Oppaskat

15-02-2017 15:01 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!

Vraagje voor de kattenkenners.

Ik pas nu bijna een week op de kat van een vriendin in haar huisje. De kat is dus lekker in zijn vertrouwde omgeving.

Sinds een dag of 3 eet Poes niet meer. Wel drinkt hij heel veel en toen ik net thuis kwam had hij in de keuken op de grond geplast ipv op zijn kattenbak. Hij was in het begin heel speels en aaanhankelijk maar ook dat niet meer. Hij lijkt een beetje suf.

Ik heb altijd katten gehad, nu sinds een jaar of 5 niet meer dus ik weet wel hoe ik met het beestje om moet gaan. Ik ben volgens mij ook heel lief voor hem, geef hem voldoende aandacht enz.

Zou dit stress kunnen zijn omdat hij zijn baasje mist of moet ik actie ondernemen? Ervaringsdeskundigen hier te vinden misschien?

Vriendin komt pas over 1,5 week thuis en ik wil haar ook niet onnodig ongerust maken!
Dus je hebt me geloept Sherlock

Nou mooi. Dan is het maar duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
NAAR DE DA!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met de oppaskat?

Is het baasje al thuis?



Succes bij de dierenarts of ben je ondertussen al geweest.

Altijd zielig een ziek dier.
quote:Felroze schreef op 16 februari 2017 @ 21:55:

TO vraagt om ervaringen van kattenkenners. Ik heb zelf een kat en ze is nog nooit dood gegaan van een paar dagen niet eten uit heimwee.Wow, zeeën van ervaring dus. Logisch dat je dan alle andere katten die niet willen eten met deze "diagnose" opzadelt.
quote:Izzy_ schreef op 17 februari 2017 @ 06:49:

[...]





Wow, zeeën van ervaring dus. Logisch dat je dan alle andere katten die niet willen eten met deze "diagnose" opzadelt.Ik heb dus juist niks gediagnosticeerd, want dat mag niet op het forum. Neem aan dat dat ook voor dieren geldt. Ik ben alleen de enige die niet gelijk schreeuwt: naar de dierenarts! Als TO van alle posts die er geplaatst zijn van de mijne uitgaat is ze wel een heel domme oppasser. Ik schat TO niet zo dom in.
Alle reacties Link kopieren
TO?
Hoe is het met de kat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven