Bejaarde dame boos op Jacques Monasch.

19-02-2017 00:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was er niet bij, maar zou hij écht een draai om zijn oren hebben gekregen, of heeft de PvdA'ster in kwestie hem alleen de oren gewassen ?



http://www.dvhn.nl/drenth ... es-Monasch-een-draai-om-z’n-oren-22010430.html





Honderd meter lang gaat alles goed. Een gesprekje hier, een flyer daar. Dan, halverwege de winkelstraat, komen ze in beeld. Vier rode jassen en één rode sjaal. De plaatselijke PvdA. Monasch ziet ze staan, de leden van de partij waar hij drie maanden geleden met pijn in zijn hart afscheid van nam. Wat nu? Doorlopen maar, besluit Monasch. De vijf lokale PvdA’ers staren hem met grote ogen na.

Dan sprint een van hen hun voormalig partijgenoot achterna. De 81-jarige Alie Kuiper-Docter is het, een trouwe aanhanger van de PvdA. Maar liefst 52 jaar is ze al lid van de partij. En is ze vast van plan Monasch niet zomaar te laten passeren. De confrontatie volgt iets verderop. Monasch is twee koppen groter dan de Meppelse maar hij krijgt haar er niet onder. Haar boodschap is duidelijk: kritiek hebben is prima maar je laat je partij niet in de steek. „In al die 52 jaren was ik ook weleens ontevreden over de PvdA”, zegt Kuiper-Docter. „Wat zeg ik, met Den Uyl was ik het geregeld oneens. Maar wat je ook doet, je loopt niet weg.”
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Volgens mij bedoelen ze de oren gewassen



Ik vond dit wel opvallend:

"En hijzelf is ook te spreken over Meppel. „Het is een knusse stad”, zegt hij. „De straten zijn smal, de puien staan dicht op elkaar. Net als in Italië. Mooi is dat. En heel wat beter dan Zoetermeer en Almere, waar ik vanochtend was. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.”
Alle reacties Link kopieren
Dat kost hem vast stemmen. Dom, dom, dom....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Belangrijk nieuws ook. Wereldschokkend.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:PowerCube schreef op 19 februari 2017 @ 00:20:

Volgens mij bedoelen ze de oren gewassen



Ik vond dit wel opvallend:

"En hijzelf is ook te spreken over Meppel. „Het is een knusse stad”, zegt hij. „De straten zijn smal, de puien staan dicht op elkaar. Net als in Italië. Mooi is dat. En heel wat beter dan Zoetermeer en Almere, waar ik vanochtend was. Daar wil je nog niet dood gevonden worden.”En Almere is ook nog eens een PVV-bolwerk.
Alle reacties Link kopieren
Jacques wie?



Een man op wie niemand gaat stemmen, gaat naar een plaats waar nooit iemand komt.
quote:jo12345 schreef op 19 februari 2017 @ 11:28:

Jacques wie?



Een man op wie niemand gaat stemmen, gaat naar een plaats waar nooit iemand komt. De meeste zwevende kiezers schijnen zich dan ook buiten de randstad te bevinden dus daar valt het meeste te winnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven