vriendin moeite met klaarkomen

18-02-2017 23:14 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort leuk contact met een dame. En vandaag hebben we seks gehad wat vrij vlot ging gezien van de periode we elkaar kennen. Nou na de seks ben ik wel iemand die er van houd om nog even in bed te blijven liggen. En een beetje ouwehoeren hoe de seks was of het lekker was of niet niet dat ik onzeker ben over me prestaties. Maar wat iemand lekker vind is namelijk niet bij iedereen hetzelfde. Nou vertelde ze me het volgende dat ze gewoon niet echt snel klaar komt en zelfs soms niet? Dat lag niet aan de prestatie maar hoe kan zoiets gebeuren? Ook zegt ze dat nooit echt met zichzelf speelt heeft dat wellicht er iets mee te maken
Wat een suffe algemeenheden weer 'vrouwen vinden klaarkomen nier belangrijk'...
quote:Rhae schreef op 19 februari 2017 @ 09:13:

Wat een suffe algemeenheden weer 'vrouwen vinden klaarkomen nier belangrijk'...Ik denk dat je niet algemeen kunt stellen dat iedere vrouw altijd wil klaarkomen, of er problemen mee heeft dat het niet lukt, of dat het niet lukt tijdens seks met een man. Maar volgens mij zien mannen het als een persoonlijke prestatie als het hen lukt om een vrouw te laten klaarkomen, en zien zij het als falen als dit niet lukt. Die prestatiedrang kan juist tegenwerken of het gevoel geven dat er iets is mislukt, terwijl een vrouw lekker heeft genoten van een vrijpartij zonder orgasme. Als dat wordt gezien als mislukking komt er zo'n vervelende druk op seks te liggen. En daar komt faken dan weer vandaan. Da's helemaal zonde natuurlijk, want dat krijg je niet meer rechtgedraaid:. 'schat, al die keren dat jij dacht dat ik ongelofelijk klaarkwam... dat was niet zo..'
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 19 februari 2017 @ 09:13:

Wat een suffe algemeenheden weer 'vrouwen vinden klaarkomen nier belangrijk'...Staat in de Handleiding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven