Seks in 2017

04-01-2017 16:31 167 berichten
Wie heeft er zichzelf meer of betere seks gewenst voor 2017? Voornemens om meer de liefde te bedrijven vervullen ineens ook dat meer gaan bewegen, minder stress en meer genieten van het leven (meestal toch). Koppels hebben gemiddeld meerdere keren per week seks, maar wie heeft als single op dag 4 al bedsport gehad? Seks als ultieme HAPPY-therapie en ontspanning voor sportieve minds, no strings attached.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rik75 schreef op 06 januari 2017 @ 23:09:

Sex.... ja dit jaar graag ...

Alweer weer wat jaartjes getrouwd ...+10... maar sex... wat is dat ook al weer?



Ik begrijp niet wat dat is met sommige vrouwen. Waarom willen ze geen sex meer na zoveel jaar?

Voor mijn vriend hoeft het niet zo vaak. Erg frustrerend!!
Omdat ze uitgekeken zijn op hun man?
Alle reacties Link kopieren
Zo vanavond mn eerste keer seks in 2017 wat was het lekker zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Diva.



En waarom seks minder wordt na jaren? Misschien omdat vrouwen uitgegeken raken om t gedrag van manlief? Omdat erogene zones veranderen naarmate je ouder wordt maar dit niet ontdekt wordt door de partners samen? Doordat er hormonaal het e.e.a. veranderd? Omdag mam steeds minder moeite doet om ons te verleiden en denk dat we nat zijn als hij in zn vingers knipt?



En dan heb ik t nog niet over onogelijke onsies die voor volwassen vrouwen verkocht worden enz.
quote:divadevil schreef op 15 januari 2017 @ 20:24:

Zo vanavond mn eerste keer seks in 2017 wat was het lekker zeg!Nog zaad op je bril gekregen?
Alle reacties Link kopieren
quote:pantoffel81 schreef op 15 januari 2017 @ 22:37:

[...]





Nog zaad op je bril gekregen?

"En toen werd het donker voor haar ogen."

Dat kon ze toch niet meer zien...
quote:Kralenketting83 schreef op 15 januari 2017 @ 21:31:

Wat fijn Diva.



En waarom seks minder wordt na jaren? Misschien omdat vrouwen uitgegeken raken om t gedrag van manlief? Omdat erogene zones veranderen naarmate je ouder wordt maar dit niet ontdekt wordt door de partners samen? Doordat er hormonaal het e.e.a. veranderd? Omdag mam steeds minder moeite doet om ons te verleiden en denk dat we nat zijn als hij in zn vingers knipt?



En dan heb ik t nog niet over onogelijke onsies die voor volwassen vrouwen verkocht worden enz.



Maar gelukkig praat jij daar open en eerlijk over zodat jullie er samen fijn uitkomen?

Of moet manlief alles ruiken, aanvoelen, opsporen...mission impossible!



En die onsies...die hoef je niet aan te trekken he, dat mag allemaal, zo fijn!



Ik wil bijna gaan raden, maar ik doe het niet...*zit op haar handen*
Alle reacties Link kopieren
Neee kwam in mn kutje de zaad.. droop eruit snel naar de douche gerent.. was een harde neuk partij mn kutje was behoorlijl geruïneerd... zo als je dan echt alles wil weten
Alle reacties Link kopieren
Januari is nu al beter voor mij dan heel afgelopen jaar.... Afspraakje had een happy end en er zullen er meer volgen..
Alle reacties Link kopieren
quote:GirlPowerrrrr schreef op 16 januari 2017 @ 11:34:

[...]

Ik wil bijna gaan raden, maar ik doe het niet...*zit op haar handen*



Lijkt me heel verstandig. Ik geef wat opties en zeg geensinds dat dat op jou / mij / wiedanook slaat.



En hoe ik mijn seksleven inricht is ook aan mij dacht ik zo. Jou mening daar over is inmiddels bekend.
Alle reacties Link kopieren
We zitten inmiddels op dag 17 van Januari. HIer nog steeds droge prut. Die vent van mij moet toch echt gauw terug komen. Sta te stuiteren inmiddels
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Gaat je libido niet in ruste dan, Frikandel? Wat dat betreft heb ik een handige seksdrive, als het niet voor handen is koel ik vanzelf af
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 januari 2017 @ 19:09:

Gaat je libido niet in ruste dan, Frikandel? Wat dat betreft heb ik een handige seksdrive, als het niet voor handen is koel ik vanzelf af



Hahaha nee hoor Roos. We hebben daar onze eigen dingetjes voor. Wel gehele onthouding wat maakt dat het extra stuitert hier.

Via de app en als we goede verbinding hebben via de telefoon zorgen we er samen voor dat we scherp blijven
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dan wordt het heet gehouden! Dan is het anders, dan blijf ik zelf ook wakker idd.
...
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels zijn we twee maanden verder. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de doelen vorderen. Hier niet in ieder geval. Er is wel veel gepraat maar weinig vordering. Lijkt me nog steeds erg spannend een leuke dame te ontmoeten voor meer als een beschuitje.
Alle reacties Link kopieren
In mijn situatie is helemaal niets veranderd. Ik denk zelfs dat het alleen maar erger is geworden. Zelfs op een vrije dag proberen we elkaar zo veel mogelijk te ontwijken.



Bij mij speelt de gedachte om echt op zoek te gaan naar een FWB of SV.

Het is zo frustrerend om maar altijd solo te moeten. Ik wil weer voelen, ruiken en proeven.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat het zo gaat. Maar ik kan me in je gevoel verplaatsen. Hier eigenlijk het zelfde laken en pak. We praten wel maar verder verandert er niets.
Het is best begrijpelijk dat bij minder goede seks thuis uitgekeken wordt naar een minnaar die je opnieuw laat genieten. Goed dat je zoiets voor jezelf op voorhand uitmaakt en dus heel bewust achter je keuze staat (en de eventuele gevolgen als het uitkomt).

En vermits het bij minnaar vooral rond seks draait, spelen fysieke factoren een belangrijke rol. Laatst nog een meisje gehad die droomde van mijn viriel lichaam, maar er mentaal niet klaar voor bleek. Nu gericht op een meer mature bedpartner die zelfbewuster en ongeremder kan zijn.
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 08-08-2017 13:01
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer hè, dat je geen koppie thee mocht drinken. :moon:
Maar eeeh wat is een virielr lichaam?
...
Alle reacties Link kopieren
Hoe is t met de goede voornemens?
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe helemaal geen klachten over 2017...
Oud en nieuw al een spannend feest gepland en 2018 zie ik ook niet tegenop :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wennen aan droogstaan. En dat kan ik echt niet :facepalm: Nu snap il dat mannen kunnen bedelen om seks :|
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar was boven verwachting en het is nog niet ten einde. Voor 2018 gaan we zo door en nog meer.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn de doelen niet echt gehaald. Of ik de juiste dame nog niet tegen ben gekomen of gewoon het lef niet heb... Ik weet het niet. Maar nog geen slippertje terwijl ik toch nog altijd erg nieuwsgierig ben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven