gordijnen uitkiezen

21-02-2017 22:00 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben pas verhuisd en heb hulp nodig met gordijnen uitkiezen.. ik heb witte muren, een zwarte bank, grijs/witte vloer, eetstoelen zijn taupe(bruin), donker eiken houten tafel, voor de rest allemaal wit.. welke kleur gordijnen passen hierbij??
Heb soort gelijke inboedel (qua kleur opstelling)



Ik ga ook binnenkort verhuizen en zit er over na te denken om een gebroken witte rolgordijn te combineren met licht grijze gordijnen... Desnoods inbetweens... is nog even combineren in de winkel..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kunnen alle kleuren hierbij. Als je met assessoires nog kleur aan gaat brengen zou ik of die kleur in de gordijnen laten terugkomen, of gaan voor een neutrale kleur; wit, beige, zwart, grijs. (Maar dat zou mij te saai zijn)
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat Michelleobama zegt. Als je huis best neutraal en veel grijs/wit tinten heeft kun je het met leuke gekleurde accessoires je gordijnen daarin mee nemen.
Ik zou voor rustige tint gaan, gebroken wit, wit, grijzig, taupe wellicht van je stoel. Als je kleuren persoon was had je al kleuren denk ik. Dus ik zou rustig houden en neutraal.
Omdat je vloer grijs wit is zou ik gordijnen zelfde lichtheid geven, of lichter maar niet donkerder dan je vloer, steekt dan af te veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven