgasme te fabrieken is misschien te hoog gegrepen.



Wat is OC, waar staat het voor?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 00:14:

Wat jammer dat je geen orgasme kan beleven Konijnenstaartje.

Ik heb niet ontzettend veel ervaring met bdsm maar de keren dat ik het mocht ondergaan was ik verwonderd. De aandacht, het gebruik van allerlei zaken, het samenspel, ik vond delen ervan te gek. Andere delen vond ik iets minder te gek, dat ter zijde.



Is het niet wat om samen eens te experimenteren met japanse bondage? Je hebt prima boeken waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je dit aan moet leggen en als je een stukje touw op de kop tikt kan je aan het werk.Moet je doen, maar vergeet dan niet een panieklus te gebruiken, zodat als er iets is waarbij de man of vrouw die de handen vrij heeft, onwel wordt, je wel los kan komen. In ieder geval wees bewust wat je doet en dat er ook iets mis kan gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Konijnenstaartje schreef op 18 april 2015 @ 00:27:

Misschien rare vraag, maar als je een orgasme hebt gehad, weet je dat dan van jezelf? Een vriendin van mij vertelde dat de spanning die zich opbouwt, al het orgasme was. Dat er helemaal geen ontlading aan vast zat. Ik kon haar niet geloven, maar ik was toen wel erg in de war geschopt.. Ik dacht altijd dat je spieren zich samen spanden en je dat door je hele lijf voelt gaan in de zin van een "ontlading van spanning". Maar omdat ik het nooit heb meegemaakt kan ik er niet veel over zeggen.. :S Dus orgasme, wel of geen ontlading, climax?



(moet ik hier een apart topic voor starten? Dit is een compleet andere vraag..)Ok in orgasmes heb je soorten. Sommigen genieten stilletjes van een soort orgasme en het uiterste is een subspace. Heel heftig, vaak schok je enorm en heb je hulp nodig om uit de subspace te komen. Daarna vaak een huilbui en door troosten en arm om je heen kom te weer bij je positieven. Een fantastische beleving, dat in ieder geval. O ja, spuiten hoeft niet per se.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell69 schreef op 18 april 2015 @ 08:35:

@ Corstreng: jammer dat je niks meer laat horen, je zult je redenen hebben. Toch bedankt voor je info!Nou, lees maar even terug, ik heb onmiddellijk geantwoord en ook vrij lang verhaal. Of is er een instelling dat het niet voor iedereen zichtbaar is :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 10:43:

Konijnenstaartje slikt medicatie waardoor klaarkomen bijzonder bemoeilijkt wordt. Nu wil ik daarmee niet zeggen dat ze niet aan oefeningen hoeft te beginnen, ik denk dat oefenen altijd goed is maar met als doel persé een orgasme te fabrieken is misschien te hoog gegrepen.



Wat is OC, waar staat het voor?Al beantwoord, maar wil je weten hoe je dat leert? Stuur even een PB dan leg ik het privé wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh, orgasme controle, ik lees het nu pas.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 april 2015 @ 11:01:

Oh, orgasme controle, ik lees het nu pas.Lees privé mijn uitgebreide uitleg. Je hebt er vast wat aan :-)
Alle reacties Link kopieren
CorStreng, ik stuur je ook even een pb over de OC ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet vertrokken, maar de antwoorden zijn PB om privacyreden van de vraagster.
Alle reacties Link kopieren
quote:CorStreng schreef op 18 april 2015 @ 11:26:

[...]



Lees privé mijn uitgebreide uitleg. Je hebt er vast wat aan :-)Ik vrees dat dat nogal tegen gaat vallen. Bekkenbodemspieren kunnen echt de bijwerkingen van medicatie niet opheffen.
...
Alle reacties Link kopieren
tinkerbell, klik in PB op linksboven 'volgende' niet op laatste pagina.
Alle reacties Link kopieren
anoniem,

na lange tijd weer eens gekeken of je er nog was.

Ik ben benieuwd hoe je leven op het gebied van bdsm is gegaan...

Verder ontwikkeld met je man? Veel van elkaar geleerd?

Toch afgesproken met een ander stel?



Groet van Cor
Alle reacties Link kopieren
CorStreng schreef:
15-04-2015 18:31
Het boek haalt het niet bij de werkelijkheid. Het zit veel dieper als het je echt pakt.

Niet vunzig, maar juist heel mooi. Menig lezer weet niet wat een subspace is en ga maar door met de mysteries.

Pas als je aanvoelt wat het echt betekent, weet je pas dat het mooier en dieper is dan een gewone relatie.



Tip: als je denkt dat jij het ook denkt te 'hebben'. laat dan je kans niet voorbijgaan.



Groetjes en succes (Meer weten? Zeg het maar).
Ik ben benieuwd of iemand nog iets met het onderwerp heeft gedaan. Dus werkelijk bdsm?

Groet van Cor
Hoe meer ik over bdsm lees, hoe meer ik besef dat het gaat over het uitnutten van menselijke coping strategieën. Het schijnt goed te zijn voor je geestelijke gezondheid om hierin te oefenen, misschien omdat de mens tegenwoordig te? weinig met simpele stressoren te maken heeft en teveel met langdurige en complexe stressoren.

Van wat ik lees over subspace ben ik daar een keer geweest, maar niet als sub maar tijdens mijn bevalling. Alles werd kalm en alles leek heel ver weg. De ervaring was het niet waard om te pijn voor te ondergaan.

Ik vind het wel interessant dus, maar te eigenwijs om sub te zijn, te lui om Dom te zijn. Ik hou het maar bij de simpele mainstream gebbetjes dus en laat de relatieverdieping zitten. Ik zal het nooit mooier en dieper krijgen, maar een oppervlakkige relatie houden. Zonder zelf gecreëerde emotionele rollercoaster en de oxytocine die dat oplevert.
Alle reacties Link kopieren
honingbijtje schreef:
28-07-2017 12:02
Hoe meer ik over bdsm lees, hoe meer ik besef dat het gaat over het uitnutten van menselijke coping strategieën. Het schijnt goed te zijn voor je geestelijke gezondheid om hierin te oefenen, misschien omdat de mens tegenwoordig te? weinig met simpele stressoren te maken heeft en teveel met langdurige en complexe stressoren.

Van wat ik lees over subspace ben ik daar een keer geweest, maar niet als sub maar tijdens mijn bevalling. Alles werd kalm en alles leek heel ver weg. De ervaring was het niet waard om te pijn voor te ondergaan.

Ik vind het wel interessant dus, maar te eigenwijs om sub te zijn, te lui om Dom te zijn. Ik hou het maar bij de simpele mainstream gebbetjes dus en laat de relatieverdieping zitten. Ik zal het nooit mooier en dieper krijgen, maar een oppervlakkige relatie houden. Zonder zelf gecreëerde emotionele rollercoaster en de oxytocine die dat oplevert.
Een keus... anderen ontdekken het. Gevaar is dat je er niet meer buiten kunt :-)
Als het je echt heeft geraakt en stopt, dan kom je er ALTIJD weer later op terug.

Gr van Cor
Alle reacties Link kopieren
CorStreng schreef:
12-08-2017 12:05
Een keus... anderen ontdekken het. Gevaar is dat je er niet meer buiten kunt :-)
Als het je echt heeft geraakt en stopt, dan kom je er ALTIJD weer later op terug.

Gr van Cor
Soort van "once you go black, you never go back"?
Puhlease...
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
honingbijtje schreef:
28-07-2017 12:02
Hoe meer ik over bdsm lees, hoe meer ik besef dat het gaat over het uitnutten van menselijke coping strategieën. Het schijnt goed te zijn voor je geestelijke gezondheid om hierin te oefenen, misschien omdat de mens tegenwoordig te? weinig met simpele stressoren te maken heeft en teveel met langdurige en complexe stressoren.

Van wat ik lees over subspace ben ik daar een keer geweest, maar niet als sub maar tijdens mijn bevalling. Alles werd kalm en alles leek heel ver weg. De ervaring was het niet waard om te pijn voor te ondergaan.

Ik vind het wel interessant dus, maar te eigenwijs om sub te zijn, te lui om Dom te zijn. Ik hou het maar bij de simpele mainstream gebbetjes dus en laat de relatieverdieping zitten. Ik zal het nooit mooier en dieper krijgen, maar een oppervlakkige relatie houden. Zonder zelf gecreëerde emotionele rollercoaster en de oxytocine die dat oplevert.
Hoe is het je verder vergaan?
CorStreng schreef:
27-07-2017 16:53
Ik ben benieuwd of iemand nog iets met het onderwerp heeft gedaan. Dus werkelijk bdsm?

Groet van Cor
Al ver voor die gestoorde meneer Grey zijn vriendin mishandelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven