Entertainment alle pijlers

DWDDheimwee/lagerhuis

20-02-2017 20:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het gezien, ik vond het Lagerhuis altijd een heel interessant programma, kijk zelf nooit DWDD, viel er toevallig in. Gaat ook nog eens over de verkiezingen. Die Henk Krol wordt een partij afgebrand zeg...
die ik wilde bestaat al...
Kan je niet helpen, krijg jeuk van de NPO en DWDD. Politiek gezien helemaal. Zwaar gekleurd. Was de Vara en dus enorm links,
Alle reacties Link kopieren
Dit was ook niet echt DWDD Orangetree, maar het Lagerhuis.
die ik wilde bestaat al...
Ook niet. Net thuis en ik kijk geen politieke programma's. Lees gewoon de programmas van de partijen
Ik keek het vroeger graag! Mijn man zapte weg met de mededeling: naar dit geschreeuw luister je maar in de herhaling. Ik wil wat leuks kijken.
Man legde kind in bed en ging daarna douchen, die vind het niks. Ik heb wel gekeken, ik vond het vroeger een geweldig programma.

Er miste vanavond nog wel wat structuur, en de stelling van Ascher vind ik zwak. Krol werd redelijk weggezet, en best wel terecht (het één tegen één debat).



Dat hij andere partijen afblaft dat ze PVV van te voren niet mogen uitsluiten.

Zelf zegt hij; ik ga met ze samenwerken als pensioenleeftijd naar 65 terug gaat.... máár alleen als ze hun buitenland-/vreemdelingenbeleid aanpassen. Dát gaat PVV niet doen; dus sluit hij ze zelf ook uit.
Één keer is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wat een drame die Krol. Een marokkaanse NLer (geloof ik) deelt z'n zorgen over z'n eigen gezin/kinderen als er geregeerd gaat worden met Wilders. Zegt Krol (voor de zoveelste keer) dat Wilders idd zijn vreemdelingenbeleid moet aanpassen om ermee samen te kunnen werken.

Dus volgens Krol zijn bi-culturele Nederlanders dus vreemdelingen. Echt slecht dat niemand daar op in ging. Alsof Wilders het heeft over vreemdelingen: hee heeft het over Nederlanders met een geloof of afkomst die hij niet mag. Dat zijn geen vreemdelingen!
Alle reacties Link kopieren
Oeps sorry, ik ga er veel te inhoudelijk op in. Maar ik vond het dus ook tenenkrommend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven