Opeens is vagina nauwer

18-02-2017 19:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,



Alvast sorry voor het lange verhaal haha. Afgelopen donderdag had ik seks met mijn vriend en toen merkten wij allebei duidelijk dat mijn vagina een stuk nauwer was dan normaal (ik ben 18 jaar en heb regelmatig seks met mijn vaste vriend, weet niet of dat nog wat uitmaakt). Het scheelde zelfs zo veel dat de penis van mijn vriend er met geen mogelijkheid in ging. Ik was wel opgewonden en nat genoeg, maar ik denk dat mijn spieren onbewust toch te veel gespannen waren. Ik heb op internet wat research gedaan en toen vond ik drie mogelijke oorzaken:

1. Als je voor de penetratie klaar bent gekomen, kan de vagina wat nauwer worden doordat de binnenkant van de vagina een beetje opzwelt. Dit zou de oorzaak kunnen zijn omdat ik daarvoor al 2x was klaargekomen. Echter gebeurt dit vaker en heb ik dit nog nooit meegemaakt.

2. Sommige vrouwen herkennen een nauwere vagina als een vroeg teken van een zwangerschap. Nu spookt dit de hele tijd door mijn hoofd omdat dat theoretisch gezien mogelijk is. Bijna twee weken geleden ben ik begonnen aan een andere pil. De eerste week daarvan is niet 100% betrouwbaar, dus hebben we een condoom gebruikt. Deze is helaas gescheurd (ja echt, ik ben niet onverantwoordelijk geweest ofzo). 13 uur daarna de morning after pil geslikt. Er is dus bijna geen kans dat ik zwanger ben, maar het was wel rond mijn ovulatieperiode en dus maak ik me hierover zorgen. Over 8 dagen moet ik ongesteld worden en als dat uitblijft ga ik natuurlijk een zwangerschapstest doen.

3. De laatste tijd zijn er wat spanningen tussen mijn vriend en ik en dat heeft, wat mij betreft, ook effect op de seks. De liefde en intimiteit tussen ons neemt af, waardoor we na de seks vaak meteen onze kleding weer aantrekken ipv naspel en/ of knuffelen. Hier heb ik eigenlijk best wel veel moeite mee, maar ik heb dit nog niet met hem besproken. Ik heb nu tegen mijn vriend gezegd dat ik de komende dagen liever even geen seks wil en even wil kijken of het beter gaat als ik mezelf bevredig (misschien ben ik dan toch meer ontspannen ofzo, en dan zou de oorzaak bij onze relatie kunnen liggen dacht ik). Hij heeft hier vrede mee.

Ik zou heel blij zijn als iemand dit ook heeft meegemaakt of weet waardoor het zou kunnen komen. Ik ben eigenlijk ook heel erg blij dat ik het hier even van me af kon schrijven.

Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij aan je navel gezeten?


De ene kant opdraaien vallen je billen eraf, de andere kant heeft dit effect.

Sorry TO. Mijn idee zou zijn dat alle spanningen, relatie en vooral het idee van zwangerschap zorgen voor spieren die aanspannen.



quote:Phaedra__ schreef op 18 februari 2017 @ 20:03:

Heeft hij aan je navel gezeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 18 februari 2017 @ 20:17:



De ene kant opdraaien vallen je billen eraf, de andere kant heeft dit effect.





[...]

Tis wel zo.
Alle reacties Link kopieren
Jouw lichaam wil je iets vertellen, vast nummer 3.
Alle reacties Link kopieren
3



Niet opgewonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 18 februari 2017 @ 20:25:

Jouw lichaam wil je iets vertellen, vast nummer 3.Thanks dat jij wel serieus antwoordt ;) Ik vond het raar omdat de spanningen al veel langer spelen en dit zo opeens kwam. En ik vroeg me af of het meer psychologisch of lichamelijk zou kunnen zijn en of ik met deze klacht naar een huisarts zou moeten.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniempje-98 schreef op 18 februari 2017 @ 20:39:

[...]





Thanks dat jij wel serieus antwoordt ;) Ik vond het raar omdat de spanningen al veel langer spelen en dit zo opeens kwam. En ik vroeg me af of het meer psychologisch of lichamelijk zou kunnen zijn en of ik met deze klacht naar een huisarts zou moeten.Of is het relationeel?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het beter werkt om met je vrind het probleem uit te praten, in plaats van naar de huisarts.



Is er iets gebeurd? Of hebben jullie gewoon veel kleine ruzietjes die nergensnover gaan oid?
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:Corona67 schreef op 18 februari 2017 @ 20:52:

TvpBen jij de vriend? Durf je wel bij zo'n jong meisje
quote:Filee schreef op 18 februari 2017 @ 21:48:

[...]



Ben jij de vriend? Durf je wel bij zo'n jong meisje

Ga stofzuigen en ramen zemen jij.

Zoals vrouwen horen te doen
Is het pas 1x gebeurd? Dan zou ik eerst nog eens een (andere) keer proberen seks te hebben om te kijken of het aanhoudt voor je je echt zorgen gaat maken.



Maar ik denk gewoon spanning.
Alle reacties Link kopieren
quote:intothewild schreef op 18 februari 2017 @ 22:12:

Is het pas 1x gebeurd? Dan zou ik eerst nog eens een (andere) keer proberen seks te hebben om te kijken of het aanhoudt voor je je echt zorgen gaat maken.



Maar ik denk gewoon spanning.Ja dat ben ik ook van plan. Even voor de duidelijkheid ook voor de reacties hierboven: ik wil echt niet van hem af en hij ook niet van mij en we hebben ook niet vaak ruzie, maar af en toe kan ik hem wel schieten zeg maar (zo was hij bv vergeten dat ik de morning-after pil had geslikt terwijl ik de hele dag aan het kotsen was). Dat vond ik vrij egocentrisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 18 februari 2017 @ 21:53:

[...]



Ga stofzuigen en ramen zemen jij.

Zoals vrouwen horen te doenAgossie, ben je een beetje gefrustreerd omdat jij geen 'vrouwtje' hebt die dat voor je doet? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven