Entertainment alle pijlers

TEEN MOM..........

10-11-2012 18:22 2426 berichten
Vriendelijk verzoek : gelieve dit topic niet vol te zetten met informatie verkregen uit Amerikaans Facebook en/of roddelpers. Deze mededeling is geplaatst op zaterdag 25 februari 2017.



******************************************************************************************************************************

Zit ik even naar TeenMom te kijken (een vervolg), zie ik tot mijn verdriet dat Farrah weer een hondje in huis haalt.



De vorige pup heeft ze 'weggegeven' omdat het 'niet ging'.

Nu heeft ze een Franse Bulldog, als speeltje voor haar dochter van 2 jaar... Als het arme beest plast in de kamer krijgt hij een dreun.

Uitlaten? Wat is dat?

Daar doen we niet aan....



(Het vorige hondje hield ze boven de WC en zei dat hij moest plassen. Dat lukte ook al niet! )



Grrrrrr,
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 25-02-2017 16:38
Reden: vriendelijk verzoek
% gewijzigd
quote:Dragisa schreef op 31 januari 2017 @ 14:55:

[...]





Hier 34!
quote:sneeuwwitje1 schreef op 18 februari 2017 @ 13:26:

Amber en Matt gaan dit weekend trouwen in Las Vegas Ik had gehoopt dat van uitstel afstel zou komen...



Ik vind het voor de jongens van Kaylin wel sneu hoe het nu gaat. Je weet natuurlijk niet wat er allemaal tussen haar en Javi is gebeurd, maar ik vind dat ze in de vorige aflevering erg onaardig deed tegen hem nadat hij weer terug was.Ze is helemaal niet getrouwd in Vegas
quote:Nav__ schreef op 31 januari 2017 @ 14:37:

[...]





Thanks Leafs, super leuk topic! :D ik moet die van vandaag ook nog terugkijken. Kijk je via YouTube of heb je een ander maniertje? Zo ja: tell me pleeeaase ^^



Nee, ik denk dat veel meiden van onze generatie juist toen zijn begonnen met kijken en het nu nog steeds volgen, haha.Ik ben nu 35 en ik kijk ze ook al beide van het begin..... |-)Je wil toch weten hoe het verder gaat. Al heeft het nu minder nog met tienerzwangerschap van doen. En is het meer een quilty plesure geworden
Ik ben 40. Trouwe kijker.
Mogelijk spoilers voor wie niet bij is met het laatste seizoen, wees gewaarschuwd :p



Kailyn is - volgens insiders en de Amerikaanse pers - ook vreemdgegaan en daar is Javi achtergekomen, doordat ze een appje kreeg van de man in kwestie en ze die gauw wegdeed met haar vinger terwijl MTV haar beeldscherm filmde tijdens een skypegesprek. Stond alleen al op camera en werd dus uitgezonden. Die man is nu ook al te zien in de afleveringen, maar wel anoniem gemaakt. Drie weken nadat Javi terug is, heeft ze al een nieuwe vriend. M.a.w.: die was er waarschijnlijk al. Ik heb de indruk dat Kailyn hem al lang zat was, maar hem toch aan het lijntje hield. Ze liet geen traan toen hij 6 maanden werd uitgezonden. Zij is er al helemaal overheen en nu moet hij ook maar ala minute oprotten. Mocht na uitzending niet in eigen huis en geen autostoeltje lenen. Een autostoeltje! Alsjeblieft zeg.



Hoe Kailyn nu doet tegen Javi, waar de kinderen bij zijn, vind ik echt schandalig. Ik vind haar sowieso niet zo sympathiek en vind het super om te zien dat de mannen (Javi en Jo) samen proberen het zo goed mogelijk te regelen voor de kinderen.



Hebben jullie al gezien hoe Jace reageerde op baby nr 3 van Jenelle (of eigenlijk 5 met de abortussen meegerekend)? Hilarisch en ook triest. Kereltje heeft meer moreel besef dan zijn moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leafs schreef op 20 februari 2017 @ 20:44:

[...]





Ze is helemaal niet getrouwd in Vegas Idd. Ze waren gewoon aanwezig bij een bruiloft.
quote:LaVidaPura schreef op 17 februari 2017 @ 19:42:

Omdat hij een half jaar weg was besefte ze ook dat ze niet meer beperkt werd door zijn jaloerse gedrag, ze kon met vriendinnen weg, werken en leren zonder gezeur. Volgens mij had hij het liefst dat zij 24/7 thuis was.



Relatie tussen haar en Jo was ook veel beter als Javi weg was, dat is vaak ter sprake gekomen in de serie (relatie in de zin van goed omgaan tbv Isaac).



Dat van geen emotie tonen tijdens die gesprekken had te maken met de camera's, dat heb ik toevallig ergens gelezen en snap ik heel goed..

Ze zei in een van afleveringen letterlijk dat ze inmiddels gewend was aan haar eigen ding doen en haar eigen keuzes maken. Begrijpelijk ook. Ze heeft ervaren dat het fijn is om haar eigen wilsbeschikking te volgen zonder dat iemand zich met alles bemoeid en overal commentaar op heeft en geeft.



Het verstoppen van emoties is denk ik een muur. Een façade. Niet goed, echter wel begrijpelijk. Ze heeft al veel te verduren gehad en eenieder ontwikkelt zijn eigen copingstrategie, bewust en onbewust.
Haar onprettige reactie tav de break overigens zal ook een façade zijn. Ik vermoed dat die meid veel voelt echter die gevoelens niet wil toelaten.
quote:Nav__ schreef op 20 februari 2017 @ 22:35:

Mogelijk spoilers voor wie niet bij is met het laatste seizoen, wees gewaarschuwd :p



Kailyn is - volgens insiders en de Amerikaanse pers - ook vreemdgegaan en daar is Javi achtergekomen, doordat ze een appje kreeg van de man in kwestie en ze die gauw wegdeed met haar vinger terwijl MTV haar beeldscherm filmde tijdens een skypegesprek. Stond alleen al op camera en werd dus uitgezonden. Die man is nu ook al te zien in de afleveringen, maar wel anoniem gemaakt. Drie weken nadat Javi terug is, heeft ze al een nieuwe vriend. M.a.w.: die was er waarschijnlijk al. Ik heb de indruk dat Kailyn hem al lang zat was, maar hem toch aan het lijntje hield. Ze liet geen traan toen hij 6 maanden werd uitgezonden. Zij is er al helemaal overheen en nu moet hij ook maar ala minute oprotten. Mocht na uitzending niet in eigen huis en geen autostoeltje lenen. Een autostoeltje! Alsjeblieft zeg.



Hoe Kailyn nu doet tegen Javi, waar de kinderen bij zijn, vind ik echt schandalig. Ik vind haar sowieso niet zo sympathiek en vind het super om te zien dat de mannen (Javi en Jo) samen proberen het zo goed mogelijk te regelen voor de kinderen.



Hebben jullie al gezien hoe Jace reageerde op baby nr 3 van Jenelle (of eigenlijk 5 met de abortussen meegerekend)? Hilarisch en ook triest. Kereltje heeft meer moreel besef dan zijn moeder.Hoe reageerde hij??
Er kan gezegd worden wat wil, Farrah heeft een prachtig lijf. Dat ze een onprettig karakter heeft en zich te bloot kleed vaak staat daar even los van.
Alle reacties Link kopieren
Wow NAV_, ze is dus weer vreemdgegaan? Bij Jo ook al toch? Of waren ze toen al uit elkaar? Ik herrinner me wel dat Kailyn toen nog bij de ouders van Jo woonde, en er veel ruzie ontstond omdat ze een ander had. Maar ik weet niet zeker meer of zij toen eigenlijk nog samen was met Jo.



Arme Isaac en Lincoln..
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Even ophelderen hoor, want als je dan dingen loopt te verkondingen laat ze iig een klein beetje juist zijn



Kail is helemaal niet vreemdgegaan. Ze hebben allebei een andere partner(s) gehad terwijl ze in scheiding lagen. Dus ze waren wel nog getrouwd maar er was van beide kanten al uitgesproken dat ze uit elkaar zouden gaan. Niet echt netjes, maar het is niet zo dat alleen Kailyn het was. Laten we ook niet vergeten dat toen Kailyn een miskraam had, Javi haar niet steunde want hij vond het haar schuld. Dus dat ze nu emotieloos naar hem toe is, kan ik goed begrijpen.



Ze heeft wél staan huilen toen hij 6 maanden wegging dus dat is ook alweer onzin.

Over de autostoeltjes, daar is een heel deel van weggeknipt, dat is zelfs door MTV al toegegeven.



Ook dat over Jace, het is toch duidelijk dat hij enorm gemanipuleerd wordt dat Barb. Zij zegt geen goed woord over Jenelle (en andersom als Jenelle met Jace is ''do you wanna stay with meeeee?'') dus nee, hij weet niet hoe het zit, hij is een 6 jarige die de hele tijd heen en weer wordt uitgespeeld.
quote:Troeteltje schreef op 21 februari 2017 @ 10:27:

Er kan gezegd worden wat wil, Farrah heeft een prachtig lijf. Dat ze een onprettig karakter heeft en zich te bloot kleed vaak staat daar even los van.



Ik vind het absoluut geen prachtig lijf, verre van zelfs. Haar hele lijf is plastic en dat zie je. Ontzettend nep en lelijk. Die tieten, die kont en die superrare buik, bah. Ze ziet er nu uit als iemand van 50 die koste wat kost jong wil blijven. Zo ontzettend zonde want ze was ooit wel mooi.



Geef mij maar een mooi naturel lichaam ipv al dat plastic.
Plastic is ook niet mijn ding. Ik doelde meer op de rondingen die door iemand worden afgebrand.
quote:Troeteltje schreef op 21 februari 2017 @ 11:32:

Plastic is ook niet mijn ding. Ik doelde meer op de rondingen die door iemand worden afgebrand.Maar haar rondingen zíjn plastic
Ja dat is mij nu duidelijk. Maareh....heeft ze haar buik laten boetseren?
quote:Troeteltje schreef op 21 februari 2017 @ 11:48:

Ja dat is mij nu duidelijk. Maareh....heeft ze haar buik laten boetseren?



Boetseren



Geen idee wat ze er mee gedaan heeft maar natuurlijk is het niet. Hij verandert ook steeds.
Dat is gek. Dat was mij dan ook totaal niet bekend. Ik dacht dat dit gaar lichaam is, behalve de borst en bilpartij. Die vind ik dan ook plastic. De rest is, naar ik dacht, natuur.
Hemeltje, één van die meiden van Teen Mom UK is bewust (!) zwanger van de 2e (ze is 18!)..

Oh Megan is het. Uitgerekend in april. Haar vriend maakt zich zorgen om het geld, zij niet.
Laat me raden.... dat roodharige meisje die in die caravan woont?
quote:Pieps2016 schreef op 21 februari 2017 @ 18:47:

Laat me raden.... dat roodharige meisje die in die caravan woont?Yes.
Alle reacties Link kopieren
Oh Teen Mom UK moet ik nog kijken. Is het leuk?
Ik vind het wel leuk, maar het is wel heel anders geproduceerd dan Teen Mom.



Er wordt weinig tot geen aandacht gegeven aan onder welke omstandigheden de meiden zwanger zijn geworden. Je valt echt midden in hun verhaal, en je moet er zelf maar wat om heen bedenken.

Van 1 van de meiden wordt tussen neus en lippen door nog even gezegd dat de vader van haar kind in dat zelfde jaar al een koter bij een ander heeft gekregen.

Bij 1 stel heb ik het serieuze vermoeden dat het gepland was ( of in ieder geval van haar). Een andere moeder is alleenstaand, en pas ergens in aflevering 5 hoor je waarom zij en haar vriend uit elkaar gingen.

Nouja, ik vind het nogal rommelig dus.



En ik irriteer me helemaal kapot aan de achtergrond muziekjes. Veel te veel aanwezig.
@Dragisa, komt denk ik omdat de originele teen mom serie volgde op 16 and pregnant.
Die roodharige (geverfde stoplichtkleur) is idd heeeeeeeeeel erg dom in mijn ogen. Hij ging vreemd toen baby net geboren was met baar vriendin, ze wonen in caravan, bestek incompleet (in een aflevering waarin ouders komen eten werd dit duidelijk), hadden in een aflevering iets van 60 of 80 dollar spaargeld en moesten daarvan APK auto en verzekering of telefoon haar betalen, echter planden wel een vakantie. Vervolgens moet er een bruiloft met verlovingsfeest komen. En nu gepland zwanger van een 2e terwijl hij duidelijk aangaf dit geen slim plan te vinden. Maar goed....hij deed er ook geen zakje omheen, dus net zo stom vind ik hem dan.



Haar ouders steunen ze. Ondanks zijn vreemdgaan aanbetaling grotere caravan, auto cadeau etc. Ben benieuwd hoe ze reageren als ze horen over 2e zwangerschap.



Ik vind ze toettoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven