Vreemdgaande vriend

08-02-2017 04:59 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd irrelevant
anoniem_330435 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 22:55
98.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniememeid555 schreef op 08 februari 2017 @ 07:38:

[...]





Ik weet t ook niet voor dit was echt alles perfect zonder grapjes.Dat dacht je. Er bleek van alles te gebeuren wat hij voor je verborgen hield. Is dat perfect? Zolang je het niet weet gaat het fantastisch, de relatie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniememeid555 schreef op 08 februari 2017 @ 05:59:

Is er niemand een een vergelijkbare situatie?

Adviezen waarom ik wel door zou gaan met hem?



De niet is altijd makkelijker te beantwoorden haha en ben ook blij dat die benoemd worden omdat dit ook echt niet niks is. Maar heb denk ik t besef van de ernst ook nog niet denk dat sit mede door t overlijden van mijn moeder komt dat ik me nu gewoon n beetje er voor afsluit.





Het gaat niet om "de niet is altijd makkelijker beantwoorden". Dan doe je net of je een voor/tegen lijst aan het maken bent, en zo werken relaties niet.



Je klinkt jong, je zit nog op school. De dames hier hebben al meer levenservaring, misschien zelfs meegemaakt wat jij nu meemaakt. En vanuit die ervaringen wordt je geadviseerd te stoppen.



Iemand die vreemd gaat is niet goed bezig. Iemand die na een jaar vreemd gaat is geen knip voor de neus waard en geeft weinig vertrouwen voor de toekomst. Iemand die vreemdgaat terwijl jij je moeder net bent verloren is een respectloze zak.



Er is geen enkel argument om dat te rechtvaardigen.



Verder kan hij geen maat houden met drank en drugs en heeft hij niet eens de ballen gehad om het zelf aan je te vertellen.



Om AL deze reden word je geadviseerd te stoppen. En dat is kut en verdrietig. Maar weet dat er mannen zij die er wél voor je zijn in heftige periodes en dan niet hun lul in een ander hangen.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een idioot! Mijn ex is ook zo'n idioot. Daarom is ie nu mijn ex. Meid denk maar eens heel goed na. Je wil echt niet zoals ik met zo'n lapzwans blijven. Ik had een kind dus heb hem keer op keer vergeven. Tot ik er echt helemaal klaar mee was. Dit heeft 4 jaar geduurd. 4 jaar van mijn leven weggegooid. Trap er niet in!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniememeid555 schreef op 08 februari 2017 @ 07:38:

[...]

Ik weet t ook niet voor dit was echt alles perfect zonder grapjes.En misschien was 'dit' niet het enige wat je niet weet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het was helemaal niet perfect want je wist helemaal niets van zijn gefröbel met de andere mevrouw en wie weet wat jij nog meer allemaal niet weet. Je weet dit nu omdat iemand anders je heeft ingelicht.

Iemand die bij moeilijkheden of tegenslagen zijn heil zoekt bij een ander is geen relatiemateriaal. Je zult je bij elk voorval blijven afvragen of hij weer buiten de pot piest.

Als jij daar mee wilt en kunt leven, prima. Maar dat denk ik niet.
Alle reacties Link kopieren


Heb je verder wel mensen om je heen die je opvangen in deze moeilijke tijd?



Een vriend die overmatig drinkt,wiet gebruikt en je achteraf "spijt" heeft?

Daar kun je niet op bouwen...hij denkt het eerst aan zichzelf, geen moment aan jou.

Dumpen idd, met deze vriend staat je een hoop ellende te wachten in de toekomst.



Ga steun zoeken bij vriendinnen, familie en vrienden... sterkte!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 08 februari 2017 @ 08:10:

[...]





Het gaat niet om "de niet is altijd makkelijker beantwoorden". Dan doe je net of je een voor/tegen lijst aan het maken bent, en zo werken relaties niet.



Je klinkt jong, je zit nog op school. De dames hier hebben al meer levenservaring, misschien zelfs meegemaakt wat jij nu meemaakt. En vanuit die ervaringen wordt je geadviseerd te stoppen.



Iemand die vreemd gaat is niet goed bezig. Iemand die na een jaar vreemd gaat is geen knip voor de neus waard en geeft weinig vertrouwen voor de toekomst. Iemand die vreemdgaat terwijl jij je moeder net bent verloren is een respectloze zak.



Er is geen enkel argument om dat te rechtvaardigen.



Verder kan hij geen maat houden met drank en drugs en heeft hij niet eens de ballen gehad om het zelf aan je te vertellen.



Om AL deze reden word je geadviseerd te stoppen. En dat is kut en verdrietig. Maar weet dat er mannen zij die er wél voor je zijn in heftige periodes en dan niet hun lul in een ander hangen.





precies dit!

Gun jezelf wat beters!
Ab imo pectore
Allereerst gecondoleerd met je moeder. Ik ben ook pas mijn moeder verloren en heb op dit moment mijn vriend het hardste nodig. Ja ik ben niet te genieten soms, ik ben een emotioneel wrak, chaggerijnig, kwaad, huilerig maar al met al zou hem dat geen recht geven om vreemd te gaan. Ookal is het een moeilijke situatie ook voor hem, hij hoort mij te accepteren hoe ik nu ben en er voor mij te zijn. Als mijn vriend mij dit op dit moment aan zou doen zou ik per direct onze relatie eindigen, als je nu al niet op hem kan bouwen en vertrouwen kun je dat nooit.



Als het aan hem lag had hij je nog maanden voorgelogen of hij had het je niet eens meer verteld omdat ie het zelf al vergeten is. Hij zet zichzelf in de slachtofferrol maar jij bent hier het slachtoffer. Ik zou toch de relatie beeindigen of in ieder geval voorlopig afstand nemen. Je verdient veel meer dan dit!



Alle reacties Link kopieren
Uitmaken. Je bent veel te jong voor dit soort onzin. Hij gaat het je opnieuw flikken.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal voor de reacties het helpt mij enorm.
Alle reacties Link kopieren
Pas één jaar samen, nog geen kinderen, nog geen koophuis... Tja, dan lijkt het me het minst pijnlijk om een punt achter de relatie te zetten en een leukere jongen te zoeken. Heel rot wat je is overkomen, maar beter nu dan over vijf jaar. Je weet nu in elk geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
For whom the bell tolls
Dat hij vreemdgaat op het moment dat jij om je moeder aan het rouwen bent

Dat is geen volwassen of integere reactie. Hij had je moeten steunen, maar hij was alleen met zichzelf bezig.



Zonde van de relatie maar het is wel gebeurd. Sterkte.
quote:Anoniememeid555 schreef op 08 februari 2017 @ 05:54:

Ik vind hem echt leuk....



Sja.. het is kiezen of delen. Of je gaat verder en vergeet en vergeeft. Of je kapt ermee. Het lijkt mij geen fijne gast voor een relatie.

Je bent nog jong (denk ik), er zijn vast veel leukere types. Liefdesverdriet gaat weer voorbij. Je blijven afvragen of hij je trouw is waarschijnlijk niet.
Ook nog gecondoleerd met je moeder



(dat janken en smeken zou mij alleen maar meer laten afknappen trouwens. Hij heeft geen spijt van zijn daad, wel van dat hij betrapt is)
Alle reacties Link kopieren
Oef... bedrogen al in het 1e jaar.

Daar zit je toch niet op te wachten?

Je bent nog jong. Tuurlijk heeft hij achteraf spijt. Dat hebben ze allemaal.

Maareh.... hij klinkt niet als geweldig relatiemateriaal.

Vreemdgaan, verzwijgen, wiet, te veel alcohol.

En hier wil je mee oud worden?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft dit ook meegemaakt. Het was haar vader wat overleden was en ze waren 2 jaar samen.



Zij had hem vergeven is verder gegaan en paar maanden later wonende ze samen. Het klonk weer vergeten en vergeven. Maar toen het gewone leven zonder de goedmakertjes weer verder ging. Brak het bij mijn vriendin. Ze werd enorm boos en verdrietig om het feit dat HIJ dit deed in zon moeilijke tijd. Waarom had hij een ander nodig ect ect... Haar rouw verwerking begon toen echt pas en haar vriend kon niks meer goed doen. Na 1.5 week liep het zo uit de hand dat hij tijdje uit huis ging. Zij zocht hulp en na paar weken hebben ze goed gepraat. Ze zijn uit elkaar want zij kan dit niet verdragen en hij had er oprecht spijt van. Ze zijn wel vrienden want ze kunnen heel goed met elkaar maar zij moet eerst aan haar zelf werken, hij geeft haar de ruimte voor. Maar de stempel relatie kan nu niet. Toch hoop ik dat het ooit weer goed komt. Want hoe dan ook hij deed en doet nog alles voor haar. En als hij dat zonder een relatie kan volhouden een tijdje heb je mij bewezen dat je echt van haar houdt.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Xcc
anoniem_330435 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 23:01
99.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniememeid555 schreef op 13 februari 2017 @ 11:53:

Nu een week nadat ik t weet,



Ik krijg geregeld appjes van hem waar un staat hoeveel spijt hij heeft en hoe erg hij het vind dat hij mij zoveel verdriet doet en ontrouw naar mij toe is geweest. Elke keer zegt hij er ook bij day dit zijn grootste fout ooit is geweest en dit hij dit nooit meer zal doen. Ook krijg ik regelmatig een telefoontje, hij verteld mij dan dat hij mij echt niet kwijt wilt en veel spijt heeft van zijn daad. Ook zei hij dat hij het mij niet wilde vertellen omdat hij toen hij besefte waar hij mee bezig was en het af kapte mij deze pijn wilde besparen en zelf met de kwelling wilde leven. Hij hoopt dat ik met hem naar een therapeut ga hij denkt dat welke keuze ik ook maak dit wel goed voor mij zal zijn. Hij zegt ook dat hij me alle tijd geeft en mijn keuze zal accepteren welke keuze ik ook maak ook wilt hij een keer in de zoveel tijd nqar de dokter gaan en een test doen zodat ik kan zien dat hij niet meer doet blowen. Hij probeert mij als ik moet werken op te halen omdat hij niet wilt dat ik door het donker alleen naar huis ga. Dit heb ik gisteravond geaccepteerd hij ziet er echt niet uit... lijkt wel alsof hij snachts geen oog dicht doet en niet eet. Toen hij aan het rijden was kroop zijn mouw een beetje omhoog en zag ik allemaal krassen op zijn arm ik deed zn mouw omhoog en zag dat hij daar mijn letters in had gekrast....Okay... Dit is dus creepy. Emotionele chantage, stalkerachtig gedrag... Je bent nog jong en er zijn zoveel leuke jongens waar je mee kan daten. Dan ga je toch niet hiermee in zee ? Ik zeg: Afkappen voordat het erger wordt !
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
.
For whom the bell tolls

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven