onder de douche seksen: hoe dan?

20-02-2017 18:42 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
In bed nooit wat te klagen. Onder de douche wel: Hij is (veel) langer dan ik, dus altijd gehannes. Handwerk is daardoor ook lastig, hij moet moeilijk bukken om bij mij erbij te kunnen.

Hoe doen jullie dat onder de douche? Misschien doe ik hier goede ideeën op die we (m'n lover en ik, dit is geen oproepje! ) kunnen gaan uitproberen? Zowel handwerk als het 'echte' werk als andere ideeën. Krukje erbij pakken was geen succes: bang om weg te glijden helpt niet bij de focus...
Daarom gaf ik ook meerdere opties .. kan je er uit pikken wat voor jou werkt



Theoretisch kan je wat mij betreft eigenlijk op alle manieren aan de slag die ook buiten de douche werken toch? Tenminste op ongeveer alle manieren waarop je buiten het bed en de bank enzo seks hebt.



Liggen was inderdaad bedoeld voor degene met een inloopdouche.

En op zijn schouders zitten is best te doen toch .. je zit alleen andersom dan anders

Maar het hoeft geen acrobatische yoga te zijn; er waren nog meer opties en een leuk speeltje erbij is ook leuk.
Buiten is ook lekker. Duinseks. Maar dat vroeg je niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 20:36:

Daarom gaf ik ook meerdere opties .. kan je er uit pikken wat voor jou werkt



Theoretisch kan je wat mij betreft eigenlijk op alle manieren aan de slag die ook buiten de douche werken toch? Tenminste op ongeveer alle manieren waarop je buiten het bed en de bank enzo seks hebt.



Liggen was inderdaad bedoeld voor degene met een inloopdouche.

En op zijn schouders zitten is best te doen toch .. je zit alleen andersom dan anders

Maar het hoeft geen acrobatische yoga te zijn; er waren nog meer opties en een leuk speeltje erbij is ook leuk.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
optillen met zijn handen onder je billen
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 20 februari 2017 @ 21:15:

optillen met zijn handen onder je billenPff..wat een circusacts allemaal zeg. Op mijn leeftijd is het veiliger om met beide benen op de grond te blijven. Levensgevaarlijk allemaal
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 20 februari 2017 @ 19:06:

Hoe dan? Is dit een vraag voor Geert Wilders? :-) :-) :-)Haha nee, helaas!
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 20 februari 2017 @ 19:06:

Minder lang vriendje nemen. Of een bad. Invalidenstoeltje.Da's geen optie
Alle reacties Link kopieren
quote:elviva schreef op 20 februari 2017 @ 21:26:

[...]





Pff..wat een circusacts allemaal zeg. Op mijn leeftijd is het veiliger om met beide benen op de grond te blijven. Levensgevaarlijk allemaal



Krijgt hij wel mooie gespierde schouders van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:elfje26 schreef op 20 februari 2017 @ 19:31:

[...]





echt zo herkenbaar hahahaha

Ik zou voor doggie gaan, of als je een sterke vriend hebt hij jou opgetild, jij benen om zijn middel. Als hij je tegen de muur drukt scheelt dat een beetje in de kracht die hij nodig heeft.

Heb je een douche douche, of een douche in bad??Nu alleen een douche douche, over een paar maandjes behalve een douche douche ook een (apart) bad. Misschien dat dat praktischer werkt... Maar tegen die tijd kom ik wel weer terug voor nieuwe bad-tips!
Alle reacties Link kopieren
Aha, daar komen de tipsquote:shifty schreef op 20 februari 2017 @ 19:44:

Je kan gaan liggen onder de douche. Nouja, het is geen bad he..

Hij kan gaan liggen en jij kan er op zitten. Idem

Hij kan zich schuin klem zetten waarna jij er op kan klimmen. Wordt lastig met glazen wanden, bang voor breken.

Hij kan je optillen met zijn armen onder je benen en je zwevend nemen. Is een optie, moet ik wel wat afvallen of hij meer spieren kweken

Jij kan op je knieën hem pijpen Al gedaan, maar meer zou leuk zijn

Hij kan je op zijn schouders zetten met jouw benen aan weerszijden van zijn hoofd en je likken. Categorie circusact... Wordt hem niet, vrees ik

Jou met je gezicht tegen de muur zetten, je kontje naar achteren en hij een beetje door de benen zakken Dit lijkt me wel haalbaar, gaan we testen!



Of de klassieker .. met de douchekop in de hand hoeft hij niet te bukken toch?



Even een paar opties. En daarnaast zijn veel speeltjes douche-proof. Ook nog een idee idd. Veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Haha, dank dames, voor alle reacties! Heb me zeer vermaakt! Ook een paar nieuwe ideeën opgedaan, binnenkort maar eens testen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 20 februari 2017 @ 21:27:

[...]





Krijgt hij wel mooie gespierde schouders van.



Waarschijnlijk zakt ie met mijn gewicht door zijn knieën

Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Houd het simpel. Zeep/olie elkaar in, droog elkaar af en maak daarna gebruik van een ander deel van het huis.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet doen, valt altijd tegen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Jou met je gezicht tegen de muur zetten, je kontje naar achteren en hij een beetje door de benen zakken Dit lijkt me wel haalbaar, gaan we testen!Huh, heb je dit nog nooit geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Deze laatste maar dan in het kontje ipv erlangs....is makkelijker maar je moet er natuurlijk van houden.




Meestal zet ik gewoon een ligbed in de douche.
Een heerlijke douchestraal op je clitje terwijl hij je met zijn handen erbij verwent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chocolotje schreef op 21 februari 2017 @ 16:44:

Een heerlijke douchestraal op je clitje terwijl hij je met zijn handen erbij verwent.Dit klinkt smerig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 21 februari 2017 @ 05:54:

[afbeelding]



Meestal zet ik gewoon een ligbed in de douche.Wel uitkijken dat je in zo'n aquarium niet verzuipt.
@Phaedra , hoezo klinkt dat smerig ?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke douchestraal

Clitje

Verwent.



Vind ik zo ranzig klinken.
je stapt niet voor niets onder de douche toch?
quote:Corona67 schreef op 21 februari 2017 @ 05:54:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 26c34a.jpg[/img]



Meestal zet ik gewoon een ligbed in de douche.Zie je wel .. je kan prima liggen in de douche
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 20 februari 2017 @ 20:49:

Buiten is ook lekker. Duinseks. Maar dat vroeg je niet.



Nee zeg! Dat zand gaat echt óveral zitten... schuren was niet de bedoeling volgens mij... En ik kreeg er 'carpetburn' van op mn reet. Overigens ook geen succes: op de harde vloerbedekking, carpetburn op knieën en kont.

Douche is hier veel te klein voor een uitgebreide sekspartij. Dus dat doen we ook al niet...



God, ik heb wel een heul saai seksleven...

Maar wel weer een enorm comfortabel bed, dat dan weer wel...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven