Vrienden omgeving Zwolle

21-10-2016 08:34 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,



Er zijn al een aantal berichten geplaatst over het ontmoeten van nieuwe vrienden, aangezien berichten verouderen, gooi ik graag een nieuw bericht op het forum. Helaas ben ik niet in staat om overal mensen te ontmoeten door werk / studie etc, vandaar dat ik het via deze weg doe.



Laat ik mij allereerst voorstellen. Ik ben 21 jaar en sinds begin dit jaar in Zwolle komen wonen. Daarvoor heb ik al op verschillende plaatsen gewoond door mijn studie. Nu heb ik vrienden door het land wonen, maar ik zou het ook gezellig vinden om bij iemand op de thee te komen die in de buurt woont. Ik vind het leuk om dingen te ondernemen. Dit kan vanalles zijn, ik ben eigenlijk overal voor in. Koken en bakken, naar de film of theater, reizen, terrasje pakken, koopjesjagen, pretpark, dierentuin, kerstmarkten, stedentrips en noem het maar op. Een avondje stappen vind ik leuk, maar ik vind een avond bij elkaar op de bank ook prima. Ik ben helaas niet zo'n nachtbraker. Het zal voornamelijk in de avonden en weekenden zijn, omdat ik doordeweeks werk. Vrienden zouden mij omschrijven als een open persoon, waarbij je alles kwijt kunt en iemand die altijd voor iemand klaar staat.



Lijkt het je leuk om samen wat te ondernemen, kan je altijd hier een berichtje achterlaten of een privé berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd.

Groetjes Maaike
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Ik heb ook een berichtje gestuurd.
lijkt mij leuk! Ik weet dat dit bericht oud is maar ik probeer het toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven