Waar te beginnen MVV/Swingen?

30-04-2015 22:51 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na een aantal weken regelmatig dit forum bezocht te hebben in de hoop het perfecte antwoord te vinden, nu toch maar zelf de stoute schoenen aangetrokken. Mijn vriendin en ik hebben een gezamenlijke fantasie; trio MVV of met een ander stel samen. Nu lees ik hier vooral over parenclubs, maar wij zijn 24 en 23 en dit is niet wat we voor ons omdat dit net een stapje te ver gaat voor ons (nog niet in ieder geval). We willen graag een leuk stel online ontmoeten of een vrouw die er interesse in heeft maar we hebben geen idee waar te beginnen en hoe je iemand hier nou het beste in kunt benaderen.



We zouden het ook prima vinden om in een café iemand te ontmoeten, maar hoe begin je zoiets en hoe weet je of de ander er voor in is etc? Allemaal vragen die ons tegenhouden om die laatste stap te zetten. Hebben al op verschillende sites zoals sexjobs,kinky gekeken maar (niet om lullig te doen) valt dat een beetje tegen aangezien je er ook nog eens grof geld voor moet betalen. Er moet toch een manier zijn om mensen te vinden die hetzelfde willen? Herkennen jullie dit en hoe zijn jullie begonnen of raden jullie ons aan..
anoniem_204714 wijzigde dit bericht op 30-04-2015 22:53
Reden: Foutieve zin
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Zou hem wel leren wanneer het gedeeld werd of ben ik nu heel erg? Ben natuurlijk ook gewoon nieuwsgierig
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Waar begin je inderdaad als je met swingen start... Wij swingen samen vanaf het begin van onze relatie. Aangezien we erg openminded zijn was dit voor mij een spannend begin van een heel nieuw deel in mijn leven, Mijn vriend deed dit al toen ik hem ontmoette,eerst met zijn voorgaande partner later als single man.... Aangezien mijn vriend al een profiel had op sdc zijn we hiermee begonnen. Wat mij eigenlijk redelijk stoorde in het begin al is het hoge aantal "single mannen"die zich redelijk opdringerig opstelden, Ik vind dat je swingt als stel en daar kan af en toe best een single man bij of single vrouw maar wij vinden het veel leuker om samen met stellen af te spreken. We hebben diverse sites geprobeerd en het blijft zoeken naar de juiste match, veel fake en veel "no show"dates hebben we inmiddels de revue zien passeren. Sinds kort zijn we actief op een nieuwe community, en dit bevalt ons erg goed, gezellige leuke mensen, en geen fake. Op deze community worden alle leden gevalideerd en kun je ook niet zomaar even een profiel aanmaken dit is erg fijn! Sterker nog het is "ïnvite only" Wij zouden www.swingmembers.com eens aanraden om daar te kijken, ze zijn echt heel vers van de pers maar wel een mooie overzichtelijke website die mobiel ook erg makkelijk te gebruiken is. Het is gratis alleen moet je wel of uitgenodigd worden of je aanmelden als aspirant lid. Wat voor ons ook heel belangrijk is, is de privacy die hebben ze goed dichtgetimmerd, want ondanks dat wij er geen geheim van maken dat we swingen zou ik het niet tof vinden als je hele swingbestaan publiek zou komen te staan. het lijkt een beetje op een afgesloten facebook voor Swingers. Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn tip!!



XXX Claudje
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker een beginnende site Claudiaatje? Want er staat 247 members. Op zich goed, kleinschalig, al valt groot gedeelte af omdat het niet je type is. Dus wat er overblijft kun je met een paar weekendjes flink doorpalen allemaal ontmoet hebben.

Als je natuurlijk vaker met hetzelfde stel afspreekt dan geeft dat niet, maar als je van het type bent dat graag steeds iets nieuws probeert, dan is het te hopen dat er meer leden gaan komen.

Als je moet wachten op een uitnodiging is dat wel weer lastig. De lezers hier hebben dan ook weinig aan die tip tenzij ze iemand kennen die daar al op zit en hen kan uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk heb je er stellen bij die op elkaar uitgekeken zijn en waar een scheiding inderdaad in de lucht hangt, maar het merendeel van de swingers heeft een stabiele relatie en ziet het swingen als een extra toevoeging van deze relatie. Dat is hetzelfde als het vooroordeel over parenclubs, iedereen ligt daar maar met elkaar te n...., ook dit is de grootste onzin, je bepaald immers zelf of je sekst met anderen of niet, daarbij kun je pas over een parenclub oordelen als je er zelf bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wij swingen en hebben een stabiele relatie. Ook de sex is tussen ons niet saai.

En nee, ik vind het niet erg om te kijken wat mijn man met een ander doet. Eigenlijk windt het me wel op.

Na een bezoekje parenclub of na een date zijn we juist heel erg lief naar elkaar toe.



Fun4two komt ook veel jong volk.



Sites waar singel vrouwen staan die graag bij een stel aansluiten? Hahaha.... als je dat weet te vinden wordt je rijk. Iedereen wil een vrouw erbij.

En een stel? Met goede afspraken? Dan kunnen jullie toch van de vrouw in kwestie genieten.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Flirten, samen. In de kroeg, kennissen. Wij hebben meerdere trips gehad zonder te hoeven betalen. Gewoon open zijn en beetje subtiel polsen, kijken of ze er opin gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey wij stel 25/ 28 willen dit ook graag ondervinden. Dn lijkt ons ook spannend. Wie weet kunnen we als koppel eens een kijkje nemen. Maakt de drempel mischien nog iets lager om binnen te stappen? Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden een hoop handige links op deze pagina, het is een pagina op de Swingerssite van Swingmembers, Dit is een besloten communitty waar alleen stellen zich aan mogen melden (wel een fijne gedachte) Ze hebben hier een Swingers-Startpagina maar dan niet commercieel. Een nette lijst met allerlei links die handig zijn als je de wereld van het swingen wil gaan ontdekken. Wij vinden dit heel handig en overzichtelijk !!

kijk er zelf eens naar Swingers-Startpagina. geniet van elkaar!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja wij zijn erg fan van Swingmembers, een besloten community die alleen stellen toe laat. Dit wordt ook daadwerkelijk gecontroleerd en hierdoor is het focussen op zoeken van en contact leggen met leuke stellen die ook veelal met diezelfde stoute schoenen worstelen

kijk er zelf maar eens www.swingmembers.com Bieden ook veel praktische info op hun blog. een goed startpunt voor jullie (wellicht gedateerde) zoektocht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven