Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!





Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best



En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan





Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.





Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!



N.B



Voor de Lurkers en Newbies :





De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:



Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).



Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen op deze walking dead the day after
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren




OMG God Geen woorden voor
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gisteren ook zo stom toen tf de vuilnisbelt in geleid werd en hoe die grauwe groep er als mieren omheen liep in een duidelijke choreografie. Was heel amateuristisch vond ik.

Echt duidelijk geregisseerd hoe ze moesten lopen. Heel onnatuurlijk.



Laat deze groep maar als kannonnenvlees dienen, weg ermee. De groep dames waar Tara was vond ik dan wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
Idd de water vrouwen van tara vind ik interessanter dan die vlooien bende.. En dat zegt wat want die vond ik ook irri..



En inderdaad die scène
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tot pagina 13 bijgelezen en durf niet verder want heb nog niet gekeken gister toen ik thuiskwam lag man al in bed en ik was ook doodop. En nu gaan kijken met een dreumes op schoot vind ik ook nogal not done met een zombie serie haha... Zal dus moeten wachten tot vanmiddag als ze slaapt, of misschien zelfs vanavond.



Denk dat ik tot vanavond wacht, kinderen in bed, man de deur uit, haal ik een verse pot B&J, lekker drankje... Weet iemand nog iets lekkers zonder alcohol? Zal wel weer thee worden... Wacht, iets vragen heeft geen zin want ik ga het toch niet lezen voor ik heb gekeken haha!



Fijne dag allemaal en tot morgen of vanavond!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
O mijn dreumes hield mij niet tegen twd te kijken
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 21 februari 2017 @ 06:53:

Kort interview met Norman en Melissa over DE scene



https://lm.facebook.com/l.php?u=https%3 ... cyXc4_&s=1

Die 2 hebben zowel on camera als off camera een gigantische chemie samen. Het spat er aan alle kanten af. Ik ship ze wel, maar ik zou het jammer vinden als het in de serie tot een relatie komt. Dit is zoveel mooier tussen hun.

Als ze irl een relatie zouden krijgen, zou ik dat gaaf vinden, maar tegelijk ook niet, want stel dat het uit gaat, dan is de chemie er misschien wel vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Shit ik kan ook niet wegblijven! En dat moet wél! Want nu weet ik dat er een THE scene is tussen Norman en Melissa... En iets met Tara. Aaaaah





The suspence is killing me!



Nu moet ik wel gaan shoppen. Om weg te blijven van jullie. Goed excuus toch?
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
Voor de lijst:



Magneten: proberen bij te lezen zonder gespoilerd te worden (lees drie woorden, skip, lees nog wat, scroll snel door, oh dit ziet er veilig uit, lees, oh nee! Skip, scroll)
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
En daarna twd kijken en bijbaamiëen natuurlijk!
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
Je doet je Nick eer aan.. Je voelt je tot de topic aangetrokken.. Ik wou ons zeggen maar dat klinkt sekte achtig..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Telefoons zucht..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 21 februari 2017 @ 07:05:

En nog even over de green screen :-)



[afbeelding]





Ik snap niet dat ze dit in elkaar knutselen wat testshots maken en dan tegen elkaar zeggen 'ziet er goed uit, pik!' . Het strijkijzer was een oscarwaardige special effect hierbij vergeleken.
quote:mama_lin schreef op 21 februari 2017 @ 08:41:

[...]



Die 2 hebben zowel on camera als off camera een gigantische chemie samen. Het spat er aan alle kanten af. Ik ship ze wel, maar ik zou het jammer vinden als het in de serie tot een relatie komt. Dit is zoveel mooier tussen hun.

Als ze irl een relatie zouden krijgen, zou ik dat gaaf vinden, maar tegelijk ook niet, want stel dat het uit gaat, dan is de chemie er misschien wel vanaf.

Vind ik ook. Helemaal eens met de on en off camera chemie. Wb een on camera relatie heb ik wat van gezegd. Ik gun het de karakters enorm maar ben bang dat het misbruikt gaat worden voor een zwaar emotionele dood van een van hen.

Carol want dan is Daryl gebroken. Of Daryl want van dat is voor Carol de cue om weer te vechten. Maar aangezien Daryl nog veel geld opbrengt denk ik dat Carol gaat en dan gaat E meevechten. Precies wat Richard wilde. Ik hoop dat ik fout speculeer.



Over off camera relaties zeg ik niks. Of eigenlijk wel...ook dat gun ik ze enorm. Zover ik weet is Mel vrijgezel maar ze is nogal gesloten over haar privé. Even googlen vertelde me niks over huidige of vorige relaties. Of ze op mannen of vrouwen valt. Totaal onbekend. Nou ik gun haar ook haar privacy dus ik laat het maar zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest er gister ochtend alleen maar om lachen en ik dacht wtf
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Okay, surprise guest is dus niet norman of melissa wan anders hadden ze dat interviewtje er niet in hoeven stoppen. Ik ga effe douchen en aankleden en dan td kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk weer om jullie recensies te lezen!



Die vuilnisbelt scene vond ik niet zo nep.. Maar ik heb daar ook niet echt oog voor haha. Ik zag ook de nepheid niet van Ezekiel zijn pruik. Hoewel ik bij een foto direct zie of hij echt of nep is maar dat komt omdat ik zelf ook veel photoshop.



Richard.. Tsja, hij wil graag vechten maar doordat Ezekiel niet meewerkt neemt hij domme beslissingen.. Ik denk wel dat hij samen met Daryl een badass team kan zijn.



Rosita mag van mij opzouten met dat puber gedrag van dr.



En ik vind die nieuwe groep mensen ook irritant.. Stelletje labiele. Normale zinnen praten kunnen ze niet, Daryl zou zich daar vast wel thuis voelen.. Hoewel hij nu ineens weer zinnen kan praten. Wauw!!



Die walker was wel fantastisch! Daar kun je wel wat mee denk ik.. Als je er daar meerdere van kan maken en die aan de buitenkant van je terrein plaatst...
Alle reacties Link kopieren
Poeh, even bijlezen hoor.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Haha Coda, ik zag de nepheid van Ezekiels pruik ook pas later. Ik kijk snel door dat soort dingen heen, maar achtergronden vallen mij dan wel weer op. Ik roep dan meteen ''GREENSCREEN''.



Ik hoop ook niet dat Carol en Daryl een relatie krijgen, ik vind ze wel heel cute samen maar wil liever dat het zo blijft en niet meer dan dat.



En hahaha die plaatjes van het haar van die chick. Het is ook echt afschuwelijk, maar het maakt het nog erger dat ze niet normaal kunnen praten.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Nog even mijn reactie van toen ik de aflevering had gezien:

Ik vond het wel een oké aflevering. Niet heel spannend, maar wel grappig. Ik hoop wel dat er snel wat meer actie (en Negan) komt. Jerry vind ik wel echt helemaal top, als ik hem zie ga ik al grijnzen. Hopelijk blijft hij nog lang in leven. Maar wat een figuren zeg, die nieuwe van Garbagecity (). Die vrouw praat erg raar en bijna autistisch gewoon. Ik vraag me af of ze wel kunnen vechten, want ze zei zelf dat ze vooral dingen afpakken en zich verder nergens mee bemoeien. Wel leuk om Rick een paar keer te hebben zien lachen, hij was wel trots op hoe het uiteindelijk is gelopen.



Dat Daryl zo voor Carol opkwam was heel cute. Hun hereniging ook. Ik vond het wel allemaal voorspelbaar, ook dat hij het uiteindelijk niet vertelde van Abraham en Glenn (wie?). Maarjah, ik snap het wel.

En Daryl met Shiva nawww, was ook erg cute.



Rosita vond ik weer erg irritant, Gabe vond ik erg schattig. Richard gaat nog gevaarlijke dingen doen en ik heb wel medelijden met Morgan, omdat hij zich zo probeert vast te houden in wat hij gelooft.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Volgende week komt Negan in beeld met Eugene.. Wat denken jullie? Wat gaat hij met Eugene doen?
Alle reacties Link kopieren
Oh trouwens.. WAT WAS GABRIEL DAPPER!!

Je zag hem nog een beetje onwennig zijn toen hij iemand onder het mes hield maar wat een held.. Go Gabriel!!
Alle reacties Link kopieren
Ja Gabriel heeft punten gescoord! Ik ben benieuwd of volgende week een aflevering Saviors wordt. Ik zag ook al een preview met Dwight. Ik hoop dat we de family ook nog even zien!
Wow. I wish I could speak whale.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven