Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder







Pokemon go voor beginners



Pokemon go wiki



how to beat



global nest atlas



pokemon nieuws



iv calculator
quote:Tale schreef op 20 februari 2017 @ 23:03:

[...]



En, is het een goed klootzakje?je zal mij nimmer de woorden Noctowl x goed in 1 zin horen gebruiken! en nee joh werkelijk nix goeds aan, 13nogwat, minder dan The One Who Got Away also known as Mordor
quote:Tale schreef op 20 februari 2017 @ 23:09:

En nu is iemand de gym die ik in de stromende regen geleveld heb nog aan het leegspelen ook

aaarch! je zou bijna de fiets pakken om te zien of er daadwerkelijk een onverlaat actief in de regen jouw mooie werk teniet aan t doen is (dan een frutseltje respect), of dat er een loser cheater ergens vanaf zijn uitgezakte bloemenbankje met riekende okseltjes aan het 'werk' is..

sowieso bijzonder onverdiend voor jou
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 20 februari 2017 @ 23:27:

[...]





je zal mij nimmer de woorden Noctowl x goed in 1 zin horen gebruiken! en nee joh werkelijk nix goeds aan, 13nogwat, minder dan The One Who Got Away also known as Mordor Oef. Ik voel een pokemongotraumaatje
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 20 februari 2017 @ 23:30:

[...]



aaarch! je zou bijna de fiets pakken om te zien of er daadwerkelijk een onverlaat actief in de regen jouw mooie werk teniet aan t doen is (dan een frutseltje respect), of dat er een loser cheater ergens vanaf zijn uitgezakte bloemenbankje met riekende okseltjes aan het 'werk' is..

sowieso bijzonder onverdiend voor jou

Het is dat ik toen ik als een verzopen kat thuis kwam meteen ben gaan douchen en dat ik niet zoveel zin heb om in pyjama naar buiten te gaan

Dat ik daar in de stromende regen stond, is extra suf omdat je eigenlijk ook van onder een afdakje bij die gym kan. Maar ja, midden in een battle met zwaar beladen fiets die ik niet wilde laten omdonderen ...

En nog een detail; je kunt zelfs vanuit de auto - als je die bij je hebt dan- bij die gym. Nog droger.
quote:streepjessokken schreef op 20 februari 2017 @ 22:13:

Ik zie het vechten als een noodzakelijk kwaad puur om in een gym te komen en zo munten te krijgen. Wat een saai getik op het scherm (zeker vanavond in de regen )

Volgens mij zien sommigen dat anders zo ervaar ik t ook. kan onderwijl hele gesprekken gaande houden zonder op t scherm te kijken met willekeurige voorbijgangers (ocherm ) terwijl ik aan het vechten / trainen ben. tik tik swipe, tik tik swipe, soms ben ik in een gekke bui en doe ik tik tik TIK swipe
Alle reacties Link kopieren
Ik deed eerder vanavond alleen nog tiktiktiktik, want swipe deed t niet door de regendruppels op m'n scherm ...





Iemand al een nuttige toepassing voor de nieuwe bananen gevonden?
quote:Tale schreef op 20 februari 2017 @ 23:43:

[...]



Het is dat ik toen ik als een verzopen kat thuis kwam meteen ben gaan douchen en dat ik niet zoveel zin heb om in pyjama naar buiten te gaan

Dat ik daar in de stromende regen stond, is extra suf omdat je eigenlijk ook van onder een afdakje bij die gym kan. Maar ja, midden in een battle met zwaar beladen fiets die ik niet wilde laten omdonderen ...

En nog een detail; je kunt zelfs vanuit de auto - als je die bij je hebt dan- bij die gym. Nog droger.



pokemon go gastjes die spelen vanuit de auto zijn sowieso not worth mentioning, die hebben vást uitgezakte bloemenbankjes thuis, en te weinig digi inzicht om te kunnen cheaten anders zouden ze dat in een harteklop doen. jeweetwel van die lui die noctowls tot hun beste vrienden rekenen.

anyway, on topic! respect voor jouw wilskrachtige waterige daad maar ook verwarring: waarom niet drie stapjes naar links en lekker onder dat afdakje te gaan staan! was jouw zwaarbeladen fiets niet gebaat bij droogte, wat vervoerde je, veelkleurige guppies of had je De Man van Atlantis op jouw bagagedragertje
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 21 februari 2017 @ 00:02:

[...]





pokemon go gastjes die spelen vanuit de auto zijn sowieso not worth mentioning, die hebben vást uitgezakte bloemenbankjes thuis, en te weinig digi inzicht om te kunnen cheaten anders zouden ze dat in een harteklop doen. jeweetwel van die lui die noctowls tot hun beste vrienden rekenen.

anyway, on topic! respect voor jouw wilskrachtige waterige daad maar ook verwarring: waarom niet drie stapjes naar links en lekker onder dat afdakje te gaan staan! was jouw zwaarbeladen fiets niet gebaat bij droogte, wat vervoerde je, veelkleurige guppies of had je De Man van Atlantis op jouw bagagedragertje

En bedankt he! Ik heb Zoontje ooit toen het vroor en zijn haren nog nat waren van de zwemles (en ik geen jas bij me had..) die gym vanuit de auto laten overnemen. Mijn prinsje not worth mentioning en, misschien nog wel erger, mijn bank een uitgezakt bloemenbankje? Hoe durf je! Ik snap die Noctowl ineens wel!





Oh, en voor het afdakje moet je een trappetje op. Dat ging niet lukken met die fiets. Fiets gewoon laten omdonderen is ook geen goed idee: ik heb zo'n enorm krat voorop, en de tieraps (dat schrijf je anders, maar hoe?) waar dat mee vast zit, breken bij omdonderen. Dat heb ik meer dan eens getest...
schaterlach vanaf mijn *bank - en oh ja ook zeer van streek door dubbele terechtwijzigingen. sorry Prinsje (leuk kapsel trouwens, ik hartje frozen style)



nu fluks naar mijn bed, t wordt me hier te heet onder de voetjes, met al die noctowlsympathisanten enzo



* boudoireske (alias hoerenrode : ) fluwelen
quote:Valeriaansnoepje schreef op 20 februari 2017 @ 23:21:

http://www.eurogamer.nl/a ... okemon-uit-de-johto-regio



Chikorita, syndaquil en totodile staan in de lijst als Starter. Betekent dit dat je ze niet kunt vangen of uit eieren krijgen? Of zouden ze de lijst gewoon hebben overgenomen van de DS game.Nee hoor, ik heb ze gewoon uit het wild.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 4 totodiles gevangen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 20 februari 2017 @ 22:13:

Ik zie het vechten als een noodzakelijk kwaad puur om in een gym te komen en zo munten te krijgen. Wat een saai getik op het scherm (zeker vanavond in de regen )

Volgens mij zien sommigen dat anders In een interview (die hier ergens gelinkt heb) werd gezegd dat ze het spelen in de gyms nog aan gaan passen, zodat je inderdaad meer moet doen dan alleen tikken.
Ik heb de drie starters van gen 2 inmiddels allemaal in het wild gevangen



En uit een nieuw 10 km ei een schattig schaap, Mareep



Zo nu en dan koop ik voor 5 euro muntjes, meestal voor incubators. Maakt het spelen net wat makkelijker, en ik wil ook best wat betalen voor een spel dat ons zo veel lol geeft. En laatst stond ik een plekje in een gym te maken, terwijl die meestal maar één of twee dagen mijn kleur blijft, en dreumes door de hondenpoep danste, toen bedacht ik me dat dit eigenlijk geen 10 cent waard was
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 21 februari 2017 @ 00:48:

schaterlach vanaf mijn *bank - en oh ja ook zeer van streek door dubbele terechtwijzigingen. sorry Prinsje (leuk kapsel trouwens, ik hartje frozen style)



nu fluks naar mijn bed, t wordt me hier te heet onder de voetjes, met al die noctowlsympathisanten enzo



* boudoireske (alias hoerenrode : ) fluwelen

Ah, daarom Pokemon je!

Je vergist je trouwens. Frozen is van het kleine broertje van zoontje. Zoontje zelf gaat meer voor Lego Ninjago, maar je brengt me wel op een idee: zo'n legokapsel moet ik zelf wel kunnen maken





De plensbui gym was rood toen ik naar bed ging, blauw toen ik wakker werd, geel toen ik er onderweg naar mijn werk langskwam en m overnam en alweer van kleur veranderd toen ik na vijf minuten bedacht dat ik de muntjes nog moest claimen. Over knipperlicht gesproken.



Uit mijn 10km ei kwam een larvitar. Niet schattig, wel blij mee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar x gehad dat een pokemon poeft en dan vervolgens wel gewoon tussen mijn gevangen pokemon staat. Hebben jullie dit ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pastelblauw schreef op 21 februari 2017 @ 11:58:

Ik heb al een paar x gehad dat een pokemon poeft en dan vervolgens wel gewoon tussen mijn gevangen pokemon staat. Hebben jullie dit ook?Ja, dat viel me op op de avond dat gen2 gereleased werd. Daarna heb ik er niet zo op gelet, maar nu je het zegt: ik weet zeker dat er vanmorgen nog eentje gepoeft is, en die vind ik in mijn journal niet terug.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2017 @ 07:37:

Ik heb al 4 totodiles gevangen.Wat leuk, het zit jou nu een keertje mee! Gen2 gaat het helemaal worden voor jou
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 21 februari 2017 @ 12:32:

[...]





Wat leuk, het zit jou nu een keertje mee! Gen2 gaat het helemaal worden voor jou Volgens mij proberen ze nu echt mensen die bij gen1 steeds achter het net visten wat leukere beesten te geven. En omgekeerd: plekken die altijd goede pokemonvanglokaties waren, zijn nu bloedsaai.
zojuist kwam Chansey uit mijn 10k ei. op zich al heel leuk maar ik lijk 25 candy te hebben gekregen?! kan dat écht, zó veel?

ik zie het niet terug in het journal, daar staan alleen haar stats enzo maar weet het eigenlijk wel zeker: ik heb dagen met haar gelopen en had er daardoor met moeite 4 bij elkaar geschraapt. wow blij!
oh kijk ik zie nu dit lijstje, met de hoeveelheden extra candy na hatchen van een ei:



2 km eggs: 5 to 15 candy

5 km eggs: 10 to 21 candy

10 km eggs: 16 to 32 candy
quote:safari schreef op 21 februari 2017 @ 16:55:

oh kijk ik zie nu dit lijstje, met de hoeveelheden extra candy na hatchen van een ei:



2 km eggs: 5 to 15 candy

5 km eggs: 10 to 21 candy

10 km eggs: 16 to 32 candyHuh, dus het is niet iedere keer hetzelfde aantal candies? Dat is me dus nooit opgevallen
Alle reacties Link kopieren
Net weer gewandeld, 3 nieuwe kunnen vangen: Sudowoodo, Wobbuffet en Girafarig.

Vooral die Sudowoodo was een lastige, die was ik gister al tegen gekomen en ondanks besjes en ultraballs was hij weggepoeft, vandaag was het dan wel gelukt met veel moeite. Kort daarna kwam ik er weer een tegen, met best een lage CP maar ook die is gepoeft na besjes en ultraballs.

En helaas is bij mij gepoeft ook echt echt weg gepoeft.

Girafarig zit hier blijkbaar veel in een parkje, want zag hem in mijn nearby gelijktijdig bij 3 verschillende stops in dat park, alleen er staan daar geen lantaarnpalen en was er vanavond echt pikkedonker. Baalde dus al een beetje dat ik die 3 niet kon gaan vangen, maar gelukkig kwam ik er even later nog 1 tegen. Naar dat park maar eens terug als het licht is, om te kijken of er nog meer interessants zit.



Mijn eiegen doen het nog niet zo goed, vandaag een Poliwag uit een ei
Alle reacties Link kopieren
Ha, een nieuwe venusaur met solar beam! Exeggutor en Tangela hebben er een maatje bij .





In het park hier - de exkabutokolonie- zit alleen maar saai grut. Jippie. Doe maar een girafarig!
Alle reacties Link kopieren
Iemand al het systeem van de special items ontdekt? Zoon zag een filmpje waar ze beweerden dat je ze óf bij de 7 day streak zou krijgen, óf als je 10 pokéstops draait met steeds hooguit een half uur ertussen.

Dat laatste kan in elk geval niet kloppen: op weg naar de stad komen we (op de gunstige route ) langs 10 stops en ook met minder dan 30 minuten tussentijd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:streepjessokken schreef op 21 februari 2017 @ 21:11:

Iemand al het systeem van de special items ontdekt? Zoon zag een filmpje waar ze beweerden dat je ze óf bij de 7 day streak zou krijgen, óf als je 10 pokéstops draait met steeds hooguit een half uur ertussen.

Dat laatste kan in elk geval niet kloppen: op weg naar de stad komen we (op de gunstige route ) langs 10 stops en ook met minder dan 30 minuten tussentijd.Bij de tiende stop binnen een half uur krijg je wel meer dingen dan normaal, en misschien dat je dan ook wel meer kans hebt op een special item, maar het is zeker niet automatisch. Ik weet precies waar de tiende stop op weg naar mijn werk zit, en daar heb ik nog geen speciale items gekregen deze week

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven