Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
quote:Pinda-Kaas schreef op 20 februari 2017 @ 20:00:

GB jij vroeg me nog mijn situatie even samen te vatten van begin vorig jaar. In het kort: hij zocht het contact en drong aan op een date, klikte meteen. Een enorme klik hadden we, zelfde humor, zelfde interesses, zelfde vakgebied. We konden urenlang aan een stuk praten en de seks was magistraal. Het was vanaf moment 1 erg intens. Al snel begon hij zich wat terug te trekken, het voelde niet goed. Toen kwam de aap uit de mouw dat hij nog herstellende was van een lange relatie die slecht was afgelopen. Ik was inmiddels al tot over mn oren en in de volle overtuiging dat ik de ware had gevonden, dus ik wilde me wel overal door heen slaan. Hij was echter helemaal niet emotioneel beschikbaar. Het werd allemaal een enorm getouwtrek en heeft uiteindelijk geleid tot een heel lelijke breuk. Pas veel later zag ik dat ik compleet over mijn grenzen heen was gegaan en echt wel verblind was door de situatie. Maar oh wat heb ik er een pijn en verdriet van gehad. Nog nooit zo erg liefdesverdriet ervaren. Achteraf had ik hetzelfde wat jij nu ervaart: heel veel energie over.

Maar het was voor mij ook een keerpunt, stond daarna ineens heel anders in het leven. Daar ben ik wel dankbaar voor, alsof ik even het tegenovergestelde moest ervaren om te kunnen herkennen wat het wél moet zijn.



Bedankt voor het delen. Dat lijkt inderdaad heel erg op mijn verhaal. Heb je hem daarna nog gesproken of hebben jullie elkaar nooit meer gezien? Je hebt nu een fijne nieuwe relatie toch?

Ik hoop dat dit voor mij ook een keerpunt is en dat het niet voor niets is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 20 februari 2017 @ 20:31:

[...]





Bedankt voor het delen. Dat lijkt inderdaad heel erg op mijn verhaal. Heb je hem daarna nog gesproken of hebben jullie elkaar nooit meer gezien? Je hebt nu een fijne nieuwe relatie toch?

Ik hoop dat dit voor mij ook een keerpunt is en dat het niet voor niets is gebeurd.



Een paar weken na de breuk hebben we nog een biertje gedronken omdat er echt nog een en ander uitgesproken moest worden (we wisten dat we elkaar zouden blijven tegen komen vanwege werk). Toevallig hebben we elkaar in december weer gezien. Zijn vriendin was er ook bij (die hij een paar weken na onze breuk ontmoette, oh wat deed dat pijn destijds). Die klik voelde ik meteen weer, ik was er daarna ook een nachtje van in de war. Even leuk gesproken, maar dat was het. Verder hebben we geen contact. Vriendschap is (nu) geen optie.

In mijn geval denk ik dat we elkaar op een moment hebben ontmoet waar we voor elkaar compleet ongeschikt waren, maar we wel beiden een belangrijke verandering konden door maken door met elkaar te zijn. Misschien op een ander moment in de tijd waren we een match made in heaven geweest. Maar we zijn nu allebei heel erg gelukkig in onze (gezonde!!) relaties met andere mensen. Voor elkaar waren we niet gezond, we haalden niet het beste in elkaar naar boven en vonden geen rust samen.
Ja zo was het bij ons denk ik ook, dat we niet echt het beste in elkaar naar boven haalden..

Geen idee ook of we elkaar nog gaan zien. Ik ga het initiatief in ieder geval niet nemen. Misschien dat we tegen de tijd dat we naar Mallorca gaan nog maar eens moeten praten, maar dat is pas in april dus dan zal de ergste hartzeer voorbij zijn.

Bij mij is het verdriet overigens een stuk minder. Zit wel met veel vragen en vraag me telkens af: wat als... Maar ik voel me eindelijk weer energiek en heb vertrouwen in de toekomst. Niet eens zozeer op relatiegebied trouwens, dat zal bij mij toch altijd lastig blijven, maar ik wil het in mijn eentje gewoon weer leuk gaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:neliba schreef op 20 februari 2017 @ 17:24:



Lovestar en Greenbean, ik vind jullie allebei super betrokken op dit forum. Jullie durven jezelf bloot te geven en jullie onzekerheden te bespreken en daarnaast geven jullie vaak uitgebreid reacties op de overige forummers. Toppers zijn jullie! Jammer dat de mannen dat nog niet inzien ????



Helemaal eens!

Behalve dat laatste stukje dan weer
quote:Eva- schreef op 20 februari 2017 @ 18:55:

[...]



Goed dat je het ziet dat je invult, anderen denken toch wat ze zelf willen en dat kan je niet voorkomen door jezelf naar beneden te halen om zo anderen voor te zijn.



Lekker jezelf blijven en doen waar jij je goed bij voelt. En emotioneel stabiel zijn, dat is maar voor heel weinig mensen weggelegd. Alleen kan de 1 beter met emotie omgaan dan de ander. En jij maakt je emoties groot, dus ook de positieve ongetwijfeld. Lekker doen als dat bij je past, maar blijf wel lief en positief naar jezelf.



Ik reageer even kort, verder niet bijgelezen.

Sta op het punt naar de speeddate te gaan! Spannend!



Je bent een lieverd



Veel plezier!!!!!
quote:Pinda-Kaas schreef op 20 februari 2017 @ 20:00:

GB jij vroeg me nog mijn situatie even samen te vatten van begin vorig jaar. In het kort: hij zocht het contact en drong aan op een date, klikte meteen. Een enorme klik hadden we, zelfde humor, zelfde interesses, zelfde vakgebied. We konden urenlang aan een stuk praten en de seks was magistraal. Het was vanaf moment 1 erg intens. Al snel begon hij zich wat terug te trekken, het voelde niet goed. Toen kwam de aap uit de mouw dat hij nog herstellende was van een lange relatie die slecht was afgelopen. Ik was inmiddels al tot over mn oren en in de volle overtuiging dat ik de ware had gevonden, dus ik wilde me wel overal door heen slaan. Hij was echter helemaal niet emotioneel beschikbaar. Het werd allemaal een enorm getouwtrek en heeft uiteindelijk geleid tot een heel lelijke breuk. Pas veel later zag ik dat ik compleet over mijn grenzen heen was gegaan en echt wel verblind was door de situatie. Maar oh wat heb ik er een pijn en verdriet van gehad. Nog nooit zo erg liefdesverdriet ervaren. Achteraf had ik hetzelfde wat jij nu ervaart: heel veel energie over.

Maar het was voor mij ook een keerpunt, stond daarna ineens heel anders in het leven. Daar ben ik wel dankbaar voor, alsof ik even het tegenovergestelde moest ervaren om te kunnen herkennen wat het wél moet zijn.Wauw! Wat mooi dat je verhaal deelt
quote:mats schreef op 20 februari 2017 @ 20:53:

[...]





Helemaal eens!

Behalve dat laatste stukje dan weer
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie op tinder verder? Ik heb nu sinds augustus af en aan tinder, maar de afgelopen maanden is het zo verschrikkelijk teleurstellend :( ik denk dat ik er nu echt officieel mee ga kappen :( Ik krijg nu steeds alle mannen die ik al heb gedate of die ik al 6x naar links heb geswiped. Bah.
Ik ben al een paar bekenden tegen gekomen, lekker genant. Heb vooralsnog geen dates in de planning. Ik zat vandaag wel leuk te chatten met een jongen, maar die woont 90 km verderop en is slechts 1.70 terwijl ik 1.74 ben en daarbij ook nog eens graag hakken draag.



Maar even zien. Word echt een beetje gaar van dat geswipe.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal even doorzetten tot het weer mooier weer wordt!

Let maar op, dan tinder je je ineens weer helemaal verloren
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat het bij mij per week anders is. Soms hele lading leuke mannen en soms zit er echt niks bij. Tref vaak ook hele vage types die dan niks willen prijsgeven over zichzelf in het kader van 'mysterieus blijven', vind ik ook heel apart



Happn al geprobeerd Jempo?
quote:lola304 schreef op 20 februari 2017 @ 17:36:

[...]





Jeeejjj waterman! Met wie heb jij een date? Leuk leuk, ik ben benieuwd13 jaar jonger. Echt leuk contact vooraf. Maar denkend aan mjjn vorige dates... ik verwacht niets.
Alle reacties Link kopieren
@mimi Happn zie ik wel knappe mannen maar komt het echt niet tot gesprekken, laat staan dates.



@Pinda-Kaas dan neem ik een tinderstop tot het mooi weer is wie weet heb ik dan meer geluk! Dit eindeloze geswipe naar links voelt ook zinloos. Ze komen elke keer weer terug. Zelfs m'n ex
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 20 februari 2017 @ 20:53:

[...]





Helemaal eens!

Behalve dat laatste stukje dan weer Sorry Mats
Speeddaten wat een ervaring. Wel leuk, je leert mensen kennen waar je nooit op af zou stappen en sommige mannen worden er aantrekkelijker door. Maar om nou te zeggen dat er echt een klik was... Ik heb drie namen opgeschreven, twee weet ik niet eens meer wie ze zijn. En 1 is blijven hangen omdat ik een paar weken terug in zijn restaurant heb gegeten. Dat was een grappige ontdekking.

Maar ik heb niet echt de behoefte te daten met die drie mannen geloof ik, mocht er een match zijn.

Waren echt veel mannen die absoluut niet mijn type zijn en een paar hele vermoeiende, die dusdanig oninteressant waren dat hetgeen wat ze vertelden gewoon niet bleef hangen. Hele rare gewaarwording.



Ook met een aantal zo gelachen, dan kom ik echt in mijn melige bui en dan word ik heel scherp en direct. Toen kwam er ineens een wat verlegen type tegenover mij, ik veegde hem per ongeluk met mijn eerste melige cq sarcastische opmerking al van tafel. Die jongen begon te stotteren en werd rood... Sneu Gelukkig kon ik het ijs wel breken en hem weer op gemak stellen en schoot ik echt in mijn professionele rol, dat wil je niet op een date.

Bij de eerste date was ik trouwens degene die niet op gemak was en zat ik nog wat zenuwachtig te keuvelen. En dat was wel 1 van de aantrekkelijkste mannen die er was die avond, maar die date ging echt niet lekker
Wat leuk Eva om jouw speeddate ervaring te lezen. Wat fijn dat je dat wilt delen. En ook al heb je er wrs niks aan overgehouden, het was dus wel de moeite waard om een keer mee te maken. Grappig hoor!
Alle reacties Link kopieren
@Eva leuk! Wanneer weet je of je matches had dan? LIjk me leuk om een keertje te doen!



@Stellar, en? heeft hij nog iets gezegt van dat briefje?



@neliba heb je al een keuze gemaakt voor vanavond? Accountant?





Een zieke date is echt niet leuk. Ik heb hem al meer dan een week niet gezien en kan pas volgende week Dinsdag weer afspreken omdat ik reeds plannen heb. Daar baal ik echt enorm van. Hij is ook nogsteeds heel kort-af en gister avond stuurde ik een appje gewoon iets van welterusten en kreeg ik niks terug terwijl hij erna nog wel online was. Hij is gewoon gaan werken dus een appje is een kleine moeite. Ik snap dat hij ziek is en ik voel me echt egoisties maar ik voel me verwaarloosd en wil ook gewoon een heel klein beetje aandacht. En dan gaan ik weer twijvelen en zorgen maken- hij gaat dit weekend carnaval vieren en dan denk ik wat van als hij iemand leuks tegen komt, iemand die niet zeurt over dat ze geen berichtje krijgt als hij ziek is.



Pfff, ik voel me zo onzeker en dat terwijl ik mijzelf normaal heel onafhankelijk vind. Als dat is was verliefdheid moet zijn dan wil ik dat niet meer zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mooie ervaring Lola!



@greenbean ik zou geen geld overmaken, laat hem lekker in zijn sop gaarkoken.
Alle reacties Link kopieren
@femme, normale gevoelens hoor!



Nou gisteravond was nogal weer een belevenis, ik snap helemaal niks van mannen laten we het daar maar ophouden. Komt ie aanzetten met een bos bloemen en blijkt ie een weekend weg te hebben geboekt, compleet met tickets/hotel etc. Tsja, wat moet je daar nou mee. Heeft ie het druk op zijn werk (tenminste dat zegt ie) en biedt zijn excuses aan. Maar waarom dat ie dat dan gewoon niet zegt . Schijnt iets met een ex te maken te hebben, die er niet tegen kon als hij in het weekend moest werken. Nou ja enigszins onwaarschijnlijk verhaal.
Leuk om te lezen over het speeddaten Eva! Hoe verloopt zoiets verder, krijg je later te horen met wie je matcht?



@femme: gister niks meer van gehoord dus met een knoop in m'n maag gaan slapen. De kans was aanwezig dat een van z'n katten ermee aan de haal was gegaan en vanmorgen bleek dat ook t geval. Hij vond t een lief briefje, geen I love you terug maar dat geeft niet, iemand moet zich niet verplicht voelen om dat te zeggen en door de aard van t gedichtje vatte hij t misschien helemaal niet zo serieus op. I know, aannames maar voor nu werkt dat prima.

Wat jouw "zieke" date betreft, niet meer reageren op een welterusten terwijl hij wel gewoon online was vind ik gewoon lomp gedrag waar ik me ook rot door zou voelen, zou voor mij echt wel een exit kunnen betekenen. In mijn ogen is er niks mis met aandacht van iemand willen. (Binnen normale grenzen natuurlijk)
Miss nu niet meer klagen dat hij geen initiatief neemt



Eva leuk om die speeddate ervaring te lezen



Ik ga mijn date niet helemaal met de grond gelijk maken, weet zeker dat er vrouwen zijn die geen problemen zouden hebben met de dingen die mij ittiteerden, we passen gewoon niet bij elkaar. Heb er net een toen we aan kwamen een punt achter gezet. Hij heeft het er heel moeilijk mee waardoor ik me ook wat down voel. Met een beetje tijd komt alles weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om je speeddate ervaring te lezen Eva! Wel jammer dat er geen geschikte mannen tussen zitten. Ik keek afgelopen zondag Boer zoekt vrouw, daar waren ook de speeddates. Toch wel veel ongemakkelijke momentjes hoor, je moet jezelf toch maar zien te verkopen in vijf minuten. Als je dat wil tenminste, je kunt natuurlijk ook tegenover een enorme minkukel komen te zitten :-). Lovestar en ik gaan het over een paar weken ook beleven, ik heb er nu al zin in, lijkt me een leuke ervaring!



FemmeForte, dat gedrag van jouw date zou mij ook onzeker maken hoor. Ziek is ziek en ik snap best dat iemand dan wat minder tijd / aandacht voor je heeft. Maar als hij wel gewoon gaat werken en al plannen maakt voor carnaval, valt het met dat ziek zijn wel mee en kan hij toch op z'n minst je berichtjes beantwoorden... Wat ga je nu doen; toch weer een berichtje sturen of afwachten totdat hij contact opneemt?



Stellar, fijn dat het briefje toch boven water is gekomen, nu maar kijken hoe het verder gaat lopen. Weet je al wanneer je hem weer ziet?



Missmadame, oh, dat is een verrassende wending! En nu? Ga je er weer volle bak voor of houd je (al dan niet onbewust) toch wat afstand? Heb je wel zin in dat weekendje weg? Het feit dat je schrijft 'enigszins onwaarschijnlijk verhaal' lijkt erop te duiden dat je het toch nog niet helemaal ziet zitten met hem?



Ik zie accountant vanavond weer, zin in! Ik ga vanuit mijn werk naar hem toe. Dan gaan we in ieder geval samen eten en dan zien we verder wel hoe de avond verloopt. Met de andere man die ik vanavond zou zien, heb ik nu een date gepland voor over twee weken. Ben toch ook wel nieuwsgierig naar hem, dus we zullen zien. Tenzij accountant me vanavond uitgebreid de liefde gaat verklaren, maar dat verwacht ik niet
Alle reacties Link kopieren
Neliba veel plezier vanavond!



Ik hem vanochtend een berichtje gestuurd om te vragen of hij al beter voelt. Hij heeft het gelezen maar niks terug gestuurd. Weet ik dan dus ook weer genoeg. Ik zit op kantoor en probeer de tranen weg te houden. Over emotioneel en over dramatisch, maar ik voel me gewoon blehhh
Alle reacties Link kopieren
FemmeForte

Niet leuk!!
Alle reacties Link kopieren
@femme dat is niet leuk.. Leg je telefoon weg voor de rest van de dag, ga even op survival stand en stort je op je werk. Des te sneller is de werkdag om!



@miss inderdaad een verrassende wending, wat een leuk idee van de icter!



@eva best leuk he dat speeddaten. Heb je nog een mooie anekdote?



@neliba veel plezier bij de accountant vanavond



@stellar fijn dat je toch nog terugkoppeling op je briefje hebt gehad. De wederkerigheid van het gevoel kun je inderdaad niet afdwingen en moet je ook niet willen. Dat komt vanzelf en als het niet komt, dan is dat rot, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.



Ik zie mijn date vanavond Naast hem helemaal platknuffelen, staat ook het bespreken van exclusiviteit op het programma. Eerdere plagerige hints van mijn kant werden met een semi-serieus grapje afgedaan, maar ik wil weten of ik de rem van mijn beginnende verliefdheid af kan halen of dat dat op teleurstelling gaat uitlopen. Wish me luck

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven