Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
quote:Kralenketting83 schreef op 16 februari 2017 @ 21:12:

Euhhhh Welk stukje van Amand? Uhhhh
Alle reacties Link kopieren
idee voor een poll.

Op welke orale manier verwend je de mannelijke partner het liefst



* Het liefst niet. Ok, omdat je zo zeurt zal ik monotoon en ongeïnteresseerd je piemel in mijn mond nemen.

* Pijpen, maar je mag enkel op mijn tietjes klaarkomen of in dit zakdoekje

* Pijpen. Je mag in mijn mond komen, maar ik kijk er heel vervelend bij en overdrijf graag hoe ranzig ik het eigenlijk vind. PS. ik ga heel hard de badkamer inrennen. Einde sex, geen knuffel nope..

* Pijpen. Kom klaar in mijn mond, als het niet (te) vies smaakt slik ik het door, wat ben ik toch een ontzettend goede vriendin.

* Pijpen. Ik zuig je helemaal leeg

* Pijpen. Kom klaar in mijn mond

* Ik GA vanavond paardenlul afzuigen <-- penis van paard, niet de"grotste lul van 't stad" (sfw)
Van sommige bijdragen vraag ik me echt af... Waarom dan?? Wat voegt het toe?

Maar dat zal vast aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja me too, ik heb ook vele existentiële vragen
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbaa schreef op 17 februari 2017 @ 13:13:

Van sommige bijdragen vraag ik me echt af... Waarom dan?? Wat voegt het toe?

Maar dat zal vast aan mij liggen.



Ik had dat ook met jouw post die ik nu citeer. En jij waarschijnlijk weer met de mijne.

Gelukkig vervelen we ons niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conffeti schreef op 17 februari 2017 @ 11:09:

idee voor een poll.

Op welke orale manier verwend je de mannelijke partner het liefst



* Het liefst niet. Ok, omdat je zo zeurt zal ik monotoon en ongeïnteresseerd je piemel in mijn mond nemen.

* Pijpen, maar je mag enkel op mijn tietjes klaarkomen of in dit zakdoekje

* Pijpen. Je mag in mijn mond komen, maar ik kijk er heel vervelend bij en overdrijf graag hoe ranzig ik het eigenlijk vind. PS. ik ga heel hard de badkamer inrennen. Einde sex, geen knuffel nope..

* Pijpen. Kom klaar in mijn mond, als het niet (te) vies smaakt slik ik het door, wat ben ik toch een ontzettend goede vriendin.

* Pijpen. Ik zuig je helemaal leeg

* Pijpen. Lik het uit me kutje en deel met mij

* Ik ben vanavond een paardenlul afzuigen



Ik ga voor de vrouw die zegt 'ik zuig je helemaal leeg'.



Maar hoe zit het die daaronder?

"Pijpen. Lik het uit me kutje en deel met mij".

Ik snap wel, neuken en kutje volspuiten en daarna doen wat jij schrijft, eruit likken en delen.

Maar wat heeft pijpen daar mee te maken? Is het pijpen, en zodra je klaar komt snel snel in dat kutje spuiten en dan weer eruit likken?

Wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet "ik GA vanavond een paardenlul afzuigen"? En wat wordt er dan precies bedoeld met paardenlul, zegt dat iets over de grootte of moet ie daadwerkelijk aan een paard vastzitten? En hoe gaat dat dan precies?

Ik moet het natuurlijk wel allemaal even weten anders kan ik die poll niet behoorlijk invullen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 februari 2017 @ 13:32:

Is het niet "ik GA vanavond een paardenlul afzuigen"? En wat wordt er dan precies bedoeld met paardenlul, zegt dat iets over de grootte of moet ie daadwerkelijk aan een paard vastzitten? En hoe gaat dat dan precies?

Ik moet het natuurlijk wel allemaal even weten anders kan ik die poll niet behoorlijk invullen.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
"Hij laat zijn onderste ribben maar verwijderen. Kan ie zichzelf pijpen" optie mis ik nog.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt geil bent lijkt me het doorslikken geen probleem. Is het sex omdat het nou eenmaal zo moet en ga je er teveel bij nadenken, ja dan zijn er nog wel meer dingen smerig.
quote:Amand schreef op 16 februari 2017 @ 21:00:

Je ziet het niet maar ik zit helemaal te glimmen hier Bukake?
Prima, als hij eerst ook een keer zn eigen sperma doorslikt. Dan wil ik er over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Gedoe allemaal. Ik vind m lief dus ik doe een hapslikwegje, kost niks geen moeite en ik heb elke keer weer een megahappy minnaar.
...
Alle reacties Link kopieren
Hapslikwegje is prijzenswaardig, maar (wat mij betreft) ook wel het absolute minimum acceptabele voor een lekkere bj.

Als man(jochie) lik, slik, drink ik ook alles wat op haar of uit haar vagina komt. Pis, vocht, uitscheiding, zweet en poepbacteriën.



Wat betreft paardenlul. I stand corrected. "Ik ben paardenlul zuigen"
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 17 februari 2017 @ 13:28:

[...]





Ik ga voor de vrouw die zegt 'ik zuig je helemaal leeg'.



Maar hoe zit het die daaronder?

"Pijpen. Lik het uit me kutje en deel met mij".

Ik snap wel, neuken en kutje volspuiten en daarna doen wat jij schrijft, eruit likken en delen.

Maar wat heeft pijpen daar mee te maken? Is het pijpen, en zodra je klaar komt snel snel in dat kutje spuiten en dan weer eruit likken?

Wat een gedoe.





haha ja, ik was nog bezig met mijn werk. Dan gaat er bij mij nog weleens wat mis met het vertalen van de hersenspinsels.

Zal het even corrigeren
Alle reacties Link kopieren
Wil je (om wat voor reden dan ook) niet slikken: Gewoon niet doen. Punt.

Jij bepaalt zelf of je het wel of niet wilt
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
quote:Lust schreef op 18 februari 2017 @ 13:43:

Wil je (om wat voor reden dan ook) niet slikken: Gewoon niet doen. Punt.

Jij bepaalt zelf of je het wel of niet wiltHelemaal mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven