Help friendzone

21-02-2017 04:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
2007 leuke jongen leren kennen, gezoend en gedated. Toch ging ik er ineens van door met mijn ex.

Vanaf 2015 deze leuke jongen steeds meer gesproken en elk weekend kwam hij met vrienden bij mij, zoenden wel eens maar ik eindigde vaak weekends bij mijn toen al ex.

In augustus vorig jaar alles afgekapt met die ex, en nu ben ik verliefd op deze jongen/goede vriend.

Ik heb hem dit verteld en anderen hadden ook al gehint bij hem, hier reageerde hij op dat weet ik maar is tussen haar en mij.

Voeige week zaterdag wou hij langskomen zijn vrienden niet want laatste tijd zitten wij vaak samen met vriendin van mij en gezamelijke vriendin maar die waren er dat weekend niet.

Hij zei dan kunnen we het gelijk over ons hebben.

De hele avond was awkward, normaal praatten wij veel nu wist ik niks te vertellen en hij liep elke keer weg naar de computer.

De zondag gezegd dat ik het beetje klote vond die spanning die er had gehangen dus hij zei spanning ik zei je snapt me wel en dat deed hij en zei haal je vamavond wel op rijden we stukje.

Avond was gezellig er niet over gesproken.

Afgelopen zaterdag was hij er weer alleen en hebben we vier uur lang gesproken, op gegeven moment ook over dat hij moeilijk vind dat anderen relaties en kinderen hebben maar dat hij eerst op zichzelf wil en dan wil zien hoe het tussen ons gaat lopen. Samen naar de kroeg geweest en erg gezellig.

Ik weet niet echt hij geeft wel hints dat hij mij ziet zitten maar zegt ook diepgang in ons relatie bouwen, rustig aan, eerst n huis en zegt jij kan ook zo iemand anders tegenkomen.

Wat moet ik hier nu mee..

Laatst ook zei ik dat hij wat vaker bij vrienden langs moest gaan want die zien hem nooit toen zei hij doe redden hun wel jij bent laatste tijd/jaren belangrijker voor mij.

Ter toevoeging hij heeft veel scharrels gehad nadat ik met hem gedated heb in 2007 maar alles maar voor twee keer en nooit een relatie.

Hoe bouw ik dit langzaam op? Of word dit niks? Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
In 2007 hebben jullie gezoend en gedatet, maar ging jij er opeens vandoor met een ander (nu je ex).

In 2015 zag en sprak je hem heel vaak en zoende je weleens met hem, maar in de weekenden eindigde je vaak bij je toen al ex.



Ik denk dat hij er niet op vertrouwt dat je voor hem gaat, aangezien je al meerdere malen een ander verkoos boven hem, ondanks dat jullie het leuk hadden, dates hadden en zoenden.

Daar komen volgens mij ook zijn uitspraken vandaan over dat jij zó iemand anders zou kunnen tegenkomen en hij het heel rustig aan wil doen en eerst meer diepgang in jullie relatie wil brengen.

Dat snap ik wel van zijn kant.

Hij wil er gewoon meer zeker van zijn dat jij écht voor hem wilt gaan.



Als jij deze jongen echt heel leuk vindt zou ik erin meegaan, in dat langzaam opbouwen.

Tijd samen doorbrengen, praten, elkaar echt goed leren kennen.

En dan blijkt wel of jullie steeds meer naar elkaar toe gaan groeien en het een relatie wordt, of dat het 'm toch niet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Klopt denk inderdaad dat mijn ex het grootste probleem is. En de gesprekken gaan wel steeds dieper en vaker en daarom dacht ik zelf ook al doe rustig aan en zie het allemaal wel. Hij appt wel bijna elke dag en deed dat nooit pas sinds hij weet dat ik wat voel. Heeft het ook wel over dingen van hoe ik erover denk van stel als we relatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vermoeiend geschreven verhaal. Ik zou als ik jou was gewoon eerst lekker lang alleen zijn en goed over die ene ex heen komen.



Lijkt me niet echt gezond steeds terugvallen op een ex.
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt allemaal goed toch? Dat vaker appen sinds hij weet wat je voor hem voelt, je mening vragen over dingen om te weten of jullie op één lijn zitten qua verwachtingen in een relatie.

Ik zie dit wel groeien naar meer hoor
Alle reacties Link kopieren
Nee die ex is nu sinds vorig jaar mei klaar maar augustus nog wel keer geslapen zonder dat er wat gebeurd is. Enkel spreek ik hem nog in de kroeg maar heb geen behoefte meer aan contact. Ik zie het zelf ook wel groeien naar meer maar wou zeker zijn dat ik goed bezig ben met rustig aan doen
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 05:07:

En de gesprekken gaan wel steeds dieper en vaker en daarom dacht ik zelf ook al doe rustig aan en zie het allemaal wel. Waarom noem je dit topic dan 'help friendzone'? Ben je altijd zo vaag?
Heel vaag verhaal en OP titel is ook gek.

Maar goed. Hij heeft geen vertrouwen in jou. Hij vindt je leuk maar je hebt hem al 2x laten zitten. Dus terecht dat hij de kat uit de boom kijkt.
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 05:07:

Klopt denk inderdaad dat mijn ex het grootste probleem is. Ik denk dat niet je ex, maar je eigen onbetrouwbaarheid het grootste probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt dat is mijn probleem en ben daarom bang dat ik het verneukt heb. Na die eerste keer heeft ie ook nooit late weten of ie geinterseert was of niet zoenden toen per ongeluk dronken
Alle reacties Link kopieren
Friendzone?

Nee hoor, vrienden vertrouw je

En jij hebt bewezen niet te vertrouwen te zijn door er steeds met je ex vandoor te gaan.



Ik doe echt een hoop met exen

Maar als ik geen behoefte heb aan contact dan beland ik zeker niet een paar maanden geleden bij hem in bed

Ook niet om alleen te slapen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Bedoelde dat het verhaal van mijn ex er nu voor heeft gezorgd dat hij afwachtend is en vraag me daarom af of hij me ooit volledig zal kunnen vertrouwen al zegt hij wel ik deed in die periode ook gekke dingen en dingen die niet hoorden dusja en hij zegt ook dat ik meer beteken en deeld veel vertrouwelijke dingen met me
Alle reacties Link kopieren
Met alleen uren praten word het niets natuurlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat van geen contact heb ik pas in augustus gezegd en daarna ook geen contact meer gehad. Hij vertrouwd me blijkbaar wel en van uren prate word het niks nee maar uren praten over hoe we denken over dingen en om elkaar nog dieper te leren kennen lijkt mij goed dan kan hij ook zien dat ik veranderd ben
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 07:23:

Dat van geen contact heb ik pas in augustus gezegd



Oke. geen idee tegen wie je dat zegt en waarom.

Of waarom dat relevant is.



Hij vertrouwt jou en je verliefheid niet. Nog.
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 07:23:

Dat van geen contact heb ik pas in augustus gezegd en daarna ook geen contact meer gehad. Hij vertrouwd me blijkbaar wel en van uren prate word het niks nee maar uren praten over hoe we denken over dingen en om elkaar nog dieper te leren kennen lijkt mij goed dan kan hij ook zien dat ik veranderd benDat doet hij niet en terecht. Hij kijkt de kat uit de boom.
Ik denk niet dat deze jongen jou als relatiemateriaal ziet met je onbetrouwbare gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Hij vertrouwd me niet 100 % maar verteld de laatste weken wel dingen die zelfs zijn vrienden niet weten als hij mij echt niet vertrouwd had hij wel bij vrienden gaan zitten ipv bij mij lijkt mij. Net ook krijg ik berichtje onze nacht zit er bijna weer op dan lekker op bed
Alle reacties Link kopieren
Hij was zelf ook niet altijd betrouwbaar. Jullie doen nu net of ik altijd onbetrouwbaar was maar heb alleen met ex geslapen terwijl ik toen soms deze jonge sprak en es zoende dat deed hij met zoveel meisjes dus zat niks achter dacht ik toen. Mijn gedrag is niet goed te praten maar denk wel zeker dat t kans heeft anders draaide hij niet bepaalde muziek met me en praatte die niet zo over zijn gevoelens laatste weken lijkt mij
Prima, dan zijn jullie beiden niet te vertrouwen, ook goed.
Serieus. Open dan geen topic.



Ik gok dat jullie 16 zijn?
Alle reacties Link kopieren
Destijds was ik 14 hij 16 nu 10 jaar ouder.
Op je 14e had je al een ex waarmee je er vandoor ging?!

Ehm...ok...
Alle reacties Link kopieren
Ja 14,5 was ik toen ik met die jongen ging dik half jaar zonder seks of wat dan ook
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt nog steeds als 14. Dat met die ex speelde dus tot voor kort nog? Ik denk dat hij je leuk vindt tot hij een betrouwbaar iemand tegen komt. Je bent meer een warmhoudertje, maar niks serieus volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven