Sexverslaafd??

11-02-2017 13:15 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 51 en zoek via allerlei wegen contact met andere vrouwen, apps en heb zelfs 2 de telefoon die het zogenaamd niet meer doet..

Ik woon samen met lieve vrouw die zeer lief is en geduldig.

Vorige relatie is geploft omdat ze er bijna achter kwam.. was ook zeer lieve vrouw was!

Ik word van dat stiekeme gedoe zeer opgewonden.

Hoe kom ik hier vanaf?
Leef Nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cassanova schreef op 11 februari 2017 @ 18:52:

Safrat daar wil die man niet vanaf hoorDump dan de huishoudster annex het neukhol als die andere effe geen tijd heeft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kom hier niet vragen of je misschien je behoefte aan leugens en vreemdgaan een ander bedonderen voor jezelf mag gaan verklaren met een seksverslaving. Ben je nog sielug ook en kan je neuken.

Bullshit.



Nee, heb geen overspelige man. vriend of ex.

Nee,ben niet gescheiden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt er vanaf? Dat is al een eerste stap de goede richting.



Mijn beste advies zou zijn; je komt er vanaf door gewoon niet meer naar opzoek te gaan....



Elke keer als je weer de neiging hebt, realiseren dat je dit niet meer wilt. En denk vooral aan je vrouw; hoe zou jij je voelen als zij dit bij jou flikt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 11 februari 2017 @ 18:54:

[...]



Maar gelukkig kan jouw vrouw/vriendin/partner dat wel in jou hebben of niet? Altijd een in de stoofpot en zorgen dat je buiten eet.

Ben je wraak aan het nemen op vrouwen in het algemeen? Of doe je het voor het kwakkie? Groter gevoel van man zijn als je er meerdere neukt? Wat is jouw reden?



Ik neem zeker geen wraak op vrouwen! eerst was het via msn, daas lang geleden!, met woorden toen met beeld samen naar het hoogtepunt!

Tijd op chatroulette gezeten tot dat half NL erop zat met z,n dick.

Het ging nog stap verder met smartfoon! heb er veel contacten in staan door me werk. daar begin je een gesprek makkelijker dan face 2 face.

Een contact vroeg op app hee hallo hoe is het? ja goed, bla bla umm wat doe je? uuh niets, jij? ook niet. verveeling? uhh ja

Voor dat je er over nadenkt zit je foto,s te sturen en lig je er mee in bed.

Dat wind mij wel op ja, ook omdat je niet in je stoutste dromen dacht, daar ga ik mee de koffer in.



Ben eigenlijk over soort drempel gestapt..en vrouwen bieden zichzelf bijna aan..Ik denk dan ik leef maar 1 keer dus waarom niet.



Toch voel ik me er schuldig over! maar de drang wint..zucht
Leef Nu!
Alle reacties Link kopieren
Goed topic
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 16 februari 2017 @ 15:53:

Goed topic Ik de chips ;)
Leef Nu!
Alle reacties Link kopieren
Snap echt niet hoe je vrouw na al die jaren nog niets doorheeft?

Ze vertrouwt je blijkbaar, iets wat je niet verdient.



Je moet ten minste wel zo eerlijk tegen haar zijn, dit verdient ze niet!
Alle reacties Link kopieren
Hoe ouder, hoe gekker

En hoe ouder ze worden, des te geiler, lijkt het wel, ugh. Ik merk het in de praktijk namelijk dat bepaalde mannen van middelbare leeftijd (eind 40 en ouder) wel seksueel gefrustreerd lijken. Deze ervaring heb ik stukken minder met mannen van mijn eigen leeftijd en jonger.

Misschien is castratie nog geen slecht idee...of een kuisheidsgordel voor mannen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsje1982 schreef op 16 februari 2017 @ 16:46:

Hoe ouder, hoe gekker

En hoe ouder ze worden, des te geiler, lijkt het wel, ugh. Ik merk het in de praktijk namelijk dat bepaalde mannen van middelbare leeftijd (eind 40 en ouder) wel seksueel gefrustreerd lijken. Deze ervaring heb ik stukken minder met mannen van mijn eigen leeftijd en jonger.

Misschien is castratie nog geen slecht idee...of een kuisheidsgordel voor mannen...





Jaaa! Laten we dat maar proberen, klinkt goed die kuisheidsgordel

Castratie is ook geen slecht idee, dan worden ze wat rustiger.



(Ps. Dit is niet bedoeld voor goede, eerlijke mannen!)
Alle reacties Link kopieren
Als je er echt vanaf wilt, dan zou ik toch eens een huisarts opzoeken en je door laten verwijzen. Dit klinkt als een verslaving.

Mocht je niet met de billen bloot willen/durven, dan zou je je depressief kunnen voordoen bij de huisarts en hopen dat hij je een SSRI (antidepressivum met libidoremmende werking) voorschrijft. Wellicht ook dat een psycholoog/seksuoloog je dit voorschrijft. Mocht dat niet werken dan kun je nog altijd aan de echte libidoremmende medicatie... Alleen allemaal wel erg lullig voor je vrouw. Nu heeft ze een partner die haar bedriegt met iedereen waar hij zijn handjes op kan leggen en dan heeft ze er eentje die geen zin meer in seks heeft en 'm met een beetje pech niet meer omhoog krijgt.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:SnoopyLove schreef op 16 februari 2017 @ 16:59:

[...]





Jaaa! Laten we dat maar proberen, klinkt goed die kuisheidsgordel

Castratie is ook geen slecht idee, dan worden ze wat rustiger.



(Ps. Dit is niet bedoeld voor goede, eerlijke mannen!)Hahaha, idd!
Niet zo happen dames, waarschijnlijk weer een (of 2) van Fok die willen rellen

To is waarschijnlijk een 16 jarig pubertje die net aan ontdekt heeft dat hij er niet alleen mee kan plassen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
51 en nog steeds seks verslaafd.

*doet z'n hoed af.

Ik hoop dit ook over 20 jaar te kunnen zeggen.

Als het in je aard zit moet je er niet vanaf willen komen. Wat zijn je ontwenningsverschijnselen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 16 februari 2017 @ 17:04:

Als je er echt vanaf wilt, dan zou ik toch eens een huisarts opzoeken en je door laten verwijzen. Dit klinkt als een verslaving.

Mocht je niet met de billen bloot willen/durven, dan zou je je depressief kunnen voordoen bij de huisarts en hopen dat hij je een SSRI (antidepressivum met libidoremmende werking) voorschrijft. Wellicht ook dat een psycholoog/seksuoloog je dit voorschrijft. Mocht dat niet werken dan kun je nog altijd aan de echte libidoremmende medicatie... Alleen allemaal wel erg lullig voor je vrouw. Nu heeft ze een partner die haar bedriegt met iedereen waar hij zijn handjes op kan leggen en dan heeft ze er eentje die geen zin meer in seks heeft en 'm met een beetje pech niet meer omhoog krijgt.





Blasphemy! De drang van een man kunstmatig elimineren. Hoe durf je zoiets aan te raden.

Ik ben in shock
Je bent vast meer 'verslaafd' aan dat jagen, de overwinningen en dat stiekeme, dan aan seks. Als dat hele trucje lukt, heb je natuurlijk wel seks, dus het is er een onderdeel van. Ik denk als je lieve vrouw drie keer per dag seks wil, dat je dan al vrij snel niet meer hoeft. Dus het is niet puur seksverslaafd, zoals je dat wel aan een sigaret kan zijn.



Hoe kom je er vanaf vraag je.

Waarschijnlijk net zo lastig als met een andere verslaving of gewoonte. Jij bent de enige die het kan veranderen. Het moet uit jezelf komen.

Je hebt een bijkomend probleem. Stel dat je rookt en je wilt stoppen, dan kun je steun uit je omgeving krijgen. Je neemt bijvoorbeeld snoep zodra je trekt krijgt. Je lieve vrouw zou dan ook zeggen als je op het punt staat om toch die peuk te nemen, kom we gaan even lopen en neem een stuk chocola.

Deze verslaving heb je stiekem, dus je staat alleen. Zolang je het niet deelt met een ander kun je ook geen steun krijgen in het stoppen.

En verder is er geen sociale controle. Bij roken denk je misschien, ik ben 3 maanden gestopt, iedereen weet het, als ik er nu eentje opsteek dan zien ze het. Die druk kan nog iets helpen.



Jij bent nu gewend om stiekem te kunnen rondhoeren met allerlei vrouwen. Er ligt geen beloning op je te wachten als je stopt en bij de eerste beste aandrang of kans die je krijgt is er ook geen druk om het niet te doen.

Kortom, you're fucked. Je stopt hier pas mee als je mentaal sterker bent. En je mentale zwakte liet het je juist doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:marcstout schreef op 16 februari 2017 @ 15:50:

[...]





Ik neem zeker geen wraak op vrouwen! eerst was het via msn, daas lang geleden!, met woorden toen met beeld samen naar het hoogtepunt!

Tijd op chatroulette gezeten tot dat half NL erop zat met z,n dick.

Het ging nog stap verder met smartfoon! heb er veel contacten in staan door me werk. daar begin je een gesprek makkelijker dan face 2 face.

Een contact vroeg op app hee hallo hoe is het? ja goed, bla bla umm wat doe je? uuh niets, jij? ook niet. verveeling? uhh ja

Voor dat je er over nadenkt zit je foto,s te sturen en lig je er mee in bed.

Dat wind mij wel op ja, ook omdat je niet in je stoutste dromen dacht, daar ga ik mee de koffer in.



Ben eigenlijk over soort drempel gestapt..en vrouwen bieden zichzelf bijna aan..Ik denk dan ik leef maar 1 keer dus waarom niet.



Toch voel ik me er schuldig over! maar de drang wint..zucht

Toch is het heel simpel. Kies.

Optie 1: kies voor de vrouw die je nu hebt

Optie 2: kies voor de andere vrouwen en blijf verder vrijgezel, kun je rondneuken wat je wilt
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk kom ik dan toch op het punt terecht; hoe ouder, hoe gekker
Alle reacties Link kopieren
TO,

Je zou ook eens wat meer aandacht aan je (zoals je zelf schrijft lieve en geduldige ) vrouw kunnen besteden.

Wat meer openheid geven over wat je zoal graag zou willen op seks gebied. Deel je fantasieën .

Vrijen jullie nog wel regelmatig ?? of is het een sleur in bed? .



Als je dit gedrag al heel lang doet en daarbij je eerste vrouw kwijt bent geraakt, heb je weinig geleerd van die periode.

Wanneer begon je bij vrouw 2 weer te gaan chatten/skypen enz.??



en wat versta je onder mijn vrouw is lief en geduldig??

Ho zie je haar?? Hoe zou je je relatie willen zien?? beleven??. houd je überhaubt wel van je vrouw?

Denk je uberhaubt aan soa's?? / condooms? als je weer een vrouw versiert hebt??



Wanneer begon je met dit gedrag??.



Als je er echt van af wilt, moet je professionele hulp inroepen en met de billen bloot.

Schrijven ; "ja ik ben een klootzak" voldoet niet, want je gaat gewoon door. begrijp ik er uit.



Probeer het je andersom eens voor te stellen, hoe zou jij je voelen, als je er achter kwam, dat je vrouw dit bv doet.
quote:stellar schreef op 16 februari 2017 @ 17:39:

Niet zo happen dames, waarschijnlijk weer een (of 2) van Fok die willen rellen

To is waarschijnlijk een 16 jarig pubertje die net aan ontdekt heeft dat hij er niet alleen mee kan plassen.
Alle reacties Link kopieren
@Mutsje1982 Idd na je 50ste je 2de jeugd

@Zijdus uuhh nou niet omhoog? 1 gedachte en

@stellar umm nee ben toch echt veeeeeel ouder...was het maar waar!

@Docteur_Phile Ja klopt redelijk.. heb naast dat vrouwenjagen nog een passie! daar kan ik me ei goed in kwijt! daar kom je ook andere geslacht ook weer tegen waar je die passie weer mee kunt delen..
Leef Nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:marcstout schreef op 17 februari 2017 @ 13:58:

@Mutsje1982 Idd na je 50ste je 2de jeugd

@Zijdus uuhh nou niet omhoog? 1 gedachte en

@stellar umm nee ben toch echt veeeeeel ouder...was het maar waar!

@Docteur_Phile Ja klopt redelijk.. heb naast dat vrouwenjagen nog een passie! daar kan ik me ei goed in kwijt! daar kom je ook andere geslacht ook weer tegen waar je die passie weer mee kunt delen..Nou, dan raad ik Androcur of Decapeptyl aan. Dan is zelfs je spontane ochtenderectie verleden tijd (en alle overige erecties).
Well behaved women rarely make history.
Jeetje dat jullie hier serieus op ingaan zeg.



Vooral die Casanova.... Zo overduidelijk nep.



Ik zie zo'n mislukte veertiger voor me die nooit succes heeft gehad bij de vrouwtjes, en nu hier net doet of hij 1 of andere dekhengst is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven