Geen zin meer om te reageren.

17-02-2017 19:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Te druk. Te veel. Te veel meningen. Laat maar. Kippenhok.
Geen.
Leuke ava
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij missen we niet veel aan je dus ga gerust door met niet reageren.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 17 februari 2017 @ 19:58:

Volgens mij missen we niet veel aan je dus ga gerust door met niet reageren.Te makkelijk was ik ook nog vergeten.. Dit soort simpele reacties..
Geen.
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 17 februari 2017 @ 19:58:

Volgens mij missen we niet veel aan je dus ga gerust door met niet reageren.14 reacties, dus nee we missen erg weinig.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt wel van een podium? Je kunt ook gewoon niets meer laten horen namelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 17 februari 2017 @ 20:03:

[...]





14 reacties, dus nee we missen erg weinig.Te dom om op te reageren. Maar ik doe dat.
Geen.
Saludos en Au revoir!
Nou toedeloe dan maar!
Alle reacties Link kopieren
Houdoe en bedankt, wie je dan ook mag zijn.

Alle reacties Link kopieren
quote:rmvdt schreef op 17 februari 2017 @ 20:00:

[...]





Te makkelijk was ik ook nog vergeten.. Dit soort simpele reacties..Maar even serieus he als het je hier niet bevalt kun je zomaar weg hoor dat neemt niemand je kwalijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal lekker kort
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je hoeft je niet af te melden hoor
Hè, jammer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet.
Niet geschoten is altijd mis
Maar later bleek dat toen het eenmaal nergens over ging de clou ook doelloos was.
Alle reacties Link kopieren
quote:rmvdt schreef op 17 februari 2017 @ 20:06:

[...]





Te dom om op te reageren. Maar ik doe dat.Maar deze tekst getuigt dan ook wel van een extreem hoge intelligentie. Je kunt je wellicht beter aanmelden op het forum van Mensa.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
mischien een paar reacties geplaatst en nooit een reactie terug gehad? aandacht doet wonderen
Wie ben je in godsnaam? Of beter gezegd; wie was je in godsnaam?
quote:IBIopviva schreef op 17 februari 2017 @ 20:13:

[...]





Maar even serieus he als het je hier niet bevalt kun je zomaar weg hoor dat neemt niemand je kwalijk.



Sjow er valt 20 kg van mijn schoudertjes; ik dacht net opeens: omg waar ben ik aan begonnen... zomaar weg is natuurlijk geen optie als ik geen zin meer heb. Blijkt dat niemand daar wakker van zou liggen joepie! Niks onmisbaar dat had ik meteen moeten vragen eigenlijk..

*gaat een stuk vrolijker het weekend in*
Bijzonder interessant, wil je er over praten waarom je geen tijd hebt? Of waarom je een kippenhok niet leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren


Te veel meningen!!!



Dat is een nieuwe die ik ga koesteren.

Ik wil dat ook. Mijn mening, de goeie en een enkele foute mening om onderuit te kunnen halen. Al die anderen zijn jakkes.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nou, ik vat je wel hoor. Vraag mij ook af waar mensen de energie vandaan halen om urenlang over een onderwerp te discussiëren. Elke dag opnieuw.

Ik heb met hooguit 3 reacties mijn zegje wel gedaan en de behoefte niet om mijn mening tot in den treure te verdedigen. Tenzij het echt een interessant of heftig onderwerp is. Mare, jammer joh!

Vaarwel hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven