Leuke man, slechte seks

01-02-2017 10:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel op reis. Een leuke man ontmoet (Latino) waar ik het erg gezellig mee heb. Hij is lief romantisch etc. Maar nu komt het: slechte seks. Van een voorspel heeft hij geloof ik nog nooit gehoord. Nu weet ik niet hoe jullie erover denken, maar voorspel is voor mij toch echt wel heel belangrijk anders is er weinig aan. Ik vind dit echt zo'n ontzettende afknapper. Nu wil ik hem wel graag zien. Want het was verder echt leuk met hem. Maar zit toch best met die slechte seks... en ik vind het ook best vreemd. Hij is 36, je zou toch denken dat hij dan wel weet dat voorspel belangrijk is voor de meeste vrouwen?



Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je dat er lekker geneukt is.
Slik maar door het is goed voor je!
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is duidelijk.

Deze topic kan op slot.

de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben blij dat er nog goede seks is geweest. Maar verder heb ik best spijt.... ik hoor nog maar bar weinig van hem. En check net Tinder en zag dat ie daar alweer actief is geweest vandaag. (Terwijl die vanochtend nog naast mij lag) dat het een vakantiescharrel was, wist ik ook wel. Maar dit vind ik wel heel erg. Ik ben nota bene twee dagen eerder naar zijn stad gekomen om nog wat tijd met hem te hebben. Nu zit ik dus in m'n eentje in een Afrikaanse stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden. In m'n uppie, niks te doen. En ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

Grrrr. Is het heel erg dat ik hier behoorlijk van baal?
Alle reacties Link kopieren
Nee..maar jij had wat (onuitgesproken) verwachtingen die je hem niet kwalijk kan nemen.

Ga er lekker op uit..je hebt 2 dagen extra. Zoek een nieuw avontuur op en geniet van de leuke herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Nou we hadden min of meer afgesproken vandaag samen op stap te gaan. Hij wilde nog tijd met me doorbrengen etc. Ik weet het: naief.
Dus we kunnen de titel aanpassen? Leuke seks, slechte man?
Ook dat is helaas typisch latino gedrag



Fantastisch in bed maar alleen leuk om mee te spelen want te vertrouwen zijn ze over het algemeen niet.



Wel lullig voor je, kun je niet doorreizen naar een plek die je wel leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja foutje. Ik heb me ook wel een beetje naïef opgesteld geloof ik. Zal het voortaan niet meer doen. Ik ben nu even aan het googelen waar de goede feestjes hier zijn. En op Tinder op zoek naar gezelschap. (Om mee te gaan) want ik ga natuurlijk niet te lang inzitten over zo'n latino.quote:YouWish schreef op 02 februari 2017 @ 18:11:

Ook dat is helaas typisch latino gedrag



Fantastisch in bed maar alleen leuk om mee te spelen want te vertrouwen zijn ze over het algemeen niet.



Wel lullig voor je, kun je niet doorreizen naar een plek die je wel leuk vindt?
Op naar het volgende avontuur.
quote:Merrick schreef op 02 februari 2017 @ 17:42:

Dus we kunnen de titel aanpassen? Leuke seks, slechte man?Volgens mij is het : man, slechte sex want dronken .. the end
quote:shifty schreef op 02 februari 2017 @ 19:49:

[...]





Volgens mij is het : man, slechte sex want dronken .. the endPseudo-man want slechte seks...
quote:Magister schreef op 02 februari 2017 @ 19:58:

[...]



Pseudo-man want slechte seks...Ik liet het nog even in het midden want ze waren beide dronken ..
quote:mick87 schreef op 02 februari 2017 @ 18:41:

Ach ja foutje. Ik heb me ook wel een beetje naïef opgesteld geloof ik. Zal het voortaan niet meer doen. Ik ben nu even aan het googelen waar de goede feestjes hier zijn. En op Tinder op zoek naar gezelschap. (Om mee te gaan) want ik ga natuurlijk niet te lang inzitten over zo'n latino.





[...]





Ik vind je niet naïef hoor!



Goed bezig, geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
ja want iedere latino heet juan/alejandro
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:mick87 schreef op 02 februari 2017 @ 16:50:

Ja ik ben blij dat er nog goede seks is geweest. Maar verder heb ik best spijt.... ik hoor nog maar bar weinig van hem. En check net Tinder en zag dat ie daar alweer actief is geweest vandaag. (Terwijl die vanochtend nog naast mij lag) dat het een vakantiescharrel was, wist ik ook wel. Maar dit vind ik wel heel erg. Ik ben nota bene twee dagen eerder naar zijn stad gekomen om nog wat tijd met hem te hebben. Nu zit ik dus in m'n eentje in een Afrikaanse stad waar ik nog niet dood gevonden wil worden. In m'n uppie, niks te doen. En ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.

Grrrr. Is het heel erg dat ik hier behoorlijk van baal?dit is zo naïef
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 02 februari 2017 @ 20:34:

ja want iedere latino heet juan/alejandroIedere latino is een Don Juan
Alle reacties Link kopieren
Dit hoor je niet vaak.

"Lief en romantisch, maar kent geen voorspel."



Kan je deze transitie beschrijven?

Anders zou jij de switch tussen Knuffelen --> KZAK (keihard Zuid-Amerikaans Kontneuken) kunnen begeleiden/sturen.



Maar goed, volgens mij zit het niet alleen in het voorspel. Tenslotte is zo'n beetje alles voorspel als je elkaar net heb leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 01 februari 2017 @ 10:52:

Als je hem echt heel leuk vindt, praat hier dan gewoon eens met hem over. Is het een vakantieneukertje zonder toekomst dan zou ik zeggen: NEXT!Mee eens als jullie elkaar leuk vinden dan zou dit gewoon besproken moeten kunnen worden. Zoals hierboven vermeld is het puur om de vakantie er mee door te komen. Dan zou ik het afhaken en niet eens moeite en energy erin stoppen.
quote:YouWish schreef op 01 februari 2017 @ 10:43:

[...]





Nou de latino's waar ik het bed mee heb gedeeld waren stuk voor stukfantastische minnaars.



De beste sex in m'n leven had ik met latino's. Daar kan menig Nederlandse man nog aardig wat van leren



TO ik zou hem laten en een ander exemplaar zoeken. Als je hem echt leuk vind zou je het ook kunnen aankaarten uiteraard, maar ik zou lekker de volgende latino pakken en ervaren waar ze bekend om staan Je bent tenslotte aan het reizen en echt serieus is het toch allemaal niet.Nou, same here! Ik had ook niets te zeggen in bed want hij zat vol goede ideeen! Ik durf nog steeds niet goed met een hollander te sexen, want het verschil is te groot, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Je moet gewoon zeggen wat je wilt met sex.

Niet van je moet dit of dat, maar dit of dat zou ik geweldig vinden.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de seks uiteindelijk toch fijn was maar lullig dat hij het nu af laat weten. Snap wel dat je ervan baalt, voelt niet fijn dat snap ik, maar zou zeggen: op naar de volgende. Geniet van het leven.
quote:Madyn schreef op 20 februari 2017 @ 21:33:

[...]





Nou, same here! Ik had ook niets te zeggen in bed want hij zat vol goede ideeen! Ik durf nog steeds niet goed met een hollander te sexen, want het verschil is te groot, vrees ik.



Niet alle hollanders zijn slecht in bed hoor. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, want ze doen het toch anders. Ik ging met een vriendin op vakantie naar Gambia en dat was niet alleen vanwege de locale cuisine ;)

Dan maak je ook wat mee hoor, dat is toch een heel andere stijl die die mannen in bed hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocolotje schreef op 02 maart 2017 @ 16:32:

[...]





Niet alle hollanders zijn slecht in bed hoor. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, want ze doen het toch anders. Ik ging met een vriendin op vakantie naar Gambia en dat was niet alleen vanwege de locale cuisine ;)

Dan maak je ook wat mee hoor, dat is toch een heel andere stijl die die mannen in bed hebben.Leg eens uit........
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:absor schreef op 01 februari 2017 @ 11:20:

wordt hier trouwens etnisch geprofileerd?



foei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven