Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Nope, hier ook niet. Blijkbaar een grote storing...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook helaas ook niet in de app. Wilde juist ook kijken om wat boodschappen te doen voor komende dagen en te kijken hoeveel pt sommige dingen hebben.



Ben sinds kleine week van de medicatie af en mijn eetlust begint nu goed terug te komen.

Herstel gaat ook steeds beter en beweeg al meer.



Ik zat even in de lijst te kijken...hoe lang zijn sommigen van jullie al bezig? Zie mooie afvalcijfers.

Ik hou maandag als weegdag aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook helaas ook niet in de app. Wilde juist ook kijken om wat boodschappen te doen voor komende dagen en te kijken hoeveel pt sommige dingen hebben.



Ben sinds kleine week van de medicatie af en mijn eetlust begint nu goed terug te komen.

Herstel gaat ook steeds beter en beweeg al meer.



Ik zat even in de lijst te kijken...hoe lang zijn sommigen van jullie al bezig? Zie mooie afvalcijfers.

Ik hou maandag als weegdag aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier strubbelt de app wel een beetje, maar hij doet het weer gewoon!



Gisteravond uitgebreid uit eten geweest met veeeeel gangen dus mijn week punten zijn wel op. Heb het wel bij 1 wijntje gehouden en verder heerlijk water gedronken. Vandaag dus even extra rustig aan gedaan, had ook niet echt honger hoop dat de schade dan mee valt!

Morgen naar de huishoudbeurs, dus even goed nadenken wat wel en niet te eten /kopen. Scheelt dat je dan ook veel stappen maakt!
Zo, de app doet het bij mij ook weer, eindelijk!!



Ik zal wat lijnen betreft blij zijn als het weeken weer voorbij is. Doordeweeks is het veel makkelijker om gezonde keuzes te maken, vooral als ik telvrij doe. Nu voel ik me elke keer zo'n party pooper.Mijn man heeft bijvoorbeeld zelf een brood gebakken vandaag. Heel leuk, maar niet telvrij. Dus vandaag maar weer een 'gewone' dag. Zucht. Vind dat ergens wel irritant, maargoed,ik kan ook niet van hem verwachten dat hij zich 100% aanpast natuurlijk. Maar moest mijn irritatie wel even ergens kwijt. Aan hem laat ik het verder niet merken, trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Wat is telvrij Bumba?
Alle reacties Link kopieren
Ah ja lastig Bumba! Ik heb ook echt zin in frieten en pizza....herken wel dat je zegt dat weekend moeilijker is. Gisteren bij vrienden gegeten. Ging prima! Pangasius uit de oven, paar gebakken krieltjes en veel groente. Maar dat vriend dan thuis voor de tv de chips erbij pakt vind ik echt moeilijk. Zijn goed recht natuurlijk.



Maken jullie die weekpunten op? Ik heb er daar nl nog hoop van over en morgen begint een nieuwe week. Dus dan knaagt het helemaal.....zal ik losgaan of toch beter van niet? Hmm...
Telvrij is dat je van een aantal producten zoveel mag eten wat je wilt. Je telt dan geen punten. Alleen de dingen die je eet die niet van de lijst komen moet je wel tellen en die gaan dan direct van je weekpunten af. Ik vind het wel prettig voor de afwisseling en het motiveert me ook meer om gezonde dingen te eten in plaats van om bij wijze van spreke de helft van mijn dagpunten op te maken aan snoeperij.
Telvrij is dat je van een aantal producten zoveel mag eten wat je wilt. Je telt dan geen punten. Alleen de dingen die je eet die niet van de lijst komen moet je wel tellen en die gaan dan direct van je weekpunten af. Ik vind het wel prettig voor de afwisseling en het motiveert me ook meer om gezonde dingen te eten in plaats van om bij wijze van spreke de helft van mijn dagpunten op te maken aan snoeperij.
Hier vrijdag, weegdag, -3 ons, de kiloknaller weken zijn wel voorbij haha. Maar eraf is eraf

Gisteren mijn lichaam even laten schrikken, hoop ik, door biefstuk bij Loetje te eten, in mijn uppie, had er zo'n trek in...

40 punten voor gerekend haha.



@Meral: ene keer gaan ze op, andere keer niet. Mag 30 punten, dus meestal gaan er wel een paar op omdat ik het regelmatig niet red met 30 punten. Zit vaak op 32 a 33 punten. En soms ga ik even los in het weekend met mijn weekpunten.

Hiermee nu 16 afgevallen in ruim 4 maanden.



Alle nieuwkomers welkom weer!

En sorry dat ik er niet zo vaak ben, zo weinig tijd, zoveel te doen, dan schiet een forum er vaak bij in...
Heerlijk, Snoopy.Volgens mij is dat wel jouw favoriet he, biefstuk bij Loetje... Heb ik je al eerder over gehoord (gelezen)
Ja klopt haha! Een maand of 2 geleden ontdekt met vriendinnen. Zo lekker! Me toen voorgenomen dat ik dat ook een keer zou gaan eten bij Loetje in Bergen (met vriendinnen was in Amsterdam). Is heel dichtbij. Dus lekker in mijn uppie geweest en genoten.

Over een maand of 2 mag ik weer van mezelf
Lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt lekker Snoopy die biefstuk en toch al lekker afgevallen de afgelopen 4 maanden. Toch gemiddeld 1 kilo per week.

Hoop dat ik dit over 4 maanden ook zo heb. Er mogen er wel 25/30 kg af bij mij.



Bumba, ik begrijp uit het telvrij dat je dan bijvoorbeeld ook veel brood eet die dag en dat dit dan niet telt?

Is dit door jou zelf verzonnen of is dit ook van WW?



Morgen mag ik weer wegen, ben benieuwd!
Nee, niet zelf verzonnen, het is echt van Weight Watchers, er staat ook informatie over op hun site. Maar brood staat niet op de lijst, dus dat eet ik die dag niet. Ik heb nu net een menu voor mezelf gemaakt:



Ontbijt:

20 gram havermout

20 gram all bran staafjes

120 gram magere yoghurt

Beker magere melk



Tussendoor:

Banaan

Appel



Lunch:

50 gram havermout

150 ml magere melk



Tussendoor:

Roggebroodje

10 gram slankie

Appel



Avondeten:

Aardappels

Spinazie

Gekookt ei
Doe ik ook zeker Bumba :-)



Vivavrouw71: moet er totaal 36 afvallen, dus ben er ook nog lang niet, maar op deze manier wel erg goed vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de uitleg Bumba. Ik zal nog eens snuffelen op WW. Nu ik weer meer kan zitten, vind ik het toch makkelijker op de laptop te kijken dan op mijn mobiel.



Snoopy, jij dus ook een lange weg te gaan. Ik vind het knap wat je nu al hebt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 'helaas' flink gezondigd op de huishoudbeurs, het is ook zo makkelijk daar!! Al het lekkers voor het grijpen.... Echt goed over m'n punten heen schat ik, ook door etentje van vrijdag. Morgen echt weer even strak in het gareel, want anders wordt het natuurlijk niks!



@snoopy, lekker hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Loetje Amsterdam is alweer zoooooooooo lang geleden voor mij! Was inderdaad superlekker!!



Ik heb morgen weegdag. Heb al even gespiekt tussendoor en het is meer dan ik had durven dromen. Vanavond 200gr friet op en een kroket met ketchup en friteslijn. Heb nog weekpunten over maar ben er zeker aan geweest deze eerste week. Benieuwd of ik die frieten nou terugzie op de weegschaal morgen. Vanmorgen was het -3,4
Alle reacties Link kopieren
Hi, nu 2 weken bezig met weightwatchers. Het gaat opzich prima.

Ik geb wel moeite met het verdelen van Mn sp over de dag. Ik mag er 37, maar kom er niet goed uit hoeveel voor ontbijt, lunch en avondeten. Hoe doen jullie dat?
Love the life you live
Alle reacties Link kopieren
@vittello, ik mag 30 punten en gebruik er ongeveer 15 voor ontbijt en lunch samen een de rest voor diner.
quote:Lalala- schreef op 19 februari 2017 @ 20:57:

Vandaag 'helaas' flink gezondigd op de huishoudbeurs, het is ook zo makkelijk daar!! Al het lekkers voor het grijpen.... Dat klinkt niet hoopvol ik ga er zaterdag heen en wilde mij gedragen maar dat gaat nog een uitdaging worden begrijp ik
quote:Lalala- schreef op 19 februari 2017 @ 20:57:

Vandaag 'helaas' flink gezondigd op de huishoudbeurs, het is ook zo makkelijk daar!! Al het lekkers voor het grijpen.... Dat klinkt niet hoopvol ik ga er zaterdag heen en wilde mij gedragen maar dat gaat nog een uitdaging worden begrijp ik
Als het goed is loop je op zo'n dag op de huishoudbeurs ook best wel flinke afstanden, dus dat compenseert weer een beetje



Ik had vanmorgen eindelijk weer een mooi getal op de weegschaal staan Maargoed, ondanks dat het afvallen momenteel niet zo hard meer gaat merk ik ook sowieso wel aan mijn lichaam dat ik slanker en strakker word. Denk dat ik door het sporten ook niet meer zo hard afval, maar wel meer spieren opbouw...
Alle reacties Link kopieren
quote:single1985 schreef op 21 februari 2017 @ 09:06:

[...]





Dat klinkt niet hoopvol ik ga er zaterdag heen en wilde mij gedragen maar dat gaat nog een uitdaging worden begrijp ik



Wel bijna 10.000 stappen, dus dat compenseert toch wel iets





@ Bumba: fijn!! Spieren zijn zeker iets zwaarder. Ik heb wel eens bij een diëtiste gelopen en dir zei ook dat je 'plateau'tjes' tegen kan komen. Dat betekent blijkbaar dat je een paar weken een soort stabiel bent en daar moet je even doorheen. Is een beschermingsmechanisme van je lichaam ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven