Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Karel en de Elegast ook gehad inderdaad.
Karel en de Elegast
Dare, succes morgen! Ik denk aan je. Hoe laat is je afspraak?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips blueeyes tijdens een meeloopdag hebben we toevallig een bundel van Komrij behandeld. Wat bedoel je precies met secundaire literatuur?



Ik heb eigenlijk alleen nog Karel ende Elegast gelezen. Ik vond het wel een bijzonder idee om een verhaal te lezen dat zo lang geleden bedacht is. Floris ende Branchefleur heb ik even gegoogeld. Op de middelbare school nooit literatuur gehad, helaas..



Net m'n venkelthee opgedronken en ik ga zo naar bed met een boek. Morgen heerlijk een dag vrij!
Primaire literatuur = de boeken/gedichten/teksten zelf.

Secundaire literatuur = artikelen, boeken, teksten over de teksten.



Ik zou trouwens ook even zoeken naar wat andere boeken, zeker als je geen literatuur hebt gehad op de middelbare. Hella Haasse zou ik zeker aanraden, iets als Multatuli, Gerard Reve en Arnon Grünberg. Qua buitenlandse literatuur zou ik zeker The Help aanraden, net als iets van Bronte en little woman.



On topic: ik ga zo thee maken en wat lekkers zoeken.
Dankje BE, mijn afspraak is om 11.00 uur.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het gegaan Daremanda.



Ik ben zojuist voor dit jaar uitgeschreven bij de schilderclub contributie betalen heeft toch geen zin als ik niet kan gaan ben een beetje verdrietig nu.



Vanmorgen een brief van het ziekenhuis, moet maandag om 08.05 bij de poli anesthesie zijn. Het hele circus begint opnieuw. En dan dinsdag om 12.05 op de poli chirurgie. Operatie zal dan wel vrij snel volgen. Hopelijk werkt flut-lichaam daarna wel mee en kan ik dan eindelijk gaan herstellen en snel weer schilderen.



Zometeen komt mijn vader, mijn ouders hebben een nieuwe laptop gekocht en ik krijg hun huidige.



Een energy drink sf nu.
Alle reacties Link kopieren
O en als ik na de operatie weer fysio moet gaan volgen wil ik terug naar mijn oude fysio op vijf minuten loopafstand. Die was niet goed genoeg voor meneer de chirurgijn en daarom moest ik van hem overstappen maar het is wel gebleken dat het daaraan dus niet gelegen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Blue, dat je ouders aan je denken met de laptop.

En een voor de schilderlessen.



Dare, hoe is het gegaan?



Ik ben al de hele ochtend aan het bellen met instanties, wat een drama is dat toch!

Nu even wat huishouden, straks fysio met jongste en even langs de action voor sepentines en andere carnavalszooi.Vanavond zwemmen en morgen eindelijk naar de neuroloog.
Het ging wel aardig, best uitgebreid gepraat. Ik ga een jobcoach krijgen en we gaan kijken naar mogelijkheden. Maar voorlopig mag ik gewoon herstellen van alle ellende en hoef ik me nergens druk om te maken. Dus wel goed gesprek.
Dare, wat fijn dat het goed ging! En fijn dat je mag herstellen, dat scheelt.



BL: ik snap het van de schilderlessen. Zwaar k*t! En ik zou idd bedingen dat je weer naar eigen fysio mag, aangezien dat niet het probleem was. Dat scheelt je vast een hoop stress! (en als het niet mag van meneer de chirurg, dan zou ik het probleem eens bij de huisarts neerleggen, misschien kan die bemiddelen: 'stress is bij deze mevrouw funest voor haar herstel').



Coetje: grrrrr... instanties....



Ik heb net een mini-appeltaartje op en ga zo een kop thee zetten.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda fijn dat het een goed gesprek was en je tijd krijgt voor herstel.



Coetje zwem ze en succes morgen bij neuroloog!!



BE lekker mini-appeltaartje! Ik leg het dan gewoon bij het ggz neer, haha.



Mijn vader is net weg, hij is ruim anderhalf uur geweest en ik heb een mooie nieuwe witte laptop. Bestanden naar hun nieuwe laptop overgezet.



En dank jullie voor de knuffels, kei lief.



Nu flesje ijskoud water.
Ja, ben ook wel blij!



Vanavond lekker pizza eten.



Fijn dat je een nieuwe laptop hebt blue!
Voor iedereen die het kan gebruiken een



Ben vanmiddag na werk flink aan de slag gegaan hier in huis. Nu is alles netjes behalve een vuilniszak die nog in de hal staat. De ondergrondse container was weer eens vol of stuk. Morgen ben ik vrij, daarna nog t/m zondag werken. Daarom vanmiddag ook veel gedaan zodat ik morgen ook echt vrij ben.

Vanavond eten wij ook pizza. En nu een wijntje in de Nog wel binnen helaas.
Ik neem ook een wijntje heb ik wel verdiend!



Ik kijk lekker masterchef en straks My kitchen rules.



Vanavond gaan vriend en ik nog op bezoek bij een oom van hem, duurt hopelijk niet lang want heb niet al te best geslapen... maar morgen kan ik uitslapen...
Lekker Dare, pizza. Bezorg, zelf maken, supermarkt-vers of diepvries? Welke ga je nemen? (ik ga er voor het gemak even van uit dat jullie gezien jouw huidige mentale staat niet uit eten gaan).



Ik drink nu een chai-thee van de appie en heb net een bakje framboosjes op. En maar even wat kattenvoer en snoepjes besteld bij zooplus, even een voorraadje opbouwen.



Ook hier staat nog een vuilniszak in de gang Garda! De verwarmingsmonteur had oude lappen nodig. Nu gaan de oude lappen naar de afvalcontainer. Monteur gebruikte namelijk stinkspul en ik had die lappen toch al op de weggooi-lijst gezet.
Diepvries pizza, voor vriend Hawaii en voor mezelf met kip enzo, met dikke bodem. Is altijd lekker.



Chai-thee is ook altijd lekker BE!
Wij eten altijd een pizza met een dunne bodem. Verheug me nu alweer op de zomervakantie, heerlijke Italiaanse pizza's



Stinkt die zak dan nu niet in de gang door het stinkspul van de monteur BE? Hoop dat ik de mijne morgen kwijtraak. En dat het niet weer net als de vorige keer een paar dagen duurde. Buiten zetten is hier ook geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Pizza ik ga nu serieus twijfelen of ik een pizza bij Newyork zal bestellen i.p.v. het geplande eten.



Hier staan ook nog twee vuilniszakken in de gang haha, maar ik heb daar geen excuus voor behalve dat ik nog te lui ben geweest om ze weg te brengen.



Fijn dat het een positief gesprek was Daremanda, en dat ze begrip hebben voor je vermoeidheid/je de tijd krijgt om te herstellen.
Zak stonk idd garda, maar ik was boven en zak beneden.



Ik maak slaap-lekker-thee voor mezelf. Slaap de laatste tijd ook niet zo best.



Dare, mij helpt het soms om een luisterboek te gaan luisteren in bed. Is dat misschien ook iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je lekker hebt geslapen Blueeyes!



Ik heb gister maar paar baantjes gezwommen,daarna zijn we in het bubbelbad gaan zitten



Vandaag dus naar de neuroloog,vriend krijgt onderzoeken voor zijn hart en middelste moet naar de huisarts.Tussendoor nog boodschappen doen en verzinnen wat we eten.



Fijne woensdag!
Succes vandaag coetje



Ik doe lekker helemaal niks, misschien nog glas wegbrengen maar that's it. Ondertussen krijg ik van alle kanten berichten dat ze de save the date kaarten in de brievenbus hebben gehad, dus superleuk.



Ik luister naar Damien Rice ben met mijn tattoo-artist aan het overleggen wanneer we mijn sleeve af gaan maken (hopelijk voor het trouwen, wel zo mooi voor foto's) dus doe allemaal fijne dingen!



Fijne woensdag!
Dare: jij hebt nu ook gewoon recht op leuke dingen! Dus lekker van genieten.



Coetje: sterkte en succes vandaag!



Ik ga zo koffie maken en kijken of ik wat kan werken.
Ja, je hebt wel gelijk.



Succes met werken
Zo, lekker kopje koffie met soja melk. Buiten waait het wel hard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven