Herinneringsmail sturen of niet?

1. Ik wacht op een antwoord via mail.
    Heb al eerder contact gehad met deze persoon, zij belooft "midden volgende week hoor je iets van me", "begin volgende week hoor je iets van me". Helaas duurt het wachten steeds langer dan wat ze mailde.
    Woensdag ontving ik een mail: "...en zal je zeker vrijdag iets kunnen laten weten"
    Het is nu 16u45 en nog altijd niks.
    Zou ik een herinnering sturen of is dit opdringerig (bij eerder mailcontact al meerdere keren gedaan).
    Haar antwoord is echt belangrijk (maak ik kans op aankoop woning of niet...)
    Wat denken jullie?
Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen.
Snel reageren is daarom uitgeschakeld.
  1. nee gewoon doen, bellen zelfs als dat kan

i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
  2. Bellen een optie?

It's never too late to be what you might have been
  3. Mannen over mode in 'What he says'

Wat vinden mannen nou ?cht van vrouwenmode? In aflevering 1 van 'What he says' geven vijf bekende mannenduo's hun mening over de ruffle-trend! VIVA vraagt ze: dragen of droppen?

Lees verder

4. Ligt er aan waar het om gaat. In de meeste gevallen zou ik nu niet mailen maar bellen.

“Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.” George Carlin.
  5. Ik zou ook bellen.
  6. ok, bedankt, ik ga bellen!
  7. Goed nieuws?
  8. Ik heb haar kunnen bereiken.
    Bank had haar spijtig genoeg nog niet terug gebeld.
    Volgende week weet ik meer.
    bashful wijzigde dit bericht op 17-02-2017 20:53 met 18%
  9. Mannen over mode in 'What he says'

Wat vinden mannen nou ?cht van vrouwenmode? In aflevering 1 van 'What he says' geven vijf bekende mannenduo's hun mening over de ruffle-trend! VIVA vraagt ze: dragen of droppen?

Lees verder