De liefste vader

21-02-2017 03:32 53 berichten
Ik ben benieuwd naar jullie lieve vaders, ben je trots op je vader?
Wat bijzonder Jeansjacket
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader had vroeger een hele drukke internationale baan. Hij was doordeweeks veel weg en hij was eigenlijk altijd wel aan het werk. Maaaarrrr, hij zorgde er altijd voor dat hij in het weekend thuis was. Dan ging hij samen met mij op zaterdag naar voetbal en met mijn zus naar honkbal, en hij kookte altijd in het weekend. Toen mijn zus en ik nog baby waren ging hij er ook altijd (ondanks zijn drukke schema) 's nachts uit, omdat mijn moeder overdag zo veel meer moest oppakken. Ik kan me ook herinneren dat hij vaak mee ging met mij winkelen. Dan zat hij gewoon op een bankje wat e-mails weg te werken op zijn telefoon en zei bij alles wat ik aantrok dat het me prachtig stond, tot grote ergernis van mijn moeder Ondanks zijn werk een echte familieman en hij stond altijd voor ons klaar.



4 jaar geleden kreeg hij longkanker. Veel behandelingen gehad en hij is er nog steeds <3 Wel iets minder gezond en fit dan eerst, maar we blijven vechten tegen deze rotziekte!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat mooi jeansjacket
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het is goed dat mijn vader dood is (woorden van mijn zus). En daar ben ik het mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Leuk TO, iedereen zijn verhalen delen en dan op anoniem gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2017 @ 09:32:

Leuk TO, iedereen zijn verhalen delen en dan op anoniem gaan.
quote:Corona67 schreef op 21 februari 2017 @ 08:37:

[...]



That sucks..Valt mee hoor. Ik heb totaal geen binding band of wat dan ook. Het is gewoon klaar. Kan gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen goede band met mijn vader, ik zie hem door mijn keuze nu alweer een hele tijd niet meer, maar gelukkig een onbetaalbare moeder én stel schoonouders
Alle reacties Link kopieren
Toen hij jong was, was hij ontzettend knap met een zeer sterke uitstraling. Hij was maar zelden klein en kwetsbaar. Leidende functies.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb een lieve vader, wel een ontzettend eigenwijze man en hij vind het soms moeilijk om liefde te geven. Maar hij doet dat op zijn manier, soms uit het niets ineens een knuffel. Sinds mijn moeder 4 maanden geleden overleden is, trek ik ook meer naar mijn vader toe en merk ik dat onze band nog sterker word. Ik zie of spreek hem elke dag, smorgens krijg ik vaak een appje hoe is het? Maar dan weet ik dat ie er meer op doelt of ik wel heel en wel op mijn werk ben aangekomen.



Vroeger deed hij veel met me in het weekend, wij hadden ons standaard patroontje, vrijdags na het eten gingen we een eindje wandelen en erna een ijsje eten bij de italiaan en zaterdags gingen we fietsen! En als het mooi weer was zwemmen met de honden. De simpelste dingentjes maar ik vond het geweldig om samen met mijn grote paps te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen standaard vader, maar wel een goeie. ik heb een innige band met hem. Mijn vader is een aantal weken geleden zijn vrouw, mijn moeder, verloren. Het doet me intens veel pijn dat ik mijn moeder kwijt ben, maar ook dat mijn vader zoveel verdriet heeft. Maar ook ben ik al heel trots op hem. Hij doet het zo goed. We zien elkaar nu veel en zijn al echt meer naar elkaar toegegroeid. Daar ben ik zo blij mee!
Alle reacties Link kopieren
We moeten eigenlijk per direct een bloemetje bestellen voor onze vaders! Die verdienen het beste. Zullen ze bovendien echt leuk vinden, zo uit het niets!!
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gezegend met een hele lieve vader. Hij is een harde werker, behulpzaam en heel grappig. Over gevoelens praten kan hij niet echt, maar daar heb ik mijn lieve moeder voor.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is de beste van de hele wereld!

Had een hele drukke baan, was veel van huis. Maar als er iets was, dan wás hij er ook. Veel aandacht, veel liefde in zijn lijf voor al zijn kinderen. Dank zij hem, en mijn moeder, heb ik overwegend fantastische herinneringen aan mijn jeugd, alhoewel ik ook enorm gepest ben op de lagere school. Het huwelijk van mijn ouders (zijn nog steeds verliefd op elkaar) is voor mij al mijn hele leven een voorbeeld. Ik ben ook, karaktertechnisch, met een soort kopie van mijn vader getrouwd.

Hij is nu op leeftijd, en niet zo heel gezond meer. Ik ben wel eens bang hem al snel te moeten missen. Daar ben ik nog lang niet aan toe...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nee, waardeloze vent en als hij morgen dood gaat zal ik opgelucht zijn. Het liefst met mijn moeder er bij, dan zou ik weer gewoon Facebook kunnen hebben of LinkedIn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonvader is wel een fijne man. Heel vriendelijk en hartelijk tegen iedereen, staat altijd voor je klaar (voor zo ver hij kan) en is gek op al zijn kinderen en al helemaal op zijn kleinkinderen. Ik prijs me echt gelukkig met zo'n lieve schoonvader (met mijn hele schoon familie eigenlijk wel)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, zojuist een bosje bloemen besteld. Al denk ik dat ik het bosje bloemen toch maar aan m'n moeder geef en mijn vader blij maak met een flesje wijn
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen
Mijn vader is een lieve hardwerkende energieke man. Hij leeft gelukkig nog, en mijn verhalen over hem zullen alleen maar positief zijn.

Ik kijk ook terug op een gelukkig jeugd met een fijne vader en moeder. Mijn ouders zijn nog steeds samen en ze genieten volop van hun kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen. We nemen ze regelmatig mee om leuke dingen te doen en daar genieten ze enorm van.

En wij van hen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader is de allerbeste!

Klaagt zelden, staat altijd zonder mopperen klaar voor iedereen zonder er iets voor terug te verwachten, hij heeft echt superdroge, flauwe humor, hij is nooit boos, heel rustig en nooit bevooroordeeld. Ik vind hem altijd net zo'n boeddha, echt de rust zelve. Zo'n respect voor hoe hij het in het leven staat (alhoewel hij soms iets harder mag zijn ) Mijn vader is echt mijn voorbeeld en ondanks dat ik ook ongelofelijk veel van mijn moeder hou, ben en blijf ik toch een papa's kindje.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vader helaas al meet als 10 jaar niet kunnen zien, maar hij heeft sinds 2 dagen een smartphone en hebben we kunnen video bellen. In eerste instantie een enorme shock omdat hij er best slecht uitzag maar ben toch echt wel blij dat ik mij vader nu dagelijks even kan zien via de telefoon al snapt hij er nog vrij weinig van hahah. En zo kan hij mijn kinderen ook eindelijk eens zien ipv op foto.

Dit jaar ga ik eindelijk na zoveel jaar weer naar hem toe , door omstandigheden kon dat helaas niet eerder. Maar ik ben altijd al een Papa kindje geweest.



Heb trouwens wel een lieve stiefvader in de buurt wonen ook en mijn schoonvader is ook echt mijn vader. Wij denken en doen precies het zelfde hahah
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 21 februari 2017 @ 10:26:

Mijn schoonvader is wel een fijne man. Heel vriendelijk en hartelijk tegen iedereen, staat altijd voor je klaar (voor zo ver hij kan) en is gek op al zijn kinderen en al helemaal op zijn kleinkinderen. Ik prijs me echt gelukkig met zo'n lieve schoonvader (met mijn hele schoon familie eigenlijk wel)Hier nog 1 die onwijs blij is met haar schoonfamilie
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader... Had een kwade dronk en een eigen kroeg, sloeg mijn moeder en had een hekel aan mij. En toch kan ik soms nog steeds volschieten als ik wat zie of hoor. En hij is al elf jaar dood.
Mijn vader ging ervandoor toen mijn moeder 7 maanden zwanger was. Heb hem nooit ontmoet. Hij houdt elk contact af.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 21 februari 2017 @ 10:34:

Mijn vader... ..Heftig verhaal.. Ik gun je het beste!
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen
Alle reacties Link kopieren
Mijn papa heeft echt een hart van goud. Ik ken niemand die zo'n goedzak is als hij. Jammer dat ik dat niet zo heb (ik heb meer het karakter van mijn moeder)

Mijn vader helpt mij altijd. Ik hoef het maar te vragen of hij staat voor de deur.

We maken echt tijd om samen iets leuks te gaan doen, ook al zie ik hem nog steeds elke week. We gaan dan naar de film of een hapje eten of samen bakken (we zijn allebei banketbakker)

De ene keer kiest hij en de andere keer kies ik. Samen maken we ook desserts en taarten voor bruiloften of feesten van vrienden. Het is super leuk om samen te bakken.

Regelmatig gaan we samen naar een concert, want we hebben dezelfde muzieksmaak.

Ik hoop echt dat ik nog vele jaren kan en mag genieten van mijn papa, want een betere papa kan ik mij niet wensen.
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven