Vriendinnen Gezocht Den Haag 24 -30 =)

02-03-2015 17:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn naam is Inge, 27 jaar oud en ik woon al een aantal jaren met veel plezier in Den Haag. Nu zijn veel van mijn vriendinnen gaan samenwonen en/of verhuisd. Het lijkt me leuk om nieuwe vriendschappen op te doen in Den Haag. Ik hou van bordspellen, boeken, films, wandelen, dinner feestjes, festivals, borrelen en in de zomer doe ik nog eens poging om te surfen/suppen.

Het lijkt me leuk om met een aantal meiden een groepje te voren en daarmee gezellig activiteiten mee te ondernemen. Nu ben ik al zo brutaal geweest om facebook pagina aan te maken – waar we allemaal leuke eventjes kunnen organiseren en contact kunnen hebben. (ViVa Den Haag)



Dus voel je vrij om je aan te melden en je even kort voor te stellen in de groep en dan zorg ik dat contact met je neem!



Groetjes,

Inge
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen facebookgroep?
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/ViVaDenHaag



Werk het nu?
anoniem_220281 wijzigde dit bericht op 02-03-2015 17:42
Reden: Foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je oproepje spreekt me erg aan. Zijn mensen uit Rotterdam ook welkom?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Super tof! We zijn al weer met 5 meiden en Vrijdag 20 maart staat onze eerste kennismakingsborrel gepland! Hierbij wil ik je nog een keer van harte uitnodigen Mocht je de 20ste niet kunnen, geen nood er komen meer eventjes aan!



https://www.facebook.com/groups/ViVaDenHaag
Alle reacties Link kopieren
Thanks, ik zal me even bij de FB pagina aanmelden dan
Alle reacties Link kopieren
We zijn al met een leuk groepje! Er zijn nog steeds meer meiden/dames welkom!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben éigenlijk iets te oud (37....) maar wel jong van geest en voornemens om binnenkort in Den Haag te gaan wonen. Dus als er ruimte is om de leeftijdsgrens iets op te schuiven, meld ik me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pammie,



Je bent van harte welkom!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ah gezellig! Ik meld me aan bij de fb-groep!
Alle reacties Link kopieren
Yes! Ik was ook al een tijdje op zoek naar een aanvulling op mijn vriendenkring, zeker nu het weer lekker weer begint te worden.

Ik ben alleen niet zo goed in het 'alleen erop uit', dus misschien is dit een goed idee..
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Alle reacties Link kopieren
Moet ik iets speciaals doen om toegevoegd te worden?
Blow, blow, thou winter wind, thou art not so unkind, as man's ingratitude. ~William Shakespeare
Alle reacties Link kopieren
ah leuk! Ik ben zo vrij geweest om mij aan te melden bij de FB groep? Liefs Floortje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Ik ben een 26 jarige dame uit Den Haag! Ik heb SPH gestudeerd, en werk in de hulpverlening.

Ik hou van leuke dingen doen en gezelligheid!

Dinner party's, gezellig thee drinken en kletsen, borrelen, spelletjes doen, terrasjes pakken etc!

Mijn beste vriendinnen hebben allemaal al een gezin en houden geen tijd meer over voor gezelligheid met mij !

Daarnaast vind ik het hartstikke leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Ik zou het leuk vinden om me aan te melden bij de groep en leuke dingen te doen met jullie!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ola Ladys,



Op dit moment zijn er 25 genadige in de Facebook groep en worden er toffe eventjes gestart. Zaterdag gaan we naar Dreams Free Festival en 7 Mei is er een tweede kennismaking-borrel. Ik ben niet zo actief op het forum, dus vandaar de late reactie.



https://www.facebook.com/groups/ViVaDenHaag
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 28 jaar en ben net in Den Haag komen Wat leuk dat er een FB pagina is om nieuwe contacten te vinden. Ik ben benieuwd of jullie binnenkort nog een x gaan meeten. Ik heb me aangemeld!!



Liefs, Joni
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



Ik vroeg me af of deze groep nog actief is? Ik ben 27 jaar en voornemens om naar Den Haag te verhuizen en vind het heel leuk om hier nieuwe mensen te ontmoeten. Ik hou van gezelligheid, zoals terrasjes pakken, kletsen, films kijken, series volgen, stappen en gezellige dinertjes.

Veel van mijn vriendinnen zijn getrouwd, hebben kinderen of zijn gaan samen wonen. Dus ik zou het leuk vinden om bij de groep te komen als deze nog bestaat.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven