Vervolg vreemdgaan vriend

13-02-2017 11:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weggehaald prive
anoniem_330435 wijzigde dit bericht op 19-10-2017 22:40
Reden: Prive
99.36% gewijzigd
Ik zou hem blokkeren en negeren. Zeker ook niet meer meerijden als hij bij je werk staat te wachten. Deze ellende wil je toch niet allemaal? Als hij het zwaar heeft kan hij naar de huisarts gaan voor hulp.
Zorgen dat hij geen contact meer met je kan opnemen. hem negeren als hij het probeert. Deze vent is gestoord
trio een optie?
Ik blijf het apart vinden en een tikkeltje verontrustend dat er vrouwen zijn die bij een no-brainer als deze knakworst zich nog gaan afvragen wat ze moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen, hij manipuleert erg goed..



Geen medelijden hebben, want hij had dat ook niet toen hij contact zocht met een ander en meerdere keren afsprak en vreemd ging!



Je verdient veel beter, laat hem los, en laat je zeker niet beïnvloeden door zijn gekke acties, zoals z'n krassen! Hij klinkt gewoon absoluut niet gezond.
say what?
Alle reacties Link kopieren
Daar had hij aan moeten denken voordat hij zn piemel in iemand anders staj. Ik zou hem lekker in zn sop gaar laten koken. Overal blokkeren en eventueel aangifte doen van stalking.
quote:Horror-Clown schreef op 13 februari 2017 @ 13:01:

Ik blijf het apart vinden en een tikkeltje verontrustend dat er vrouwen zijn die bij een no-brainer als deze knakworst zich nog gaan afvragen wat ze moeten doen.Inderdaad ja!
Alle reacties Link kopieren
KOEK KOEK! Wat zei ik? Dumpen! Maar werd afgebrand hier want oh oh een keertje vreemdgaan moet kunnen toch?
wat een labiel emo-jongetje, die is rijp voor de psychiatrie



maar 1 juiste actie: uitmaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven