Camping Hof Domburg

21-02-2017 09:56 6 berichten
Ik wil graag met Pinksteren met mijn twee kinderen drie nachten kamperen in Zeeland.

Mijn voorkeur gaat uit naar een grotere camping met zwembad.

Vroeger ging ik altijd naar Hof Domburg (toen heette t nog Camping Domburg) maar dat is al weer 30 jaar geleden.



Weet iemand of dit nog steeds een fijne camping is? Of is er een andere betere camping in de buurt? Zoutelande mag ook.. Het moet wel in de buurt van het strand-centrum zijn omdat ik niet over een rijbewijs beschik.



Alvast bedankt :-)



Ps: een huisje of bungalow is geen optie. Mijn kinderen willen heel graag kamperen
Alle reacties Link kopieren
Camping de meerpaal in zoutelande is ook leuk of klein Valkenisse , zit precies onder de duinen.

Hoe die camping in Domburg is durf ik niet te zeggen maar ik denk dat dat nog steeds goed zal zijn want in Domburg zit het het hele jaar vol met toeristen. Woon daar zelf dicht in de buurt
Ik vond de plekken erg klein, dat heb je wel snel aan het strand, maar is toch niets voor ons. Het sanitair was toen erg verouderd, maar het is al weer een paar jaar geleden.

Speeltuin was leuk, zwembad oké, verwacht geen luxe centerparcsachtig iets, en het strand is natuurlijk geweldig en dichtbij.
Alle reacties Link kopieren
Camping Ons Buiten in Oostkapelle! Was als kind zijnde geweldig. Wij zijn er vorig jaar weer geweest, nog steeds een leuke camping! Is een grotere camping, diverse soorten huisjes/caravans/tenten. Zwembad en veel vermaak voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Beach Resort of Hof van Zeeland is misschien wel iets, daar zijn wij een keer geweest. Ze staan beide op Kids-campings.com. Super leuk voor de kinderen met zwembad en veel speelruimte.
Super bedankt allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven