stoomreiniger

18-02-2017 10:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit er aan te denken om een stoomreiniger aan te schaffen. Voornamelijk om de vloeren en eventueel tapijten schoon te maken. Wie heeft er zo'n ding en wat zijn je ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
ik heb er een van karcher. Ik gebruik hem vooral om de badkamer en toiletten schoon te maken. Ik vind het erg handig, vervangt een gedeelte van de schoonmaakmiddelen, maar het is wel een heel apparaat om mee te sjouwen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Ja ,wij.Gebruiken het voor het reinigen van de badkamer,keuken en toiletten. We gebruiken het 1 keer per week om tussendoor zonder chemische reinigingsmiddelen schoon te maken.

Wij hebben een kleintje.



We gebruiken de reiniger niet voor houten vloeren en laminaat,aangezien het afgeraden word.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van b&d om mijn vloer (laminaat) mee schoon te maken. Het schoonmaken van de vloer gaat nu veel sneller . Ben er echt blij mee. Ik heb zo een hekel aan dweilen.



Het enige wat ik jammer vind, is dat mijn vloer niet meer zo glimt na het schoonmaken.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee maar gebruik ze nooit.

Teveel gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier al diverse topics over met meningen over diverse soorten/merken/maten; wie weet heb je daar iets aan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een. Is fijn in gebruik, maar ik erger me eraan dat de dweildoek niet gewoon in de kookwas kan.
Alle reacties Link kopieren
Gehad van Kärchner. Ding deed te lang over opwarmen om te kunnen starten waardoor het praktische er af is. Ook te veel vocht /stoom in de ruimte waarin hij gebruikt werd...snel doorverkocht
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Kärcher, zo'n stofzuigermodel. Ik ben er echt heel blij mee. Het is licht werk zo, alles wordt ermee schoon (ik doe ook alle vloeren) en het is zo droog. Badkamer, wc, keukenapparatuur (oven etc, spuit ik zo schoon), ramen, hondenmand (dan ruik ik geen hondengeur meer), kleden...



Mijne kan je constant bijvullen. Dat vind ik ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Heb er één van karcher. Vooral om ons keramisch parket schoon te maken. Vind het makkelijker en minder zwaar dan dweilen. Onze stoomreiniger is in dertig seconden warm, ideaal!

Vind het ook fijn dat we nu geen schoonmaakmiddelen hoeven te gebruiken voor de vloer. Hoewel ik de frisse geur daarvan soms wel mis.
Alle reacties Link kopieren
Action €20,00 ideaal ding . Alleen is het snoer wat aan de korte kant vind.
Alle reacties Link kopieren
Ja werkt goed, maar dat houdt niet in dat hij vaak wordt gebruikt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven