Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
quote:mamsvan schreef op 20 februari 2017 @ 23:53:

Carol weet dus niet dat abe,glenn,olivia,Spencer en hoe heet ze denise dood zijn toch?



Ik geaaf mij af zou daryl het tegen Rick zeggen dat hij Carol gezien heeft

uhm, Denise wel dacht ik.

Glenn, Abe, Spencer en Olivia niet.
vond het ook wel wat voorspelbaar dat toen Richard over that woman begon dat Daryl er achter zou komen, maar ik dacht alleen maar: Ja zeg het! Als hij het niet zegt, sla hem dan Daryl.



Ik begrijp Richards drijfveren wel, maar wat laag van hem om the saviors naar Carol te lokken in de hoop dat zij haar dood zullen maken waardoor Ezekiel zo boos zou worden dat hij wel oorlog wil voeren. Ik begreep tenminste dat dit zijn plan was.
Alle reacties Link kopieren
Was dat zijn plan

Jeetje eikel
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
ik kijk ook trouwens morgen td wel. Met Gabriel, Jerry en een surprise cast member. Zou het Jadis Spock zijn?



Tsss, volgens mij was er net een star trek con bezig toen de ZA toesloeg.



Ik begrijp btw dat dit geen groep uit de comics is?
Alle reacties Link kopieren
Zou goed kunnen van denise ja..

Zij vertrok midden in een nacht ..

Ja ik denk het ook.. Dat ze van haar weet

Nu kan ik mij voorstellen dat Spencer dood haar niet veel doet..

Zelfs abe dood niet echt



Olivia dood wel denk ik maar die van glenn.. Damn die zou hard aankomen bij haar..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit wel een groep uit de comic is..

weet het niet 100% zeker
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja Denise weet Carol. Ze heeft haar samen met Daryl nog begraven.

quote:mamsvan schreef op 21 februari 2017 @ 00:05:

Ik dacht dat dit wel een groep uit de comic is..

weet het niet 100% zekerik hoor het morgen wel van Dragisa
Alle reacties Link kopieren
idd wat dom van mij
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 21 februari 2017 @ 00:12:

idd wat dom van mijoh well, ik moest het ook even opzoeken. Daarna is Carol vertrokken.
Nope, is zeker geen groep uit de comic!



Nu ga ik echt slapen
tnx en welterusten
Alle reacties Link kopieren
O dragisa ik stuur je morgen een pm over een vraag over een groep uit de comic !!



Bedankt van de antwoord
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 20 februari 2017 @ 23:59:

vond het ook wel wat voorspelbaar dat toen Richard over that woman begon dat Daryl er achter zou komen, maar ik dacht alleen maar: Ja zeg het! Als hij het niet zegt, sla hem dan Daryl.



Ik begrijp Richards drijfveren wel, maar wat laag van hem om the saviors naar Carol te lokken in de hoop dat zij haar dood zullen maken waardoor Ezekiel zo boos zou worden dat hij wel oorlog wil voeren. Ik begreep tenminste dat dit zijn plan was.



Ik begreep het hetzelfde.



Ik vraag me af wat hij nou gedacht had? Je kunt toch niet serieus denken dat Daryl die puzzelstukjes niet aan elkaar legt?



Aan de ene kant fijn dat iemand uit The Kingdom wil vechten tegen de Saviors, maar Jesus of Hilltop, als dit het niveau is....
Ja slimmerik....wat dacht hij dan? Dat Carol door zijn toedoen dood is en dat Rick en co dan gewoon vrolijk aan zijn zijde gaan vechten? MIsschien dat ze op dat moment de hulp graag aannemen, maar daarna hebben ze een flink appeltje te schillen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Verder:

- de greenscreen achtergrond was mij ook opgevallen. Wat slecht, zeg. Van een serie van het kaliber van TWD mag je toch wel wat beter verwachten.

- het kapsel van dat rare mens... Vreselijk. Maar tot nu toe vind ik haar en al haar vuilnisstruiners vervelend, dus ach.

- Rosita werkt mij op mijn zenuwen. Ik begrijp wel dat ze actie wil, daar niet van, maar ik vind haar echt een stampvoetend kind.

- ik denk dat Tara in gewetensnood zit (en dat die steeds erger wordt) wat betreft het verzwijgen van Oceanside. Nu TF en co echt stappen gaat zetten om de strijd met de Saviors aan te gaan, wordt dat geheim onhoudbaar.

- Richonne.

- Caryl. Ik heb het kurkdroog gehouden, maar ik vond het wel snoezig. Ik vind hun band gewoon echt leuk, liefdesrelatie of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 21 februari 2017 @ 00:28:

Ja slimmerik....wat dacht hij dan? Dat Carol door zijn toedoen dood is en dat Rick en co dan gewoon vrolijk aan zijn zijde gaan vechten? MIsschien dat ze op dat moment de hulp graag aannemen, maar daarna hebben ze een flink appeltje te schillen met hem.



Ik kreeg wel de indruk dat dat hem totaal niet uitmaakt. Als de Saviors maar verslagen worden. Ezekiel zou het ook wel niet zo leuk vinden als Carol gewoon als lokaas en collateral damage wordt ingezet.



Ik vond het voornamelijk achterlijk dat hij meende dat Daryl wel even zou meewerken zonder vragen te stellen over wie die 'loner' dan wel niet was.
Alle reacties Link kopieren
Ik keek trouwens ook even zo: bij 'Dasha'. Ik vond het in de betekenis van Daryl/Sasha al zo uit de lucht gegrepen en totaal niet Starshine-like.
Ja het maakt Richard niet uit. Hij zei ook "I would die for the kingdom'. Gewoon stom dat hij dacht dat Daryl wel klakkeloos mee zou werken.



Ik ga ook naar bed.

Hier nog even de reunite scene, met ook Jerry voor de liefhebbers

https://www.youtube.com/watch?v=cnP9KNIQFRw
Alle reacties Link kopieren
Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Jerry heeft alvast mijn stem om zich bij TF te voegen. Hij is de leukste uit The Kingdom, zelfs met weinig screentijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 20 februari 2017 @ 23:25:

sorry, niet-carylshippers. Dit moet even

[afbeelding]Die is leuk!!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Kort interview met Norman en Melissa over DE scene



Norman and Melissa
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
En nog even over de green screen :-)



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Man man man, het doet gewoon pijn aan m'n ogen, zo slecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven