Trump is the new president

09-11-2016 06:15 3004 berichten
TRUMP FOR PRESIDENT: wie had ooit gedacht dat dit zou kunnen gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 17:40:

[...]



Ook niet. Hij zou binnen 30 dagen na zijn insuguratie IS verslaan. We hebben nu nog 20 minuten te gaan.Ben benieuwd.....Het is dat het al lang voorbij is, anders had ik gezegd: "Even een Facebook- of een Twitterboodschap naar de grote legercommandant die de straaljaarpiloten even gaat aansturen."
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 19 februari 2017 @ 17:40:

[...]



Ook niet. Hij zou binnen 30 dagen na zijn insuguratie IS verslaan. We hebben nu nog 20 minuten te gaan.Ben benieuwd.....Het is dat het al lang voorbij is, anders had ik gezegd: "Even een Facebook- of een Twitterboodschap naar de grote legercommandant die de straaljaarpiloten even gaat aansturen."
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 19 februari 2017 @ 18:46:

http://edition.cnn.com/20 ... rump-dictators/index.htmlWat ik al elders eerder roep: "Trump is de tweede Erdogan," is misschien nog voorbarig, maar als ik kijk naar wat John McCain zegt, zit ik er toch niet ver naast. Het is voor het eerst dat ik een Amerikaanse president ervan beschuldig dat hij dictatoriale trekjes krijgt. En voor het eerst dat ik de regering daar een "bewind" of "regime" noem (deze woorden gebruik ik alleen bij dictaturen, van welke signatuur dan ook).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 18:55:

http://www.independent.co ... orida-rally-a7588516.html



Even alleen de kop:



"Donald Trump is right, there was a recent attack in Sweden. By neo-Nazis on a refugee centre



US President could have been referring to largely underreported 'politically motivated' incident in Gothenburg"



Weet iemand of dit klopt. Een aanslag door neonazi's op een azc?Zweden ontkent dat. Een Zweeds politicus vraagt zich af wat Donald Trump gerookt heeft. Waarom ontkent Carl Bildt dat? Doet me denken aan de Engelse zin: "What have you been smoking?"
World of Warcraft: Legion
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 18:55:

http://www.independent.co ... orida-rally-a7588516.html



Even alleen de kop:



"Donald Trump is right, there was a recent attack in Sweden. By neo-Nazis on a refugee centre



US President could have been referring to largely underreported 'politically motivated' incident in Gothenburg"



Weet iemand of dit klopt. Een aanslag door neonazi's op een azc?

Het klopt niet. Ik woon in Zweden en op sneeuwval en een man die zichzelf in de fik stak (niet bij een azc) na, is er niets gebeurd.

Dat incident was in Januari. Niet vorige week.
quote:hans66 schreef op 19 februari 2017 @ 19:54:

[...]



Zweden ontkent dat. Een Zweeds politicus vraagt zich af wat Donald Trump gerookt heeft. Waarom ontkent Carl Bildt dat? Doet me denken aan de Engelse zin: "What have you been smoking?"Er is ook niets gebeurd deze week. Het incident in de link was al halverwege januari gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 19:56:

[...]



Er is ook niets gebeurd deze week. Het incident in de link was al halverwege januari gebeurd.

Ach ja, whatever, whenever. You're missing the point. Zou Trump zeggen.



Wat een halvegare. Helaas wel een gevaarlijke.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 19:56:

[...]



Er is ook niets gebeurd deze week. Het incident in de link was al halverwege januari gebeurd.

Ik kon het al niet rijmen met al die grappen op twitter.

Hadden jullie al onder de sneeuwberg gekeken trouwens? Misschien zitten daar de terroristen
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Twee artikelen die de moeite waard zijn. Vooral voor degenen die moeite hebben met hitlervergelijkingen.





https://lareviewofbooks.o ... ation-lesson-munich-post/



THE TRUMP-HITLER COMPARISON. Is there any comparison? Between the way the campaigns of Donald Trump and Adolf Hitler should have been treated by the media and the culture? The way the media should act now? The problem of normalization?



http://www.zeit.de/wissen ... niversary/komplettansicht



Adolf Hitler

:

"Wait Calmly"

They argued he would grow more reasonable once in office and that his cabinet would tame him. A dictatorship? Out of the question! How journalists, politicians, writers and diplomats weighed in on Hitler's appointment as chancellor.

Von Volker Ullrich
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 18:55:

http://www.independent.co ... orida-rally-a7588516.html



Even alleen de kop:



"Donald Trump is right, there was a recent attack in Sweden. By neo-Nazis on a refugee centre



US President could have been referring to largely underreported 'politically motivated' incident in Gothenburg"



Weet iemand of dit klopt. Een aanslag door neonazi's op een azc?Donnyboy heeft naar een documentaire op Fox zitten kijken die wil aantonen dat de grote aantallen opgenomen vluchtelingen zorgen voor een explosie van criminaliteit. Donny heeft dan even niet door dat het geen nieuwsitem over de gebeurtenissen van de dag is maar een docu.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 19 februari 2017 @ 21:38:

[...]





Donnyboy heeft naar een documentaire op Fox zitten kijken die wil aantonen dat de grote aantallen opgenomen vluchtelingen zorgen voor een explosie van criminaliteit. Donny heeft dan even niet door dat het geen nieuwsitem over de gebeurtenissen van de dag is maar een docu. In zijn badjas, in het donker, knikkebollend...opa donny.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Nog leuker, die doku was op Fox news. Diezelfde zender die beweert dat als je in Nederland verkouden bent er meteen euthanasie volgt.
Nog leuker, die doku was op Fox news. Diezelfde zender die beweert dat als je in Nederland verkouden bent er meteen euthanasie volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geronimo2 schreef op 19 februari 2017 @ 22:06:

Nog leuker, die doku was op Fox news. Diezelfde zender die beweert dat als je in Nederland verkouden bent er meteen euthanasie volgt. In dat filmpje dat Toiletrol hier linkte, wordt uitgebreid verteld hoe Trump aan zijn informatie en opvattingen komt. Inderdaad bijvoorbeeld via Fox .
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 21:41:

[...]



In zijn badjas, in het donker, knikkebollend...opa donny.Nee, niet in het donker, want hij was toen al in Florida, in zijn eigen vertrouwde Mar-a-Lago. Je weet wel, waar je in zo'n gezellige ambiance tussen de restaurantgasten op het terras een nucleaire crises kan afhandelen. Het kost een paar centen, elk weekend de hele meute daar naartoe verplaatsen, maar je weet tenminste wel hoe het licht werkt daar.
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 20:25:

[...]



Ik kon het al niet rijmen met al die grappen op twitter.

Hadden jullie al onder de sneeuwberg gekeken trouwens? Misschien zitten daar de terroristen Ja alle sneeuw is eigenhandig weggeveegd
http://www.aftonbladet.se ... friday-night-mr-president



Dit is wat er is gebeurd dit weekend
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 19 februari 2017 @ 23:18:

http://www.aftonbladet.se ... friday-night-mr-president



Dit is wat er is gebeurd dit weekend

Dat is niet niks

Eurovisie voorselectie belangrijk in zweden? Zag het veel voor bijkomend op twitter.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 19 februari 2017 @ 21:38:

[...]





Donnyboy heeft naar een documentaire op Fox zitten kijken die wil aantonen dat de grote aantallen opgenomen vluchtelingen zorgen voor een explosie van criminaliteit. Donny heeft dan even niet door dat het geen nieuwsitem over de gebeurtenissen van de dag is maar een docu.





Dit begint wel zorgwekkend te worden.

Ik denk dat het tijd wordt dat PENCE het roer over neemt.



Veel mensen wilden hem een kans geven maar dit is echt absurd.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik ben totaal geen fan van Trump, maar dit wordt wel erg opgeklopt. Hij zegt het allemaal heel onhandig, maar uit de context van de toespraak (look at what's happening in Germany, look at what's happening last night in Sweden) kun je achteraf concluderen dat hij het over de algemene situatie in Duitsland en Zweden heeft en niet een specifieke gebeurtenis. Ging het over iets specifieks, dan had hij wel gezegd 'if you look at what happened in Sweden last night'.





Die man kletst er gewoon wat op los en dan krijg je dit soort kromme zinnen, maar de bedoeling is duidelijk. Ik ben helemaal voor het bashen van Trump, alleen nu even niet
quote:DidiRidi schreef op 19 februari 2017 @ 23:41:

[...]



Dat is niet niks

Eurovisie voorselectie belangrijk in zweden? Zag het veel voor bijkomend op twitter.Ja de melodifestivalen is heel groot hier. Duurt zo'n 10 weken met heel veel stemrondes om uiteindelijk de kandidaat voor het Songfestival te bepalen.
Ik denk dat het tijd wordt dat de mensen in Nederland die zien wat voor een idioot Trump is, ook zien dat Wilders net zo'n idioot is. En degene die dat niet zien zou ik willen uitnodigen om juist op Wilders te stemmen zodat we een goed beeld hebben van de hoeveelheid idioten in Nederland.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 01:01:

Ik denk dat het tijd wordt dat de mensen in Nederland die zien wat voor een idioot Trump is, ook zien dat Wilders net zo'n idioot is. En degene die dat niet zien zou ik willen uitnodigen om juist op Wilders te stemmen zodat we een goed beeld hebben van de hoeveelheid idioten in Nederland.



Wilders heeft zijn feiten beter op orde, is meer politicus – uit de stal van Bolkenstein – een geradicaliseerde VVDer die weet wat zijn achterban wil horen en daar gebruik van maakt.

Hij hopt van migratie, naar ouderen via vluchtelingen, zwarte piet en Marokkanen naar de islam (zijn 2017 speerpunt)



Wel denk ik dat hij in een isolement is geraakt door jarenlange beveiliging en een omgeving van alleen maar ja-knikkers.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 19 februari 2017 @ 23:56:

Ik ben totaal geen fan van Trump, maar dit wordt wel erg opgeklopt. Hij zegt het allemaal heel onhandig, maar uit de context van de toespraak (look at what's happening in Germany, look at what's happening last night in Sweden) kun je achteraf concluderen dat hij het over de algemene situatie in Duitsland en Zweden heeft en niet een specifieke gebeurtenis. Ging het over iets specifieks, dan had hij wel gezegd 'if you look at what happened in Sweden last night'.





Die man kletst er gewoon wat op los en dan krijg je dit soort kromme zinnen, maar de bedoeling is duidelijk. Ik ben helemaal voor het bashen van Trump, alleen nu even niet

Waarom dan er "last night" bij gezegd?

Hij moest zich wederom in 1000 bochten wringen om het goed te praten.

WAt een brokkenpiloot is die kerel. Als je de ware toedracht niet kent, zwijg dan liever.

En dat getweet vind ik heeeel kinderlijk. Of hij om zn mammie roept....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven