Showroom voor buiten speelgoed (houten speeltoestel)

17-02-2017 23:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor in de tuin zijn we op zoek naar een speeltoestel. Iets van hout met een huisje, schommel, glijbaan zoiets. Nu zie ik van alles op internet met allerlei prachtige laagjes en voldoende informatie en goede reviews maar wil eigenlijk het speeltoestel ook gewoon in het echt zien. Dan kan ik de afmetingen een beetje inschatten en zien of het wel is wat we zoeken. Ik kan allen nergens echt een showroom vinden.



Wie kent er in omgeving tilburg Breda (+50 km) een bedrijf met showroom wat speeltoestellen verkoopt en ook te bezichtigen heeft. Ik heb o.a. Het merk wickey en fatmoose gezien, maar die zijn volgens mij echt alleen online te krijgen maar andere merken zijn ook een optie. Hoor het graag. Thanks ladies!
NuBuiten heeft best wel een hoop speeltoestellen buiten staan. Ik weet alleen niet of dit te ver voor je is...



https://nubuiten.nl/
Alle reacties Link kopieren
Van dongen in Oosteind naast oosterhout nb
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
Thans ladies, beide zijn goed te doen en liggen ze,fs beide op dezelfde route dus als we naar die van sue gaan komen we automatisch langs die van d-ladies. Misschien morgen een triple doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de mcdonalds aan de N65 (bij Oisterwijk) zit ook zo'n showroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven