Ik heb niemand

18-02-2017 18:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Herkent iemand dat? Dat je niemand hebt om mee te overleggen op belangrijke momenten? Dat je gewoon echt niemand hebt? Echt niemand gewoon.
quote:Ksenija schreef op 19 februari 2017 @ 19:12:

[...]

En toch heb ik meerdere keren (ook in de nacht) iemamd bijgestaan die zware hartpatiënt is. Ook nog achter de ambulance aanrijdend.



Maar die heeft nu wel zijn pas en tas klaarliggen, hoor.

Deze controlefreak stond toch echt midden in de nacht te bedenken hoe ze haar 6 weken oude baby nu weer veilig thuis kreeg, want in alle haast omdat hij blauw was van het niet meer ademhalen, had ik nog wel mijn tas mee, met telefoon, maar geen maxicosi (want samen op de brancard) en gene jasje voor hem. En ik liep op slippers en man had mij nog snel de jas omgegooid voor ik afgevoerd werd de ambu in...

Dus nee, je kunt niet alles voorkomen.



On topic:

TO, wat ontzettend verdrietig dat iemand niet met je mee wil huis kijken. Een van mijn favoriete bezigheden, dromen over of dit je nieuwe plek zal worden. Ik wens je toe dat je snel iemand vind met wie je dat wél kan delen.
Maar even terug naar To: wat lijkt me dat een ontzettend naar en eenzaam gevoel.

Ik voel me ook wel eens eenzaam, maar ik weet dat vanuit mezelf komt, niet omdat ik niemand heb. M.a.w. ik kan er wat aan doen door mezelf te veranderen. Maar zoals jij het beschrijft, als je echt niemand hebt...dat ken ik niet.

Ik weet niet zo goed wat je nog meer wil met dit topic behalve herkenning, dus ik weet verder niet goed te reageren.

Maar voor jou wel een gemeende

En hoop dat het huis wat is voor je, ondanks dat niemand mee wil kijken!
Bestaardigopzich, wat óntzettend verdrietig!

Mocht je in mijn buurt wonen, ik wil instant je maatje in nood zijn!
Ook voor anderen die niemand hebben een

Wat naar om te lezen..
Alle reacties Link kopieren
Bestaardigopzich, wat ontzettend verdrietig! Je raakt mij. Heb je inmiddels wel echte vrienden om je heen?
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Noesa, rot dat je deze ervaring niet kunt delen. En nee, het is geen gekke vraag of iemand met je mee wil hoor.



Bestaardigopzich, ik wil je vriendin (in nood) zijn hoor . *Hoopt heel hard dat ze niet op vier uur rijden woont *
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
[quote]Ksenija schreef op 19 februari 2017 @ 13:40:

[...]





Je neemt toch je portemonnee mee als je naar het ziekenhuis gaat? Niet alleen om het geld, maar ook je legitimatie. Dat kan je heus wel pakken of lag je in coma?! Je hebt de ambulance toch gebeld (of iemand) Dat je geen telefoonnummer van je buren hebt is je eigen domme fout, hoor. Heb je zeker nog niet genoteerd. Je kan het jezelf onnodig moeilijker maken, he.[/quote



Je hebt dus echt geen idee. Het lijkt me oprecht fijn dat je je dit niet kunt voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noesa schreef op 18 februari 2017 @ 18:19:

Ik kan een nieuw huis krijgen. Maar niemand wil even met met me mee om te kijken. Is dat zo'n rare vraag?

Ik vraag me af wat mijn relatie is met mijn familie.hahaha welcome to the real world, geloof mij alleen zijn is heerlijk
Alle reacties Link kopieren
TO, help je zelf anderen wel eens? Dan is er ook een soort wederkerigheid. Dat vind ik zelf prettig ervan als ik iemand uit de brand help (en dat het me een goed gevoel over mezelf geeft).

Meer algemeen: je hebt het over iets willen van anderen. Wat geef jij hen? Wat kunnen zij van jou verwachten? Of komt het geven altijd van jouw kant?
quote:Doreia schreef op 19 februari 2017 @ 20:13:

Bestaardigopzich, wat óntzettend verdrietig!

Mocht je in mijn buurt wonen, ik wil instant je maatje in nood zijn!



Dankjewel wat lief!! Je maakt déze dag alvast helemaal goed voor me door dat te zeggen!

Ik hou je eraan mocht dat nodig zijn (als je in de buurt woont that is, ik zal mijn profiel eens in gaan vullen ben hier nog niet zo lang)
quote:PennyJordan schreef op 19 februari 2017 @ 21:46:

Bestaardigopzich, wat ontzettend verdrietig! Je raakt mij. Heb je inmiddels wel echte vrienden om je heen?Nog zo'n lieve reactie, dankjewel!! Inmiddels wel vrienden waar ik mijn verhaal kwijt kan als er iets is maarrr helaas niet echt naast de deur. Maar ik ben allang blij dat ik pas iets naars had meegemaakt en 1 van die vrienden een berichtje stuur hij z.s.m. ('s avonds laat terwijl hij voor een zoontje van 5 zorgt, alleen) belt en vanuit de verte alles doet om me te helpen. Dat geeft al een goed gevoel maar hier in de buurt na mijn scheiding (nog) niet echt, wel een paar lieve mensen. Ben ook op zoek naar 'iets' leuks om te gaan doen, yoga of zo om weer wat vrienden op te duikelen. Ben niet verlegen gelukkig, komt vast wel goed.. als ik hier al 3 lieve reacties lees denk ik: zulke mensen zijn er dus ook irl kannie anders moet ze alleen nog tegenkomen... Fijne dag!
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 februari 2017 @ 22:13:

Wat verdrietig Noesa, rot dat je deze ervaring niet kunt delen. En nee, het is geen gekke vraag of iemand met je mee wil hoor.



Bestaardigopzich, ik wil je vriendin (in nood) zijn hoor . *Hoopt heel hard dat ze niet op vier uur rijden woont *



Dankjewel echt mijn dag kan niet meer stuk, 3 van die lieve berichtjes.. ben er een beetje stil van.

Zoals ik eerder al zei: zal mijn profiel eens in gaan vullen en als we toevallig vlakbij elkaar wonen dreig ik gebruik te maken van je aanbod als dat eens nodig is echt superlief, tnx!
Bestaardigopzich, jammer dat er zoveel provincies tussen zitten.

Maar je weet het; hier kun je altijd tegen mensen aan kletsen. Kijk vooral in de buurt rond voor een buurtsoos, sluit je aan bij een vereniging en maak een praatje met de buurvrouwen. Vanzelf dat je er weer in rolt!
quote:Doreia schreef op 20 februari 2017 @ 18:16:

Bestaardigopzich, jammer dat er zoveel provincies tussen zitten.

Maar je weet het; hier kun je altijd tegen mensen aan kletsen. Kijk vooral in de buurt rond voor een buurtsoos, sluit je aan bij een vereniging en maak een praatje met de buurvrouwen. Vanzelf dat je er weer in rolt!



Is ook zo en lukt ook wel hoor, ik schreef al ergens dat ik wat meer ga ondernemen bv op yoga of zoiets, en mijn hond maakt vrienden voor me haha nog waar ook! Raak snel in gesprek met andere hondenbaasjes M/V en al 2 mensen (ook alleenwonend) met wie ik een keer wat ga drinken, wonen vlakbij en kunnen we mooi elkaar uit de brand helpen met oppas als je een dagje weg wil. Beiden ook gescheiden dames met dezelfde interesses en een kurkdroog gevoel voor humor, komt goed!



En inderdaad, als ik over iets graag de mening van anderen wil horen: et voila, dit forum gevonden.

Ook zijn die vrienden die wat verder weg wonen écht GOEDE vrienden, een gesprek kan ook via de telefoon en af en toe ga ik ernaartoe en blijf slapen, kunnen we gewoon wat leuks gaan doen.

Ik heb nu wel een tel.nr. voor noodgevallen zeg maar



O ja last but not least: een hele toffe buuf van mijn leeftijd, heb haar al verboden te verhuizen!
anoniem_64c3ed0a3df89 wijzigde dit bericht op 20-02-2017 18:59
Reden: foutje..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zowel Noesta als Bestaard wonen in dezelfde provincie als ik.

Zij mogen allebei aan de bel trekken wanneer zij dat nodig hebben.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 20 februari 2017 @ 19:30:

Zowel Noesta als Bestaard wonen in dezelfde provincie als ik.

Zij mogen allebei aan de bel trekken wanneer zij dat nodig hebben.



Superlief van je, tnx!!



Enneh.. dat geldt andersom ook hoor mocht je ergens hulp bij nodig hebben. Ook al heb je vrienden zát, het kan gewoon gebeuren dat ze net allemaal ff druk zijn, op vakantie, ziek, whatever..
quote:Bitje93 schreef op 20 februari 2017 @ 19:30:

Zowel Noesta als Bestaard wonen in dezelfde provincie als ik.

Zij mogen allebei aan de bel trekken wanneer zij dat nodig hebben.Wat een ontzettend lief gebaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Bestaardigopzich schreef op 20 februari 2017 @ 13:55:

[...]





Dankjewel echt mijn dag kan niet meer stuk, 3 van die lieve berichtjes.. ben er een beetje stil van.

Zoals ik eerder al zei: zal mijn profiel eens in gaan vullen en als we toevallig vlakbij elkaar wonen dreig ik gebruik te maken van je aanbod als dat eens nodig is echt superlief, tnx!

Ik hartje waar je woont maar serieus wat een pokkeneind weg . Heb wel een vriendin in jouw regionen wonen die stuur ik wel op je af voor de praktische dichtbij zaken en ik stuur wel aan via de telefoon of spring zelf in de auto maarja dat duurt dan wel vier uur .



Stuur me maar een pb'tje, kleppen we daar verder .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Als je aan de kant richting utrecht woont word ik je vriendinnetje. Ik kom volgende maand in het laatste hoekje van ZH te wonen.. en ben nu alleen maar dan al helemaal... (op mijn vriend en de hond na dan... ) En anders nog steeds hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bestaardigopzich schreef op 19 februari 2017 @ 20:10:

[...]





Nou.. daar vergis je je lelijk in. Ik heb mijn ouders al heel jong verloren woonde sinds mijn 16e op kamers. Sparen voor een taxi in noodgevallen: lamenielachen... was allang blij dat ik met heel veel uren werken zelf mijn huur kon betalen en liep echt in versleten kleren rond.



In die periode heb ik meegemaakt dat door een vallende glasplaat bestemd voor de buren mijn grote teen er bijna aflag; ik hád geen telefoon, de buren hielpen niet maar belden een taxi die me niet meenam, bang dat zijn auto vol bloed kwam te zitten. Ik dacht geld komt wel, eerst hechten het bloedde heel erg.

Ambulance kwam ook niet want niet ernstig genoeg (buren zeiden aan telefoon: ze heeft een snee in haar voet grr..) uiteindelijk heeft een wildvreemde voorbijganger me gebracht, mijn been in een vuilniszak. Die wildvreemde was woest op de buren, de ambulance die niet kwam wat me nog verdrietiger maakte. Het nr. van de buren: wilden ze niet geven, die kamerbewoners altijd... Ik mocht weer naar huis, had 2 vrienden met auto. Beiden op 5 min. van het zkh. Ze wilden me allebei niet naar huis brengen: voetbal op tv. Dikke doei voor mij. Pas 's nachts thuisgekomen toen ik huilend terugbelde dat de portier me eruit ging zetten in een rolstoel en ik dan buiten maar moest vragen of zo. Toen zei die vriend o, ik dacht die belt wel familie. Pas toen ik zei je weet toch dat ik geen familie HEB: o ja.. nou dan rij ik wel even.



Kan echt goed begrijpen dat je het akelig vind dat niemand met je meewil om naar dat huis te gaan kijken, heb ook later nog vaker met dat bijltje gehakt, er alleen voorstaan. Dat ze vragen: wie moeten we waarschuwen in geval van nood en je weet echt niemand.. Pijnlijk is dat.



Ook een vriend(in) bellen als je echt in de prut zit, niet voor geld maar om je te helpen door mee te gaan naar de dokter bv en je verwacht een 'natuurlijk, ik kom eraan' maar ze zeggen 'nee, komt me nu niet uit, zit een serie te kijken'.



Ik durf inderdaad niet meer goed om hulp te vragen; net een paar keer te vaak NEE gehoord, niet leuk!



Hoop dat je er toch een leuke dag van kan maken als je gaat kijken en maak lekker veel foto's zodat je het toch nog kan laten zien aan mensen die best zouden willen maar ECHT niet kunnen.. Succes Ik zou je zo willen adopteren.
Alle reacties Link kopieren
Alleen zijn, of je alleen voelen.

Beiden zijn waarschijnlijk op jou van toepassing, wat ik vreselijk vind.

Het zou niet moeten mogen.

Er zou een verbod op moeten komen..niemand wandeld in dit leven alleen.

.

Ik schaam mij diep, als dit werkelijk zo is...en ik geloof je.

Ik heb geen woorden, geen oplossing.

Ik schrijf maar simpel op viva, weet zelf niet eens waarom, ben maar een simpele vrouw, die achter haar tafel loopt te typen, maar die wel graag tegen je wil zeggen...

Bedankt dat je schreef.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Noesa, ben je al gaan kijken in het huis? If not, wanneer ga je ernaartoe?

Ik hoop zó dat je toch nog iemand hebt gevonden om met je mee te gaan want juist met leuke/ingrijpende zaken is het vaak fijn om te horen hoe een ander ertegenaan kijkt.



Zeker als je twijfelt.. hou je ons op de hoogte?

Heel veel liefs, en je ziet het: er zijn ook mensen die wél met je meeleven en ik moet zeggen dat ik het soms ook best fijn vind, alleen wonen op zich. Tsja alles heeft zijn voor- en nadelen en een groot nadeel is gewoon dat je soms zaken alleen moet oplossen waar je graag iemand had gehad voor advies of gewoon een second opinion

Ben echt benieuwd, gelukkig had ik toen ik het huis waar ik nu woon meteen toen ik binnenstapte al het gevoel: jaaaa hier wil ik wonen waar moet ik tekenen

Toen ik het hele huis gezien had was ik bijna bang dat er iets tussen zou komen, echt liefde op het eerste gezicht haha dus iemand erbij maakte me NIKS uit, ik was zo zeker van mijn zaak.

En belde 's avonds gewoon al mijn ver-weg vrienden op om te vertellen over mijn wonderhuis. Best leuk gegaan eigenlijk. Nogmaals ik hoop dat het jou ook zo vergaat, succes!!
quote:Isabonita schreef op 21 februari 2017 @ 01:14:

Als je aan de kant richting utrecht woont word ik je vriendinnetje. Ik kom volgende maand in het laatste hoekje van ZH te wonen.. en ben nu alleen maar dan al helemaal... (op mijn vriend en de hond na dan... ) En anders nog steeds hoor!!!



...en weer zo'n lieve reactie, tnx! woon niet richting Utrecht (zie profiel, heb het wat duidelijker omschreven nu) maar als je op een zomerdag denkt: ik wil NU naar het strand en je vriend kan niet: neem je hond mee gaan we samen de honden uitlaten ik weet plekken waar dat mag in de zomer, dat soort dingen vind ik ook echt NIET leuk in je eentje. Nou ja met de hond dan, ok, maar leuker om met meer mensen te gaan of af te spreken.

Succes met verhuizen alvast
quote:salinarosseno schreef op 21 februari 2017 @ 08:59:

[...]





Ik zou je zo willen adopteren.



Hahaha dat is grappig maar dit is wel een oud verhaal inmiddels. Alleen die teen prikt soms nog als het weer om gaat slaan, nog betrouwbaarder als de buienradar dus toch nog iets goeds aan overgehouden

Fijne avond
quote:elle5460 schreef op 21 februari 2017 @ 09:57:

Alleen zijn, of je alleen voelen.

Beiden zijn waarschijnlijk op jou van toepassing, wat ik vreselijk vind.

Het zou niet moeten mogen.

Er zou een verbod op moeten komen..niemand wandeld in dit leven alleen.

.

Ik schaam mij diep, als dit werkelijk zo is...en ik geloof je.

Ik heb geen woorden, geen oplossing.

Ik schrijf maar simpel op viva, weet zelf niet eens waarom, ben maar een simpele vrouw, die achter haar tafel loopt te typen, maar die wel graag tegen je wil zeggen...

Bedankt dat je schreef.



Ik ben Noesa ook heel dankbaar dat ze dit op het forum heeft geplaatst. Om voor de hand liggende redenen; ik schreef eigenlijk zonder er echt bij na te denken een reactie op en kreeg zoveel lieve reacties terwijl ik uit mezelf niet zo dapper ben om zoiets te vertellen in het openbaar.



Bang dat mensen meteen zullen denken: daar zit iets achter wat niet verteld wordt, iedereen heeft toch wel IEMAND die je al heel lang kent, al is het maar een schoolvriendin van vroeger. Niet dus, en meer mensen hebben al jong geen ouders of familie meer.

Of de familiebanden zijn verbroken.. en dat doen mensen ook niet zomaar.



Noesa, ook namens mij: ontzettend bedankt dat je schreef!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven