Buurmeisje laat wel heel veel zien...

26-09-2016 12:08 252 berichten
Alle reacties Link kopieren
We wonen in een vrij smal, historisch straatje waar de huizen nogal dicht op elkaar staan. Tegenover ons woont een gezin met een dochter van een jaar of 18. Haar slaapkamer is helemaal boven, en wij kunnen recht bij haar naar binnen kijken (zij dus ook bij ons).



Als zich zich omkleedt laat ze haar gordijnen open, en zeker als het donker is en zij het licht aan heeft, zie je elk detail. Ze staat dan nogal lang voor de spiegel, vaak alleen in een string, soms ook naakt, en borstelt langdurig haar haar en werkt haar makeup bij.



Vriend en ik werden daar altijd een beetje lacherig van, en (het is een heel mooie meid) vriend kan ook wel genieten van het uitzicht (nee, ik ben niet bang dat hij wil vreemdgaan met haar).



Nu is er echter iets nieuws: ze heeft haar bed nu zo gezet dat we er volop zicht hebben, en de vorige week en dit weekend lag ze behoorlijk lang te masturberen (te zien aan haar reacties, met veel plezier en succes).



Of dit nu expres is of alleen maar onnozel kunnen we moeilijk schatten, maar we beginnen nu wel te twijfelen of we haar niet moeten waarschuwen. Wij zijn vast niet de enigen met dit uitzicht: als ze pech heeft, staat ze op een gegeven moment op internet. Probleem is alleen: we kennen de buren helemaal niet. En om nu een briefje door de bus te gooien met "lief buurmeisje, als je niet wilt dat de buurt eerste rang zit tijdens je momentje voor jezelf, doe dan de gordijnen dicht" is ook zo wat - vooral omdat zo'n briefje misschien ook/eerst door de ouders wordt gelezen.



Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet bekennen dat ik ook weleens naakt door mijn slaapkamer heb gelopen zonder dat de rolluiken dicht waren hoor... Een tikje naïef, en een tikje nonchalant (ik loop wel vaker in mn nakie in huis) maar om mezelf nu uitgebreid te gaan vingeren terwijl ik weet dat mensen me kunnen zien.......nou, nee ...
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het met de weddenschap voor het langstlopende topic op viva op het fok forum? Loopt die nog? Ik geloof er nl geen hol van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven