Verbouwing badkamer

16-02-2017 21:08 30 berichten
Onze badkamer wordt verbouwd. De klus gaat 2 weken duren.

Ik zie vooral op tegen de werklui in mn huis. Word er altijd zenuwachtig van, er komt weinig uit mn handen. Hebben meer mensen hier last van?

Is het erg raar om die 2 weken een vakantie te plannen? Geven we ze gewoon een huissleutel.

We willen dan wel op een camping in de buurt gaan staan, zodat we toch regelmatig even kunnen kijken en overleggen. En dan kan mn man gewoon naar zn werk.
Goed om te lezen dat een nooddouche goed bevalt. Dan komt die er hier ook tijdens de komende verbouwing. Nu nog even bedenken waar die dan aangesloten kan worden.



TO, ik zou er toch ook iets meer met mijn neus bovenop willen zitten dan je vanaf een camping kunt doen. Hier zijn onlangs alle ramen en deuren in het hele huis vervangen. Duurde ook 2 weken. Ik zag ook erg op tegen de werklui in huis, vooral ook omdat ze in het hele huis moesten zijn. Maar het viel me heel erg mee! Ze waren gewoon vooral hard met hun klus bezig. Hielden hun eigen pauzes en waren tevreden met een flinke voorraad koffie. Het lukte heel goed om er omheen te werken in ruimtes waar ze die dag niet hoefden te zijn. Maar de diverse overlegmomenten die er spontaan waren had ik toch niet willen missen. Ik weet zeker dat er zonder die momenten een aantal dingen niet zou zijn gegaan zoals wij ze wilden. En de eerste dagen nadat de klus klaar was heb ik ze zelfs een beetje gemist.
We zitten 15 km verderop dus we zijn zo thuis mocht dat nodig zijn.

Bovendien willen we sowieso elke dag even thuis kijken hoe het gaat.
Elke dag 1x aanwezig zijn is toch anders dan aanwezig zijn op de momenten dat er zich spontaan vragen voordoen. Over grote dingen zullen ze vast wel overleggen, maar er zullen ook kleinere vragen zijn, waarvoor ze je niet gaan bellen op de camping, maar die ze wel aan je zouden stellen als je thuis zou zijn. Grote kans dat ze het dan naar eigen inzicht oplossen. Ik denk dat je voor jezelf de afweging moet maken hoe erg je dat dan zou vinden. En mocht je dat niet erg vinden, dan gewoon lekker op de camping gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook een verbouwing tegemoet van vier weken. Maar twee weken voor alleen een badkamer. Is dat niet erg veel? Dat is dan 2 personen, 5 dagen keer twee weken is 160 uur. Wat moeten die dan doen al die tijd? Of neem je hier de droogtijd in mee?
Dinges: 1 persoon. Stucen, drogen, tegelen, drogen, voegen, drogen, afkitten, drogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven