Foto's verwijderen I-phone se

07-02-2017 21:10 11 berichten
Ik blijf ze verwijderen, maar ze blijven op mijn telefoon staan.

Ik heb me rot gegoogeld maar moet ik nu jaargangen foto's handmatig verwijderen?

Like duizenden?

Dat moet toch makkelijker kunnen?
Waar staan ze dan?

In de cloud ofzo? Dan moet je dat loskoppelen. Als je ze verwijdert op je telefoon komen ze beperkte tijd in de map verwijderde foto's te staan en daarna zijn ze ook gewoon weg.
Alle reacties Link kopieren
Dan verwijderen in ICloud. Dan zijn ze echt weg.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Geen idee of ze in de cloud staan, ze staan gewoon op mijn telefoon. Als ik ze via het kabeltje verplaats naar de laptop blijven ze staan, ik kan ze alleen maar per dag verwijderen terwijl tutorials aangeven dat dit ook per jaar of maand moet kunnen
Als ik via de laptop en het kabeltje kijk zie ik ze gewoon op de telefoon staan. Ik kan ze niet verwijderen, dat weigert de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je makkelijk checken. Ga even naar Instellingen en dan naar ICloud. Als je dat aanklikt zie je verschillende onderdelen die aan of uit staan. Wat staat er achter 'foto's'?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Nee ze staan niet in de cloud, en nu?
Ga naar foto's, en dan linksonder weer foto's. Als er bovenin 'momenten' staat, kan je selecteren per moment en dan verwijderen. (Staat er 'sets', dan eerst nog even op een periode tikken).



Nog steeds omslachtig, maar beter dan honderden foto's stuk voor stuk selecteren.
Mijn foto's staan er nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Ygg, waarom maak je geen backup van je telefoon via itunes en herstel vervolgens de telefoon? Als de foto's echt niet in de cloud staan, dan moet je foto-app leeg zijn nadat je de backup hebt teruggezet.



Dan uiteraard eerst wel even je fotos backuppen (alhoewel dat waarschijnlijk overbodig is om te zeggen).
quote:Yggdrasil- schreef op 12 februari 2017 @ 20:59:

Mijn foto's staan er nog steedsJa, als je gaat zitten wachten tot ze er vanzelf afgaan, kan je lang wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven