Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
quote:Wipaco schreef op 18 februari 2017 @ 12:39:

[...]





Wij gaan ook! Zullen we een rode roos in de haren doen? Welke haren?
quote:shifty schreef op 18 februari 2017 @ 12:48:

[...]



Welke haren?Oeps heb je geen haren? Dan moet je m ergens anders in doen!
Ik denk dat hij echt bedoeld 'welke haren', die op het hoofd of die wat lager
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vanavond voor het eerst naar een pc, ook de fun. Superspannend! Wat ik lees is dat je kluisjes hebt, dus beter mee verlegen dan om verlegen toch?quote:SingleAgain schreef op 17 februari 2017 @ 11:42:

Morgen voor het eerst naar de Fun!

Inmiddels trouwens niet meer single, en langzaam met vriend deze wereld aan het verkennen!



Ik lees al een tijd mee, maar ben het volgende nog niet tegen gekomen:

Glijmiddel is volgens mijn niet aanwezig, is het wel oké om dat mee te nemen? Zien jullie dat vaker?

En worden er wel eens speeltjes gebruikt?
Wij zijn weer thuis jee wat een rotherrie en toch single mannen met broekjes aan losgelaten....



De man achter de bar zei tsja is toch leuk is een dance avond pffffffff



@Wipaco nu wel nieuwsgierig hoe jullie eruit zagen, mag per PB
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 18 februari 2017 @ 23:18:

Wij zijn weer thuis jee wat een rotherrie en toch single mannen met broekjes aan losgelaten...Vind je het vervelend dat er single mannen aanwezig zijn of dat ze een broekje aan hebben, of beide?
quote:DrOpgedroogd schreef op 19 februari 2017 @ 01:59:

[...]



Vind je het vervelend dat er single mannen aanwezig zijn of dat ze een broekje aan hebben, of beide?



In dit geval wel ja, telefonisch dn bij aankomst horen dat het stellen avond zondef losse mannen is en dan vanaf uurtje of acht-negen grote groepen twingers binnen zien komen die enkel hun ogen op de gluurstand hebben. Bleek informatie dus niet te kloppen was een "strandthema", dat verklaarde de broeken/broekjes en soms complete outfit, daar betalen wij geen €75 voor. De muziek zo hard dat je enkel drie/vier hoog in gesloten kamertje met elkaar kon praten... begreep dat ze jongeren, lees jongens, geïnteresseerd willen krijgen voor swinger pffffik nodig dan stellen uit zou ik zeggen of houd de balans man/vrouw in de gaten Ik ga geen reklame meer maken voor Steamworks, wat een anticlimax.



Als wij naar Azzurra gaan weet je dat daar altijd losse mannen zijn en is het jou keuze erheen te gaan. De mannen die daar lopen passen zich qua gedrag zich gelukkig steeds beter aan.
quote:jouwsecondlover schreef op 19 februari 2017 @ 08:55:

[...]





In dit geval wel ja, telefonisch dn bij aankomst horen dat het stellen avond zondef losse mannen is en dan vanaf uurtje of acht-negen grote groepen twingers binnen zien komen die enkel hun ogen op de gluurstand hebben. Bleek informatie dus niet te kloppen was een "strandthema", dat verklaarde de broeken/broekjes en soms complete outfit, daar betalen wij geen €75 voor. De muziek zo hard dat je enkel drie/vier hoog in gesloten kamertje met elkaar kon praten... begreep dat ze jongeren, lees jongens, geïnteresseerd willen krijgen voor swinger pffffik nodig dan stellen uit zou ik zeggen of houd de balans man/vrouw in de gaten Ik ga geen reklame meer maken voor Steamworks, wat een anticlimax.



Als wij naar Azzurra gaan weet je dat daar altijd losse mannen zijn en is het jou keuze erheen te gaan. De mannen die daar lopen passen zich qua gedrag zich gelukkig steeds beter aan.



Klopt wat je zegt, de grote groep jongeren was ook wel waar wij ons aan hebben gestoord.

Ik heb ook wat mannen alleen gezien, geen idee hoe die binnen zijn gekomen. We hebben op zich wel een prima avond gehad en omdat het wat dichter bij huis is denk ik ook wel dat we vaker zullen gaan.

Vooral het concept sauna waar je ook mag seksen spreekt ons wel aan.

Er waren wel weinig swingers/ doeners. Wel mooie sauna, zou wel willen dat de swingers hier wat meer naar toe zouden gaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat jammer! Ik ben dus vorige maand geweest naar zo'n avond en dat was echt wel anders. Geen losse mannen, iedereen in lingerie, veel actie overal, goede sfeer. JSL, hebben jullie nog geld terug gekregen dan? Als zij duidelijk aangeven geen singles toe te laten maar er dan toch een hoop binnenkomen is dat natuurlijk gewoon niet netjes op zijn zachtst gezegd. Strandthema wist ik, stond op sdc. Op zich is Steamworks wel een mooie locatie, vind ik, dus dat het op zo'n avond mis gaat is dan heel erg jammer.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Wij waren gisternacht ook bij Steamworks en verbaasden ons over de vele single jongens. We hadden lol met een ander geil stel in de videokamer en toen kwamen er 4 jonge jongens boven opzitten. Toen heb ik ze gevraagd of ze een geil homo showtje voor ons wilden geven ;) Dat hielp, ze begrepen dat ze niet welkom waren en gingen weg. Vond het heel jammer van de verder leuke avond. Wij zijn al vaak in Steamworks geweest op deze stellenavonden en dit is de eerste keer dat er single mannen rondliepen. Ze willen duidelijk meer geld verdienen en de tent vol krijgen ten koste van de sfeer. Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik het steamworks concept sowieso niet zo heel erg begrijp. Waarom rondparaderen in lingerie (of wat dan ook) als je ook gewoon lekker naakt in de sauna kunt seksen.

Bestaat zoiets in Nederland? Gewoon alleen maar sauna en seks zonder al dat muziekgedoe en kledinggeneuzel?
...
Alle reacties Link kopieren
Steamworks heeft een verdieping met dansvloer, bar, en zwemgedeelte. Dan heb je het sauna-deel met ernaast een grote lounge, waar gehangen, gekeken en geneukt wordt. Dan nog een verdieping hoger is de verdieping met neukruimtes. Ik ben toen begonnen in lingerie aan de bar, daarna de lingerie weinig aangehad. Maar het is te vergelijken met een parenclub met een uitgebreider nat deel eigenlijk, vandaar lingerie.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Ik heb Steamworks ook zeker niet opgegeven. Ik vond het verder wel een relaxte manier van erotisch uitgaan. De dresscode was gisteren badkleding. Ik geloof dat ik mijn bikini naar 1/2 uur aan heb gehad, daarna lekker met handdoekje om en op slippers. Geen geneuzel met lingerie aan en uit en hoge hakjes

Het is een mooie sauna met de extra's wat je in een gewone sauna niet mag of heel stiekem in een hoekje achterin. Maar het is wel fijn als ze zelf aan de afspraken houden door geen alleenstaande mannen/ jongens binnen te laten omdat de klandizie daar niet op zit te wachten en niet meer terug komt. Dat zou jammer zijn.

We gaan het volgende x weer proberen. We hebben evengoed een leuke/ geile avond gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor Rooss4.0 in Azzurra, Beuningen kan je daar heel goed voor terecht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 februari 2017 @ 13:45:

Ik denk dat ik het steamworks concept sowieso niet zo heel erg begrijp. Waarom rondparaderen in lingerie (of wat dan ook) als je ook gewoon lekker naakt in de sauna kunt seksen.

Bestaat zoiets in Nederland? Gewoon alleen maar sauna en seks zonder al dat muziekgedoe en kledinggeneuzel?Op de maandagmiddagen kan dit gewoon bij steamworks, andere tijden weet ik zo niet, maar dan is het gewoon een sauna waar je bloot rondloopt en kunt seksen, zonder muziek, zijn er ook mannen alleen, maar zolang nee, nee is.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo leuke mensen!



Met veel plezier heb ik alle pagina's doorgelezen en een heel stuk wijzer geworden.



Nu is het zo dat mijn vriend en ik regelmatig gepraat hebben over naar een pc te gaan.

Vrouw is 25 en man 27.



Wij zijn nog jong maar houden van experimenteren.

Zoals ik begrijp is het beste om naar Fun te gaan.

Het enige waar ik bang voor ben, is als we daar zijn en we vinden eigenlijk geen stel waar het beide mee klikt zeg maar. Of dat de leeftijd veel te hoog ligt.

Kan iemand ons hier meer informatie over geven? Krijg je dan bijvoorbeeld je geld terug als je na een uur weggaat?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
We hebben een fantastische avond gehad in de Fun gisteren. Voor ons was het de eerste keer, dus erg spannend allemaal. We werken wel op ons gemak gesteld door alle medewerkers, die legden alles uit en gaven als tip om in het begin meteen even overal te gaan kijken, zodat we wisten wat er allemaal is qua ruimtes. Bij de ingang stonden we even in de rij met een paar stellen die niet echt onze types waren, maar binnen op de dansvloer en daarnaast zagen we eigenlijk allerlei soort mensen. We hebben gezellig gekletst met een paar stellen en uiteindelijk boven beland en daar ongelooflijk fijne dingen gedaan Het klikte vooral goed met een ander leuk stel. Nu een dagje bijkomen van alle ervaringen en nagenieten...
Alle reacties Link kopieren
quote:Yongpeople schreef op 19 februari 2017 @ 14:58:

Het enige waar ik bang voor ben, is als we daar zijn en we vinden eigenlijk geen stel waar het beide mee klikt zeg maar. Of dat de leeftijd veel te hoog ligt.

Kan iemand ons hier meer informatie over geven?



Wij zijn een stel van 35/36 en hadden dezelfde vragen, hoe het zit met vinden van een klik.



Gisteravond zagen we meerdere stellen in de 20, iets meer in de 30, meerdere in de 40 en een enkele in de 50. Dus ws geen probleem om leeftijdsgenoten te vinden. Het bleek heel makkelijk om een praatje te maken met andere stellen, op de dansvloer of op de zitjes in de buurt. Dan zie je vanzelf of er een klik is.



En mocht dat niet zo zijn, het is nog steeds een bijzondere ervaring om het met elkaar te doen in een ruimte waar ook anderen zijn! Niet iedereen doet aan partnerruil.
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt geen seksgarantie bij je entreebewijs in de Fun. Het kan dus heel goed dat je niemand treft, dan moet je het samen gezellig maken. Het kan voor jullie samen ook een erg leuk avondje zijn. Wil je zeker weten dat je seks hebt met een ander stel zou ik vooral al contacten zoeken en daar afspreken.



En gelukkig geen geld terug als je met een uurtje weer weggaat. Dan zouden er een hoop mensen even komen aapjes kijken denk ik. Bedenk dat het veel geld is, maar je krijgt er een leuke avond, mooie faciliteiten, drankjes en eten voor terug! Eigenlijk een koopje voor een avondje uit samen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 19 februari 2017 @ 13:32:

Oh, wat jammer! Ik ben dus vorige maand geweest naar zo'n avond en dat was echt wel anders. Geen losse mannen, iedereen in lingerie, veel actie overal, goede sfeer. JSL, hebben jullie nog geld terug gekregen dan? Als zij duidelijk aangeven geen singles toe te laten maar er dan toch een hoop binnenkomen is dat natuurlijk gewoon niet netjes op zijn zachtst gezegd. Strandthema wist ik, stond op sdc. Op zich is Steamworks wel een mooie locatie, vind ik, dus dat het op zo'n avond mis gaat is dan heel erg jammer.Klopt 21 januari was ook stellenavond en dat hadden ze van gisteravond ook gezegd. Verder eens is en blijft mooie locatie
Alle reacties Link kopieren
Een avondje Fun of Fata kost rond de € 120 voor 2 personen. Wat meer of minder op sommige dagen.

Dat is eigenlijk spotgoedkoop.

Want daarvoor kun je drinken wat je wil. De merken die ze schenken zijn allemaal A-merken en het personeel heeft er flink de vaart in. Dus je hoeft nooit lang te wachten.

Je kunt voor dat geld ook nog eten, en zo vaak opscheppen als je wil.

Ook sauna, zwembad en whirlpool zijn inbegrepen. Evenals handdoeken en condooms.

Als je het allemaal optelt, is het eigenlijk een koopje.



Dus geld teruggeven zou economisch al niet kunnen.

Daarnaast merkt Vlammetje terecht op: Dan komen er mensen even binnen om te kijken, effe gluren, en dan weer weg.

En stel dat ze in dat uurtje ook nog effe 4 baco's per persoon naar binnen harken, dan verliest de club ook nog eens geld.
Alle reacties Link kopieren
Even een review over de in het afgelopen jaar opnieuw geopende club paradise in amsterdam noord. Hard oordeel maar waar. Geen parenlub maar gewoon een afwerktent voor alleenstaande mannen. Snap dat een review als dit niet goed voor de zaak is maar pak het dan ook anders aan als je er een goedlopende parenclub van wil maken. ik denk dat ik weinig positiefs kan benoemen en zou me verbazen als dat ooit een goed lopende parenclub zou worden. Ten eerste hadden we er 2x eerder geprobeerd naar toe te gaan maar waren de eerste keer op zondag weggegaan omdat bleek dat wij het enige stel waren. 1900 uur zondagavond. De tweede keer gingen we weer weg op zaterdag , het weekend voor valentijn omdat er slechts 5 stellen waren, 2200 uur zaterdavond . Deze zondag dan toch een keer gegaan met de verwachting dat het rustig zou zijn. Dat was het dan ook inderdaad, er waren tot 2200 uur s avonds welgeteld 4 paren op komen dagen. Waavan 50% boven de 55.

Ik denk dat er daarnaast misschien een mannetje of 10 los rond liepen waarvan de helft boven de 60. Laten we een positief iets noemen , de aankleding van de centrale ruimte is mooi als je daarvan houdt. Helaas zijn de kamers , ruimtes apart , totaal ongezellig en wie in de enige afsluitbare kamer een houten board bekleede bedbodem heeft bedacht? Ik denk dat het idee daarachter is , dan moet je wel in het centrale gedeelte bij de bar seks hebben als je comfortabel wil liggen seksen, alhoewel een bank echt niet zo comfortabel is. En om nu alleen de keuze te hebben om in een centraal gelegen grote sofa seks te hebben? Voor de single mannen lopen er twee door de parenclub ingehuurde gastvrouwen rond, die iedereen vakmatig en routinematig afwerken. uiteraard in de centrale ruimte , 3, 4 minuten tops en dan hadden ze er weer eentje afgewerkt. Geen vingers in me kutje hoor hoorden we dan. Ze waren zo in hun gastvrouw rol dat ze steevast de doekjes pakten om de man nog even schoon te maken en de doekjes daarna zelf weg te gooien. Ik ben veel gewend maaar de erotiek spat er totaal niet van af. Ik denk dat je op de wallen meer plezier voor je geld krijgt. Komt er eindelijk een leuke vent binnen springt het gastvrouwen team er direct op af en voldoen hun ingehuurde plicht. Echt ik weet niet of die eigenaar ooit kaas heeft gegeten van een leuke parenclub runnen? En als 1 van de gastvrouwen dan ook tegen de 60 aan loopt of zelfs al ruim gepasseerd is? Het zwembad is okay. Iets te koud naar mijn gevoel. Sauna okay, turks stoombad okay. Maar daar kwam je niet in eerste instantie voor, Dan krijg je maar 1 handoek uitgereikt bij binnenkomst en niet als in een parenclub je een schone handoek kan pakken als je dat nodig vindt. Dan was er boven nog een soort van darkroom waar we geen interesse in hadden.



Ons oordeel 1 % parenclub, geef alsjeblieft wat meer uit en ga naar fata , 99% beter in elk opzicht.
samen genieten...
Alle reacties Link kopieren
Wauw,deze club kunnen we dus meteen overslaan..
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt als je het zo bekijkt is het inderdaad niet duur voor een avondje weg! Wist ook niet zeker of er eten en drinken in zat maar dat is nu duidelijk:) bedankt voor de reactie's!
Alle reacties Link kopieren
@Greeneyes: dat moet je toch even verder uitleggen. Waarom zou een NL club tegenvallen als we Eroxx gewoon zijn?



Wij hebben inmiddels ons weekendje geboekt. 4 maart gaan we naar de Fun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven