Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
Goede avond, mijn dag werd iets anders dan gepland. Langer gewerkt omdat collega's ziek zijn. Daarom niet gesport en niet gekookt maar pizza in de oven gegooid.

Wel geregeld dat ik morgenmiddag dan vrij ben.

Dus morgen sporten en koken.

Man is vanmiddag vroeg naar huis gegaan en voelt zich nog steeds niet goed helaas.
Alle reacties Link kopieren
Goeienavond allen te saam.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:Oudblond schreef op 20 februari 2017 @ 18:03:

Dag Elfje. Gedraagt buik zich weer? Ben je weer naar je werk kunnen gaan?Lief dat je er naar vraagt! Ben weer gaan werken, maar buik gedraagt zich nog steeds niet zoals het hoort. Weet nu wel de reden dus daar moet ik wat mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Takkie ik wil niet staan, ik neem een kruk als je het goed vindt



Welkom Rara!



Blond, wat fijn dat die acupunctuur verlichting geeft, het zou toch wel fijn zijn als het op de lange termijn nog meer effect heeft. Heeft de acupuncturist daar iets over gezegd?



ik word hier helemaal gek. gisteren heerlijk de hele dag met mijn moeder op stap geweest, we gingen ook op hotel en alles. En vanmorgen word ik wakker, ben ik wéér niet in orde. Mijn weerstand is nu wel echt tot het nulpunt gedaald, krap twee maanden 2017 en al 3 keer wat te pakken. Morgen blijf ik thuis.

Trouwens wel genoten gisteren, we waren in thermen Bussloo. Wat een nette sauna is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Pinda, ik ook niet. Stomme autocorrect
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 20 februari 2017 @ 19:56:

Snap ik Pinda, ik ook niet. Stomme autocorrect



Oh, ik dacht dat het een grapje was!

ik vond 'm nog goed gelukt ook
Zo moe, zo moe, mag ik al naar bedje toe?

Lijkt mij niet wijs, lig ik vannacht wakker.

Morgen een lange dag voor de boeg, meh.

Zeur zeur, klaag klaag.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van zoveel mensen die telkens maar verkouden /grieperig zijn. Man nu dus ook voor de 2e keer in 4 weken en er zijn 3 collega's ziek bij mij.

Buiten mijn vermoeidheid om voel ik me gelukkig weer redelijk normaal.

Zit alleen nog een beetje te stressen over mijn opleiding. Moet een stappenplan maken en ik ben daar niet goed in. Heb nog een goede maand.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje als ik een stappenplan moet maken werk ik altijd van achter naar voren, misschien maakt dat het makkelijker?
*googelt anti-stress*

stress%20kit_150.jpg





Hmm... mijn kantoor was thuis vandaag. Moet ik vaker doen





Die kunnen kapot
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 20 februari 2017 @ 20:55:

Dolfje als ik een stappenplan moet maken werk ik altijd van achter naar voren, misschien maakt dat het makkelijker?

Ja misschien is dat wel een idee. Eerst mijn laatste doel /stap opschrijven en dan de kleine doelen ervoor beschrijven.

Het is zo stom ik zit bijna nooit verlegen om woorden maar met het opschrijven van doelen lukt het me niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Dank Rara en Blond, morgen eerder naar huis is wat ik ga proberen.
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal. Iedereen een fijne dag toegewenst.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Morgen Takk, jij ook een fijne dag gewenst.



En alle andere stammers ook natuurlijk.
Goedemorgen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Op naar mijn werk, waar, zoals gisteren uit een mail bleek, ik nog een maand moet wachten tot ik echt kan beginnen. En zelfs dan heb ik nog maar tot 0,5 fte aan taken (ik word betaald voor 0,8). En ik werk er dus al bijna vier maanden.
IMHO
Niet ideaal GG. Kun je dan ook veel thuis "werken"? Dat scheelt je toch weer reistijd.

Hier zo ook naar mijn werk, ben te laat, maar heb zo slecht geslapen dat ik de wekker uit heb gezet. Is op zich niet zo erg, mijn afspraken beginnen pas later vandaag.
Goedemorgen allemaal. Ik heb vakantie. Was ik wel aan toe na drie weken werken

Heel vroeg op op mijn vrije dag even dochter naar de trein gebracht zodat haar fiets niet op het station hoeft te overnachten. Ze heeft rijles en rijdt dan uit school naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb wel afspraken verspreid over de week, maar minstens 1 dag per week blijf ik gewoon thuis. Dan maak ik een wandeling over het strand en drink latte macchiato soya terwijl ik mijmerend uitkijk over zee. En daar verdien ik meer mee dan ik ooit eerder in mijn leven verdiend heb.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 februari 2017 @ 07:45:

Ja, heb wel afspraken verspreid over de week, maar minstens 1 dag per week blijf ik gewoon thuis. Dan maak ik een wandeling over het strand en drink latte macchiato soya terwijl ik mijmerend uitkijk over zee. En daar verdien ik meer mee dan ik ooit eerder in mijn leven verdiend heb.Joh, je hebt zoveel aan je hoofd, dan zou ik het maar een beetje van nemen als ik jou was. Het is immers niet jouw schuld dat er geen werk voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, gelukkig maar een halve dag vandaag. Ben behoorlijk moe nog.

Vanmiddag ook even beetje sporten en vanavond naar de kapster want ben weer grijs
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 21 februari 2017 @ 07:47:

[...]





Joh, je hebt zoveel aan je hoofd, dan zou ik het maar een beetje van nemen aìls ik jou was. Het is immers niet jouw schuld dat er geen werk voor je is.



Ik heb zoveel aan mijn hoofd dat het fijn zou zijn als ik me op mijn werk kon storten.



Ik ben een workaholic, soms op het ongezonde af, dus dit is niets voor mij.



Balen dat je zo slecht geslapen hebt, Renaissance. Hopelijk gaat het vandaag wel goed op werk.



Ik werd vanochtend om 6:00 uur wakker. Als het niet dochtertje of de poes is, dan zijn het wel, zoals vandaag, de vogels.
IMHO
Ah, ja, dan is het wel balen om niets te doen te hebben. Zijn er geen taken / klussen bij andere organisatieonderdelen die je zou kunnen en willen doen? Het lijkt me frustrerend om wel heel graag te willen, maar geen werk te hebben.



De vogels, heerlijk, voortekenen van de komende lente.
Grimble, het stamcafe heeft een postduif voor pb post, genaamd Sjoerd. Volgens mij vliegt die ergens bij jou in de trein / auto?
Het zonnetje schijnt, wat een genot. Nu schijnt de zon nog even mijn woonkamer in, lekker warm aan mijn voeten. Als het zomer wordt komt hij niet meer binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven