Onzeker door grote penis, wie heeft er tips?

20-02-2017 23:20 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij is zo onzeker over zijn grote penis.



Hij omschrijft zijn penis als lang en dik, zo'n 18 cm in slappe toestand, zo'n 26 cm bij erectie, maar vooral ook dik, geen idee hoe dik.



Hij is zo onzeker omdat het kleine aantal vrouwen dat seks met hem heeft gehad zijn penis als te groot en pijnlijk hebben omschreven, waardoor hij nu denkt dat geen enkele vrouw hem meer wil vanwege zijn grote penis. De opmerkingen op zijn grote penis, vooralsnog allemaal afwijzend en negatief, hebben er bij hem enorm ingehakt.



Ikzelf heb de indruk dat niet eens de lengte het probleem is (vanwege de pijn die vrouwen hebben aangegeven), maar de dikte.



Misschien simpel gedacht: ik hoor weleens vrouwen die aangeven na een bevalling minder strak zijn, ligt bij vrouwen met kinderen wellicht meer een betere match? (serieuze vraag)



Hij is ook naar de huisarts en een sexuoloog geweest die hebben aangegeven dat een bedpartner goed opgewonden moet zijn en anders dat er veel glijmiddel gebruikt moet worden, en dat vrouwen hem moeten accepteren dat hij zo is (vooral dat laatste komt voor mij zo negatief over).



Maar ondertussen is hij helemaal down, zo onzeker geworden. Hij ziet zijn grote formaat als een enorme belemmering en is er totaal niet gelukkig mee.



Ik heb geen ervaring met een dergelijk formaat, maar het lijkt mij sterk dat een dergelijk formaat alle deuren sluit. Op ieder potje past toch een dekseltje?



Tot nu toe kende ik alleen de verhalen van mannen die ontevreden waren met het kleine formaat, maar deze man is echt zo neerslachtig vanwege het grote formaat.



Heeft er iemand wat positieve verhalen en tips?
quote:lief1970 schreef op 21 februari 2017 @ 00:02:

[...]





Dit is de sex-pijler, en niet een kinder-topic.



Ik zie dat je vrij nieuw hier bent op het forum, maar blijkbaar wel zo goed ingelezen om met Noorse trollen te komen.



Het is ook onnodig dat je jouw trol-opmerkingen 2x in dit topic plaatst. Ik heb melding gedaan bij de moderator

Hoezo?? Ik heb alleen gevraagd of je vriend Noors is. Over trollen begin jij zelf, niet ik.

En Noren die zijn groot geschapen zeggen ze.

Ik wilde dus even zeggen dat het ook in een sekspijler pijnlijk kan zijn om je probleem terug te lezen die je privé aan een vriendin hebt verteld. Weet niet wat dat met kinderen te maken heeft overigens. Of je moet met een grote penis ook voor veel nageslacht kunnen zorgen ofzo
Zelfde probleem gehad met mijn vriend...

Hij groot en dik geschapen en ik heb een nauwe vagina... totaal geen match zou je zeggen...

In het begin veel moeite gehad met penetratie, maar met behulp van glijmiddel gaat het goed!

In het begin is het altijd eventjes doorbijten, dit is bij ons gewoon een blijvend probleem...

Zo nu en dan periodes dat het absoluuut niet wil, maar met veel geduld en liefde en spelen... Gaat het dan wel weer...



quote:Labalade schreef op 21 februari 2017 @ 00:05:

[...]



Hoezo?? Ik heb alleen gevraagd of je vriend Noors is. Over trollen begin jij zelf, niet ik.

En Noren die zijn groot geschapen zeggen ze.

Ik wilde dus even zeggen dat het ook in een sekspijler pijnlijk kan zijn om je probleem terug te lezen die je privé aan een vriendin hebt verteld. Weet niet wat dat met kinderen te maken heeft overigens. Of je moet met een grote penis ook voor veel nageslacht kunnen zorgen ofzoIk denk dat TO hier lang genoeg is om die associatie te hebben. Beetje flauw deze wending.
Alle reacties Link kopieren
quote:Labalade schreef op 21 februari 2017 @ 00:05:

[...]



Hoezo?? Ik heb alleen gevraagd of je vriend Noors is. Over trollen begin jij zelf, niet ik.

En Noren die zijn groot geschapen zeggen ze.

lekker geloofwaardig, geloof je het zelf?
En jij noemt jezelf een vriendin? Ik zou me flink genaaid voelen (om maar in de termen te blijven) wanneer ik met veel moeite in vertrouwen iets persoonlijks aan jou vertel en jij gooit het op internet zodat de hele wereld van mijn probleem weet. De vriendschap is er dan nooit geweest en verder contact zou bij mij ook direct uitgesloten zijn.
Alle reacties Link kopieren
@Tijdschriftenverslindster

Hoe weet "de hele wereld" zijn probleem?

Hij is enorm herkenbaar door de genoemde .. cm?
Alle reacties Link kopieren
..
quote:aankleefsjaan schreef op 20 februari 2017 @ 23:33:

Mijn ex had een enorme. Echt.

Inderdaad belangrijk dat zijn bedpartner goed opgewonden is, laat dat bij ons nou nét het hele probleem zijn geweest...! Hij was zo met zichzelf en zijn enorme onzekerheid bezig dat hij vergat om mij opgewonden te maken. Fail. Ook na huisarts en seksuoloog. Uitgemaakt.



Het gaat niet om de grootte, maar wat hij (ermee) in bed kan.Wat moet hij ermee doen dan? Lasso werpen?
Ik heb ooit een documentaire gezien over een man met de grootste pik op aarde. Hij was zwaar depressief en heeft zelfmoord gepleegd geloof ik. Het is echt een heftig probleem om een vrouw te vinden die zo'n knoeperd aankan. Kan me echt voorstellen dat je als man je heel eenzaam kan voelen.

Misschien moet jouw vriend eerst zoeken of hij een klik/verliefdheid heeft met iemand en dan valt er misschien wel een mouw aan te passen door ander soort seks te hebben. Als zij gek op hem is zal ze dat er eerder voor over hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Emmetje: dan heb je het over een man met een enorme boomstronk en niet over 26 cm. Alhoewel dat mij ook teveel zou worden denk ik.



TO, ik denk dat jouw vriend zich meer moet gaan verdiepen in voorspel. Verder inderdaad glijmiddel bij de hand houden.
Alle reacties Link kopieren
Een 'vriend' van je. Daar gaan we weer haha
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 februari 2017 @ 00:26:

En jij noemt jezelf een vriendin? Ik zou me flink genaaid voelen (om maar in de termen te blijven) wanneer ik met veel moeite in vertrouwen iets persoonlijks aan jou vertel en jij gooit het op internet zodat de hele wereld van mijn probleem weet..Dit. Zijn naam hoeft er niet bij te staan om het pijnlijk te maken hè. Híj zal het weten over wie het gaat en al die ongevraagde meningen lezen over zíjn probleem. En ook al is TO een 'oude vertrouwde' forummer. Dan zou ze juist beter moeten weten.
Alle reacties Link kopieren
26 cm? stuur maar langs hahaha
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
26 cm? Heeft ie dat gezegd of heb je het zelf gezien cq (accuraat) gemeten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een scharrel van ongeveer hetzelfde formaat en ook dik. Deze man zit er totaal niet mee en ik heb het idee dat hij zeer goed in de markt ligt.

Ook voor mij is het geen punt. Wat iemand anders al zei, hij moet iemand treffen die het geil vindt en de sterren van de hemel wil neuken.

Misschien een brug te ver. Maar kan hij niet op sex datingsites met een oproep om vrouwen die van groot geschapen houden? Goed voor zijn zelfvertrouwen, kan hij daarna op zoek naar echte liefde.
Alle reacties Link kopieren
't Is maar zelden zoals je gewild had en je kan de rest van je leven er ontevreden over zijn.

Dat is gewoon een manier om in het leven te staan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 februari 2017 @ 00:26:

En jij noemt jezelf een vriendin? Ik zou me flink genaaid voelen (om maar in de termen te blijven) wanneer ik met veel moeite in vertrouwen iets persoonlijks aan jou vertel en jij gooit het op internet zodat de hele wereld van mijn probleem weet. De vriendschap is er dan nooit geweest en verder contact zou bij mij ook direct uitgesloten zijn.



Dus als je zelf je probleem op een forum gooit , is het wel oké ???

Ook dan kan iedereen het lezen en jou daar in herkennen.

Tenslotte kan iedereen het forum gewoon lezen.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 21 februari 2017 @ 00:26:

En jij noemt jezelf een vriendin? Ik zou me flink genaaid voelen (om maar in de termen te blijven) wanneer ik met veel moeite in vertrouwen iets persoonlijks aan jou vertel en jij gooit het op internet zodat de hele wereld van mijn probleem weet. De vriendschap is er dan nooit geweest en verder contact zou bij mij ook direct uitgesloten zijn.



Want wij gaan nu al onze vrienden/kennissen/familie vragen of er een exemplaar van 26 cm bij zit? Of weet je dat al van je vrienden/kennissen/familie?



Echt, hoe moet ik iemand hieruit herkennen?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 21 februari 2017 @ 10:37:

[...]





Want wij gaan nu al onze vrienden/kennissen/familie vragen of er een exemplaar van 26 cm bij zit? Of weet je dat al van je vrienden/kennissen/familie?



Echt, hoe moet ik iemand hieruit herkennen? Zoek naar de persoon met de grootste voeten en dikste onderarmen
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
Ik vind het zielig dat hij er problemen mee heeft, maar 26 cm?? Jezus Christus. Mag ik even slikken en stiekem zeggen dat ik zo'n grote wel eens in mijn handen zou willen hebben. In mijn lijf waarschijnlijk niet, maar stel je voor, zo'n harde dikke die je dan met olie in je handen hebt. Dat lijkt me toch wel een keer wat.
Van 18 naar 26. Dat is geen bloedlul, maar ook geen vleeslul. Meer smaken zijn er toch niet? Heeft hij goed gemeten?
quote:safrat schreef op 21 februari 2017 @ 16:55:

Van 18 naar 26. Dat is geen bloedlul, maar ook geen vleeslul. Meer smaken zijn er toch niet? Heeft hij goed gemeten?Benefits of both wellicht? Alhoewel 26 cm me enigzins overdreven lijkt..
quote:Magister schreef op 21 februari 2017 @ 19:24:

[...]



Benefits of both wellicht? Alhoewel 26 cm me enigzins overdreven lijkt..Kan je dat tegelijk hebben? Geen idee. Ik dacht of het een of het ander.
Ik begrijp dat een bloedlul van vrij klein naar significant groter opzwelt en een vleeslul groter is in slappe toestand en niet erg veel groter wordt in erectie...
quote:Magister schreef op 21 februari 2017 @ 19:45:

Ik begrijp dat een bloedlul van vrij klein naar significant groter opzwelt en een vleeslul groter is in slappe toestand en niet erg veel groter wordt in erectie...Ja, precies. Vandaar mijn vraag dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven