Lekkere salades om mee te nemen naar werk

20-02-2017 18:03 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik zit een beetje vol van brood tijdens mijn lunch! Nu ben ik op zoek naar lekkere, simpele salades die ik de avond of 's ochtends kan klaarmaken en mee kan nemen naar mijn werk. Salades die goed vullen, zonder vlees of vis maar wel voedzaam zijn.



Wie heeft er goede tips?! Ik kan heel internet wel afzoeken, maar persoonlijke tips zijn toch altijd de beste.
Alle reacties Link kopieren
Favoriet hier



- couscous, doperwten, lente ui, groene paprika, geitenkaas, ras-el-hanout en ingelegde citroen

- pasta, bleekselderij, rode paprika, zongedroogde tomaten, huttenkase, pesto

- geroosterde zoete aardappel, tomaten, feta, pitten, lente ui, balsamico,olijfolie

- couscous, geroosterde pompoen en paprika, feta, moe, koriander, komijn

- quinoa, grapefruit, zwarte bonen, maïs, tomaat, paprika, limoen, koriander, komijn, avocado

- sperziebonen, artisjokken (uit blik) past, peterselie, ingelegde citroen, witte wijn azijn en olie

- Bulgur, gepofte aubergine, tomaten. Basilicum
Sla, gekookte linzen, cherry tomaatjes, kappertjes, gekookt ei en zelfgemaakte mosterd honingdressing. Super snel, gezond en vullend.



Sushi in a bowl doe ik hier ook wel eens idd, met restje rijst van de avond ervoor. Kan ook zonder vis; gewoon met nori, avocado, komkommer, sesamzaadjed, evt omelet reepjes en wat rijstazijn.
Alle reacties Link kopieren
Die sushi in een bowl lijkt me wel lekker. Wel gek dat in het recept van studentje staat dat de nori er direct doorheen moet terwijl het een meeneemmaaltijd is. Die nori zou ik apart houden en er pas bij doen als ik ga eten. Anders wordt het slappe hap.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven