Scharrels die niet reageren

19-02-2017 23:46 146 berichten
Mj
Alle reacties Link kopieren
quote:Downton schreef op 20 februari 2017 @ 21:18:

[...]





Ik vind reageren op berichtjes in dezelfde categorie beleefdheid vallen als niet bellen als je aan de kassa staat en de buschauffeur groeten als je in de bus stapt. Basisfatsoensnormen dus. Genoeg mannen die wel even de moeite nemen om het antwoord op een simpele vraag terug te sturen, het is niet inherent aan het scharrelen of zo dat mannen zich altijd als lompe hork gedragen. En dat vrouwen het lijdend voorwerp zijn ook niet, trouwens. Scharrelen kan ook op gelijkwaardige manier, waarbij beide partijen over en weer respect voor elkaar hebben. Dus als antwoord op je vragen: omdat het normaal gedrag is. Als man in kwestie dat niet kan / wil doen, ben ik het met je eens dat hij weinig respect heeft voor haar. Maar dit een hoge verwachting noemen? Nee, lijkt me niet. Fatsoenlijk en beleefd gedrag mag ook bij scharrelen verwacht worden.

Even je laatste zin...maar euhh, dat doen ze nou juist niet.

.

Das nou juist het probleem.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 21:34:

Nou als ik kortaf doe, aangeef dat ik druk ben o.i.d. en mensen gaan door met chatten / app'en dan ga ik ze negeren. Dat doe ik vrijwel dagelijks.



Zal wel heel asociaal zijn van mij, maar ik heb wel wat beters te doen.

Ja...zoals lekker op de viva schrijven.

Haha.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 20 februari 2017 @ 19:32:

Ondertussen is Flowe94 nergens meer te bekennen....

Die is even, heel even...go whith the flowe...aan het doen.

.

Vind ze nog iets wat moeilijk, maar eens zal ze het leren.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 21:36:

[...]



Ja...zoals lekker op de viva schrijven.

Haha.Veel leuker
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 21:37:

[...]



Die is even, heel even...go whith the flowe...aan het doen.

.

Vind ze nog iets wat moeilijk, maar eens zal ze het leren.Standje 94 gaat haar nog wel aardig af.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een scharrel gehad, maar wel regelmatig een date met een man die op niets uitloopt. Dan geef ik aan geen interesse te hebben, maar dan willen ze vrienden blijven. ja nee geen goed idee. Maar dat vinden ze dan spannend en lekker hard to get van me ofzo.



Vervolgens krijg ik dan foto's van hun eten toegestuurd en vragen ze wat ik aan het doeehoeeen ben. Selfies op de fiets erbij om het compleet te maken.



Hartstikke aardig maar ook schijtirritant.



Ik geloof dat de scharrel van TO zich ook zo moet voelen. Maar dan wil hij haar nog een beetje achter de hand houden, mocht hij zin krijgen om z'n piemel ergens in te steken... dus moet hij niet te vervelend naar haar gaan doen.



Dit waren even mijn eigen frustraties van internetdaten die eruit moesten
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 21:43:

[...]



Standje 94 gaat haar nog wel aardig af.jezus wat flauw
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 21:43:

Ik heb nog nooit een scharrel gehad, maar wel regelmatig een date met een man die op niets uitloopt. Dan geef ik aan geen interesse te hebben, maar dan willen ze vrienden blijven. ja nee geen goed idee. Maar dat vinden ze dan spannend en lekker hard to get van me ofzo.



Vervolgens krijg ik dan foto's van hun eten toegestuurd en vragen ze wat ik aan het doeehoeeen ben. Selfies op de fiets erbij om het compleet te maken.



Hartstikke aardig maar ook schijtirritant.



Ik geloof dat de scharrel van TO zich ook zo moet voelen. Maar dan wil hij haar nog een beetje achter de hand houden, mocht hij zin krijgen om z'n piemel ergens in te steken... dus moet hij niet te vervelend naar haar gaan doen.



Dit waren even mijn eigen frustraties van internetdaten die eruit moestenAandacht geven betekent nog weleens aandacht vragen.
---
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 12:12
0.00% gewijzigd
quote:Downton schreef op 20 februari 2017 @ 08:10:

Ik vind niet dat je onrealistische verwachtingen hebt, TO. Als je een berichtje stuurt om een afspraak te maken, vind ik het logisch dat je een reactie terugverwacht. Ofwel hij geeft aan te willen afspreken, ofwel hij geeft aan niet te kunnen / geen zin te hebben. Dat is gewoon beleefdheid, ik vind dat niet een te hoge verwachting. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Andersom net zo, zodra je gezien hebt dat hij een afspraak wil maken, is het netjes als je daar even op reageert (of het antwoord nu ja of nee is). En hij mag daarbij ook wel enige vorm van geduld opbrengen, niet iedereen is zo aan zijn telefoon vergroeid dat hij direct kan antwoorden op een appje of belletje. Geef gerust aan dat je vele vraagtekens en meerdere belletjes irritant vindt.



En als het zo is dat hij nooit op jouw voorstellen ingaat maar alleen op eigen initiatief wil afspreken, moet je voor jezelf bedenken of je dat erg vindt. Zo ja, bespreekbaar maken of afkappen Dankje, dat is inderdaad precies wat ik bedoel :-)
Alle reacties Link kopieren
Dus je wil geen koe ;)



Dan heb je de horken te pakken. Next!
quote:Dreamchild schreef op 20 februari 2017 @ 12:24:

[...]



Volgens mij heb jij een exemplaar dat, nu de buit binnen is, denkt dat normale communicatie niet meer hoeft?



Mijn scharrels zijn gelukkig niet zo, maar als ze het wel zou zouden doen was het heel snel: next!

Ik ben meer dan een wandelend gat dus behandel me ook maar zo.



Misschien volgende keer als jij zin hebt duidelijk stellen, dat als hij niet reageert, het wat jou betreft helemaal niet meer hoeft?Dat denk ik ook! Op zich valt hij wel mee hoor qua gedrag maar het valt me gewoon telkens op dat hij denkt dat het allemaal maar kan wanneer het hem uitkomt en dat stoort me. Ik zie wel hoe het loopt, ik laat zelf niets horen en dat vind ik prima! Bedankt voor je reactie!
quote:Anijsje0123 schreef op 20 februari 2017 @ 09:12:

[...]





Dus als iemand je respectloos behandelt is dat bij voorbaat je eigen schuld?

Dat de man in eerste instantie niet meer reageert ligt bij hem. Hoe TO hier verder op in gaat ligt bij haar.. en in haar geval zou ik zo'n gozer lekker vergeten
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 04-08-2017 12:12
10.31% gewijzigd
Ik ben nog nooit respectloos behandeld door mijn scharrels. Eerder een beetje andersom. Ik zou het ook niet accepteren. Als ik in jouw situatie had gezeten had ik het contact al lang afgekapt.

Ik heb trouwens wel eens meegemaakt dat een scharrel bij de derde afspraak al in z'n kamerjas liep. Dat vond ik niet netjes. Zo gemakkelijk moet het niet zijn.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 20 februari 2017 @ 20:35:

[...]





Ze wil toch seks, geen relatie? Ze wil worst, geen koe. Maar wel een vriendelijke worst.



Die koe klopt niet.Hahaha amen. That's all!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang scharrelen jullie nu? Ik had altijd een beetje het idee bij scharrels dat daar net als bij relaties soms een beetje sleur bij komt kijken. Dat na een tijdje de gemakzucht toeslaat, of whatever. Ik had zelf indertijd zo'n scharrel en omdat de seks zo goed was heb ik er een punt van gemaakt. Het ging toen een tijd wederzijds leuk. Toen ik de connectie minder vond worden en wat eigenschappen van hem leerde kennen die ik niet okee vond heb ik er een punt achter gezet. Klinkt misschien nogal serieus maar ook fwb constructies zijn een soort van mini relaties wat mij betreft en het simpelste antwoord op jouw vraag is: ja, herkenbaar en afhankelijk van of je er genoeg plezier uithaalt kun je óf er wat van zeggen of je zet er een punt achter. In geen geval moet je het maar accepteren. Die mensen die zo benepen reageren op je vraag moeten misschien eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze zo reageren op een volkomen legitieme vraag.



Overigens zijn er ook mensen die echt púúr seks willen en verder niet, ook vrouwen. Dat heb ik zelf nooit gekund, iets van een connectie of in ieder geval een gezellig avondje heb ik toch wel nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:flowe94 schreef op 20 februari 2017 @ 22:52:

[...]





Dat denk ik ook! Op zich valt hij wel mee hoor qua gedrag maar het valt me gewoon telkens op dat hij denkt dat het allemaal maar kan wanneer het hem uitkomt en dat stoort me. Ik zie wel hoe het loopt, ik laat zelf niets horen en dat vind ik prima! Bedankt voor je reactie!



Je begint dit topic met dat je het vervelend vindt dat hij niet op je appjes reageert.



Vervolgens is jou oplossing prima dan laat ik toch niets meer van mij horen en zie wel hoe het loopt.



Dan pas je je toch prima aan hem aan. Dan krijgt hij toch precies wat hij wil.



Een meid die hem verder niet lastig valt maar wel haar benen wijd gooit op zijn commando.



Laat jij maar lekker niets van he horen en denk dat je de touwtjes in handen hebt. Zodra hij de volgende keer appt ga jij weer overstag. En anders wel nadat hij een kwartiertje nep belangstellend heeft gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tutjebelletje schreef op 20 februari 2017 @ 14:36:

[...]





"Friends with benefits" heb je toch ook nog ? Rampestampen met iemand waarmee je toch al af en toe een leuke tijd hebt Klopt. Gelukkig heb ik die "friends" wel
quote:Jempo schreef op 20 februari 2017 @ 21:34:

Nou als ik kortaf doe, aangeef dat ik druk ben o.i.d. en mensen gaan door met chatten / app'en dan ga ik ze negeren. Dat doe ik vrijwel dagelijks.



Zal wel heel asociaal zijn van mij, maar ik heb wel wat beters te doen.Ja, maar dan heb je al aangegeven dat je druk bent. Dan is het van de andere kant onbeleefd om berichtjes te blijven sturen. In TO's geval stelt ze een hele legitieme vraag ("wanneer spreken we weer af?") en vervolgens reageert hij überhaupt niet. En dan niet een keer, maar steeds. Maar als hij datzelfde berichtje stuurt, volgen er hordes vraagtekens en belletjes als zij niet reageert. Dat vind ik een heel andere situatie dan aan iemand aangeven geen zin/tijd hebben om te appen en dat iemand dan toch berichtjes blijft sturen. Dan zou ik ook niet meer reageren.
quote:elle5460 schreef op 20 februari 2017 @ 21:34:

[...]



Even je laatste zin...maar euhh, dat doen ze nou juist niet.

.

Das nou juist het probleem.Daarom gaf ik in mijn vorige post ook aan dat ze twee dingen kan doen: als ze het verder een leuke kerel vindt, bespreekbaar maken, anders afkappen
Alle reacties Link kopieren
quote:flowe94 schreef op 20 februari 2017 @ 22:52:

[...]





Dat denk ik ook! Op zich valt hij wel mee hoor qua gedrag maar het valt me gewoon telkens op dat hij denkt dat het allemaal maar kan wanneer het hem uitkomt en dat stoort me. Ik zie wel hoe het loopt, ik laat zelf niets horen en dat vind ik prima! Bedankt voor je reactie!

Oh...oke...

"Dat hij denkt dat het allemaal maar kan, en wanneer het hem uitkomt"...euuhh ja...

Dat speelt al hoor.

Dat was er al.

"Ik laat zelfs niets horen en dat vind ik prima"!...zeg je.

.

Wat nu als hij weer belt?...contact opneemt?



.

Here we go again.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven