Terugtrekken van seks

12-02-2017 22:31 60 berichten
Nadat we seks hebben gehad met mn vriend zouden we gaan eten, hij had me gebeft gevingerd etc. We gingen met doekjes onze handen schoon maken omdat we zouden eten. Ik zat ook aan hem. Ik was gwn even beniewd naar de geur en ik vroeg hem hoe hij het vind ruiken, hij zei dat het gewoon een vrouwengeur is en een normale geur heeft en het niet storend is.Ik werd er onzeker van omdat hij zijn handen schoonmaakte, terwijl ik het zelf ook deed eigenlijk, hij zei ik heb het wel eerder opgezocht voor jou al en weet dat het een geurtje wel normaal is. Maar waar ik vooral onzeker over werd was dat hij een grapje maakte over 'mijn haring', hij zei dat hij vaak van zijn vriend hoorde dat vagina s naar vis ruiken.. Hij heeft erop gezworen dat de mijne niet zo ruikt maar de grap al.. Dus nu trek ik me terug en wil niet meer dat hij me beft, daarintegen wilt hij me wel graag beffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny1994 schreef op 13 februari 2017 @ 10:24:

[...]



Dat hij zijn handen schoonmaakt vind ik niet erg, ik zit alleen met de grap die hij maakte, ik heb het hem gevraagd hij heeft erop gezworen dat het echt niet zo ruikt en dat hij mij niet zou beffen als het zou stinken etc, hij weet zelf niet meer waarom hij zo n grapje maakte, maar ik zit er gewoon mee, hij is mijn eerste ik trekte me al terug en nu dit..

Je reageert wel enorm dramatisch hé, heb je dat zelf niet door?

Haal je vinger even door je vagina en ruik er aan, je kan zelf ook goed beoordelen of je stinkt.

Maar als je echt zou stinken dan had je vriend echt je kut niet gaan likken hoor!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:intothewild schreef op 13 februari 2017 @ 10:27:

Even loepen doet wonderen.

Denk dat jouw vriend beter niet meer tegen jou kan praten, alles maakt jou onzeker.

Ik moet echt afleren om te reageren zonder te loepen.

Hier is geen enkele vriend tegen opgewassen, hij zal altijd wel iets zeggen dat je onzeker maakt.

TO, doe jezelf een plezier en ga professionele hulp vragen om je onzekerheid te verminderen.
Alle reacties Link kopieren
En je studeert toegepaste psychologie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nadat we seks hebben gehad met mn vriend zouden we gaan etenOkee, ik zal eerlijk toegeven dat ik me hierbij niet had voorgesteld dat jullie dit allemaal in de auto deden... Je had dus eten mee om in de auto op te eten voor na het seksen in de auto?
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 10:57:

En je studeert toegepaste psychologie?

Toepassen lukt niet al te best.

En of je de theorie echt doorhebt durf ik ook betwijfelen TO.

Therapie om aan al je onzekerheden te werken en daarna pas een relatie aangaan.

Op de manier zoals jij nu in het leven staat lijk jij mij geen leuk relatiemateriaal.
quote:S-Groot schreef op 13 februari 2017 @ 13:02:

[...]



Okee, ik zal eerlijk toegeven dat ik me hierbij niet had vo

orgesteld dat jullie dit allemaal in de auto deden... Je had dus eten mee om in de auto op te eten voor na het seksen in de auto?



Ze zijn vast doorgereden naar de MacDonald.



Lijkt mij trouwens een heel gehannes, seks in de auto. Helemaal als het met meer dan 2 personenen is, zoals TO in de openingszin zin schrijft. Hoe doe je dat eigenlijk? (nooit te oud om te leren, waar laat je de benen?))
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 10:57:

En je studeert toegepaste psychologie?
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Alle reacties Link kopieren
quote:Monday_Lisa schreef op 13 februari 2017 @ 13:35:

[...]





Ze zijn vast doorgereden naar de MacDonald.



Lijkt mij trouwens een heel gehannes, seks in de auto. Helemaal als het met meer dan 2 personenen is, zoals TO in de openingszin zin schrijft. Hoe doe je dat eigenlijk? (nooit te oud om te leren, waar laat je de benen?))



Met z'n drieën in de auto lijkt me al best lastig, maar misschien deden ze het wel met z'n vijven . Moet wel zeggen dat ik wat medelijden met die vriend begin te krijgen, want die zou wel eens door vier personen genomen kunnen zijn als ik het zo lees.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra__ schreef op 12 februari 2017 @ 22:40:

Sowieso hoort seks niet voor het huwelijk.precies!
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Nou zo raar is het toch niet dat hij zijn handen dan wast voor het eten? Hij zegt ook dat je niet stinkt dus wat doe je dan moeilijk? Ik grap zoveel met mijn vriend dus snap het probleem niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven