Waar kan ik goedkopere geurkaarsen kopen?

19-02-2017 11:04 51 berichten
Ik heb als cadeau geurkaarsen van rituals gehad van die grote die zijn 42 euro per stuk vind ik te duur voor 1 geurkaars. Ze ruiken ook zo lekker



Waar kan ik grote geurkaarsen goedkoper krijgen?
Als dit jouw favoriete geurkaarsen zijn dan zou ik niet op zoek gaan naar een goedkoper alternatief maar de gelegenheid aangrijpen om deze kaarsen te vragen voor bijvoorbeeld je verjaardag, kerstmis. En heel af en toe eentje voor jezelf kopen als traktatie. :-)



Zelf ben ik niet ontevreden over de geurkaarsjes (theelichtjes) van Ikea, maar als deze op zijn wil ik mijzelf eens trakteren op een Yankee Candle.
Alle reacties Link kopieren
Bij de action hebben ze geurkaarsjes in een glaasje van een merk, weet alleen ff niet meer welke. Staat op dat het tegen tabakslucht is. Wij roken niet maar hij ruikt zo heerlijk naar sinaasappel. Zelfs als hij niet aan is en ik doe de kast open waar hij in staat ruikt heel de kast ernaar. Heerlijk! Ik heb ook zon brander waar je waxtabletten in kan doen of olie met water, ook verrukkelijk. Helaas heb ik een man die meteen uitblaast als hij thuiskomt want hij krijgt er hoofdpijn van. Zo jammer. Als hij er niet is gaan ze hup meteen aan!
Alle reacties Link kopieren
Een lampe berger inderdaad. Vind ik veel lekkerder dan geurkaarsen. Maar goed, misschien ligt dat voor anderen anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik de kaarsen van Rituals nauwelijks. Geen idee hoe dat komt. Yankee candle is iets beter, vind ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:sprietgras schreef op 19 februari 2017 @ 12:39:

Een lampe berger inderdaad. Vind ik veel lekkerder dan geurkaarsen. Maar goed, misschien ligt dat voor anderen anders.Ik heb ook een lampe berger, maar vind voor zo overdag de geurkaarsen lekkerder. De lampe berger gaat aan na een avondje gourmetten of koken met knoflook ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fresiaatje schreef op 19 februari 2017 @ 12:07:

Bij de action hebben ze geurkaarsjes in een glaasje van een merk, weet alleen ff niet meer welke. Staat op dat het tegen tabakslucht is. Wij roken niet maar hij ruikt zo heerlijk naar sinaasappel. Zelfs als hij niet aan is en ik doe de kast open waar hij in staat ruikt heel de kast ernaar. Heerlijk! Ik heb ook zon brander waar je waxtabletten in kan doen of olie met water, ook verrukkelijk. Helaas heb ik een man die meteen uitblaast als hij thuiskomt want hij krijgt er hoofdpijn van. Zo jammer. Als hij er niet is gaan ze hup meteen aan!



Die anti-tabak-sinaasappelgeur nemen wij mee naar vakantiehuisjes.

Voor het overige heeft mijn man een hekel aan geurtjes in huis. Voor de Lampe Berger maakt hij nu echter actief reclame. Wij bleken verrot (letterlijk) wollen tapijt onder een kast te hebben, vandaar die rotlucht, ik had de kast al meerdere keren uitgesopt met Dettol, maar dat hielp niet. Man heeft van ellende de vloer uit de kast gebroken (vaste kast) en toen ontdekten we het euvel. Alles verwijderd, Lampe Berger er in en de lucht was eindelijk weg.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Zoon vraagt zojuist of er ook geurkaarsen met tosti- of pizzageur zijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 19 februari 2017 @ 13:18:

Zoon vraagt zojuist of er ook geurkaarsen met tosti- of pizzageur zijn. Alstu

http://stinkycandlecompany.com/product/pizza-candle/
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 19 februari 2017 @ 13:18:

Zoon vraagt zojuist of er ook geurkaarsen met tosti- of pizzageur zijn.
Yankee candles of wax melts
Alle reacties Link kopieren
Bolsius zijn mijn favoriet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Whomi schreef op 19 februari 2017 @ 14:06:

[...]



Alstu

http://stinkycandlecompany.com/product/pizza-candle/
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je yankee?
Alle reacties Link kopieren
In Groningen in de Folkingestraat, bij Lily&Rose.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Sweety2015 schreef op 20 februari 2017 @ 00:47:

Waar koop je yankee?Hier staan verkooppunten : http://scents-senses.nl/stores/

Ik bestel ook veel via www.mycandlestore.nl Die winkel zit in Den haag.
Ik vind de geurkaarsen van Rituals ook erg lekker, je hoeft hem ook maar even aan te doen om de geur te verspreiden. Mijn vriend zegt alleen dat hij de kaars helemaal niet ruikt terwijl ik hem best sterk vindt ruiken.

Ik heb ook een geurbrander van Scentchips, deze verspreid ook een lekkere geur en is wellicht voordeliger.

De geurstokjes van Rituals vind ik ook lekker, je kunt die combineren met de kaars. Zorg er wel voor dat je altijd een raampje op een kier hebt staan als je (geur)kaarsen aanhebt, het schijnt anders niet zo lekker voor je gezondheid te zijn.



Ik ben het wel eens met NYC, soms mag je jezelf best trakteren op zoiets als een dure geurkaars

Yankee candle heb ik geen ervaring mee maar ben ik wel benieuwd naar!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook van Action en Ikea. Heb ook een van Yankee en die ruikt inderdaad een stuk beter. Maar voor gezelligheid en beetje geur doet Action kaarsjes het prima bij mij. Het is maar net wat je wilt.
Ik heb, sinds ik de yankee candles heb ontdekt, nooit meer de goedkopere aan eigenlijk. Vind die toch minder prettig ruiken en zit liever dan in een lekkere geur maar het is wel een beetje een dure "hobby". Vandaar dat ik ze regelmatig koop met korting. Laatst was in een winkel in utrecht de kerst-collectie met 50% korting, dat is wel fijn dan! Heb meteen voor komende kerst wat geuren ingeslagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op een lekkere geur in huis, dat is voor mij erg sfeerbepalend! Je zou eens kunnen kijken of een aroma diffuser iets voor je is. Meestal zie je ze met verschillende kleuren licht (wat ik persoonlijk niet mooi vind), maar ik heb een basic zwarte stadler Jasmin, die bijna niet opvalt. Ik vul hem 's ochtends met water en een paar druppels geurolie (wissel de geurtjes wat af) en heb dan de hele dag een lekkere geur in huis.

Een Lampe Berger heb ik ook gehad, dat werkte ook prima. Net als iemand hierboven al schreef, kun je zelf vrij eenvoudig de vulling mixen waardoor je voor een paar euro klaar bent. Dat is een leuk werkje ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Lidl had glazen met vier verschillende geurtjes. De geur Rozen was nét iets anders dan die van Bolsius maar toch ook heel goed. Ik vond er nog vier. Ik ga uitsluitend voor de rozen en dan alleen maar 's middags.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dat is een hoop geld voor een kaars!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker kanker snuiven...



Was jij niet ook degene met topic over super gezond eten, geen E-nrs? Iedereen moet het zelf weten hoor, maar als je daar zo super bewust op let zijn geurkaarsen natuurlijk niet helemaal in die lijn.. :-)
Kankerverwekkend is bij wierook van toepassing. Bij een lampe berger of gewone geurkaars niet. Hieronder een overzicht en zoals je kan zien is de lampe berger alleen op allergenen redelijk en dat heeft te maken met de olie die kan irriteren op de huid bv. Verder is alles goed of zeer goed en de geurkaarsen van rituals ook. Dus ik snap niet waar je het over hebt, want het gaat hier niet over wierook

http://radar.avrotros.nl/ ... al/Documenten/Wierook.pdf
Alle reacties Link kopieren
Een Lampe Berger werkt niet op olie, maar op ontsmettende alcohol.



Waarschijnlijk gaat het artikel over de geurstokjes ?

Dat is iets heel anders dan de katalytische lamp met alcohol.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 23 februari 2017 @ 11:25:

Een Lampe Berger werkt niet op olie, maar op ontsmettende alcohol.



Waarschijnlijk gaat het artikel over de geurstokjes ?

Dat is iets heel anders dan de katalytische lamp met alcohol.Het gaat over alles. Stokjes, wierook, geurkaarsen, maar in het schema met de resultaten staat ook de lampe berger erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven