Borrelen, dansen en koken in Utrecht

29-11-2016 21:39 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn naam is Roos (29) en woon nu alweer meer dan 10 jaar met veel plezier in het mooie Utrecht. De laatste tijd merk ik, dat nu veel vriendinnen verhuisd of druk zijn, ik heel veel zin heb om nieuwe contacten op te doen (leeftijd tussen 25-35) om lekker te dansen, mee te borrelen en te koken. Ik werk fulltime en heb een baan waar ik blij van word. Ik ben vrij relaxt en sociaal, hou van (speciaal) biertjes drinken, concerten en festivals, een dansje en yoga. Kan daarnaast rustig een paar uur (of een hele dag...) kroeg hangen met koffie, spelletjes en fijne gesprekken.



Wie weet is dit een manier om een kookavondje/borrel te organiseren met een groep en te kijken met wie het klikt? Liefst met mensen die ook echt in Utrecht stad wonen en ook in zijn voor een spontaan drankje op een dinsdag, een dansje of een zara-mango-&other stories run op een zondag ofzo ;)



Liefs en wie weet tot spreeks!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me aan! Alles wat je schrijft vind ik leuk, maar ik ben niet zo'n kokert. Opeten kan ik wel goed



Ik ben 33, en woon ook in de stad. Mis een beetje het spontane doordat de meesten in mijn kring zijn gaan settelen ofwel verder weg wonen. Ik hou erg van brunchen op de zondag, slap ouwehoeren in de kroeg, feesten in Tivoli en het wijntje na het werk.



Wie weet tot de borrel!
Alle reacties Link kopieren
Hee, dat klinkt leuk! Idd zoals Wolkig: ik geniet van lekker eten op mijn bord, maar dat is vaak niet van mezelf dan ;)

Ik ben 32, woon ook in Utrecht. Vanaf mijn studententijd, met een uitstapje van samenwonen in een een andere stad, weer terug als single naar Utrecht. Houd ook van feestjes (Tivoli V. nu leuk, vroeger de Havana! rip :( ) en festivals (lekker dansen), afspreken met een wijntje of koffietje, buitenleven: park/bos, hardlopen, actieve groepslessen afgewisseld met Bodybalance tot aan lekker cozy thuis zitten met een boek.

Leuk om een what'sapp groepje aan te maken?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie reageren! De good old Havana, haha! Ik waag nu af en toe nog een dansje in de Stathe en Tivoli inderdaad. Maar ik vind Utrecht nogal mager qua leuke plekken om te dansen. Wbt dat koken: ik hoopte juist op het feit dat ik ook bij jullie zou kunnen eten ;) Maar dan voorzie ik een hoop lekkere restaurantjes. Whatsapp groepje lijkt me een prima plan, als jullie me even je gegevens pb'en, maak ik er eentje aan!
Alle reacties Link kopieren
Daar zeg je zo eens wat wat betreft dansen inderdaad! De vrijdagmiddagborrel in de Rechtbank van vorige weer vrijdag was erg leuk en werd gedanst, maar verder... Stan & Co en ben ik ook wel een beetje ontgroeid



voor de restaurantjes!
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen een wa groepje aangemaakt, wie zin heeft om aan te sluiten is welkom!
Alle reacties Link kopieren
xxx
anoniem_320423 wijzigde dit bericht op 05-10-2017 21:56
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Stuur me even een pm!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Wat een leuke berichten! Graag zou ik me ook willen aansluiten bij de whatsappgroep als dat mogelijk is, want volgens mij sluiten jullie interesses wel aan bij die van mij.

Hou zelf erg van borrelavondjes in de stad (Utrecht) (wijn, bier, cocktails of zelfs alcoholvrij maar net wat de mood is), bios- en filmavondjes, samen eten (ook zelf koken, hou ik van!), shop till we drop of naar leuke festivals. Ben een sportief persoon (hardlopen), aardig extrovert (iig niet op mn mondje gevallen ;), single maar wel lekker af en toe aan het daten en 31 jaar. Ik woon nu zo'n 2 jaar in Utrecht, maar heb er nog veel te ontdekken denk ik!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee, zou mij ook graag willen aansluiten! Je intresses sluiten erg aan op de mijne. Woon niet in de stad, maar ben er vaak te vinden. Liefs Daan
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik heb je een pb gestuurd, zou graag nog willen aansluiten.

Ben zelf 31 jaar, single in voor leuke dingen en kan koken:P



Groetjes Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Lijkt me erg leuk om aan te sluiten! Heb je een pb gestuurd!

Ben trouwens 34 jaar, woon in Utrecht en altijd wel te porren voor een borrel ;)



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Wat een leuke oproep! Ook ik heb veel van mijn vriendinnen vooral buiten Utrecht wonen en het lijkt mij heel leuk om nieuwe contacten binnen Utrecht op te doen. Ik ben 31 jaar, single en houd me zo nu en dan bezig met het dateleed ;) Zo nu en dan borrel/shop/kookavondjes klinken me als muziek in de oren. Lijkt mij dus ook erg leuk om me aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb ook een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wat een gezelligheid. Ik ben een meid van 31 uit Utrecht, single en werk fulltime. Het lijkt me erg leuk om aan te sluiten bij de wa. Ik hou ook van festivals, kroegjes, concerten, bios, uit eten gaan, koken, yoga en nog veel meer. Graag ook een pb



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Oooo wat word ik vrolijk van deze gezellige boel! Ik ben 30 en zou het heel gezellig vinden om me bij jullie aan te sluiten. Ik hou net als jullie erg van borrels, festivals, koken, sporten (probeer 2 tot 3 keer in de week, maar oei, wat winnen de speciaal biertjes dan toch weer vaak ;)).



Roos, ik stuur je even een pb!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik zou mij ook graag willen aansluiten! Ik woon nu nog in Groningen, maar heb daarvoor 4 jaar in Utrecht gewoond. En binnenkort verhuis ik weer terug naar Utrecht :-) Kijk er al helemaal naar uit!



In Utrecht heb ik destijds via de viva ook een leuk groepje meiden leren kennen, waar ik nog steeds contact mee heb. Maar kan natuurlijk nooit kwaad om contacten verder uit te breiden in deze stad. Leuk!



Ik ben 32, en hou van borreltjes, festivals, dansen, lekker eten en gezelligheid!



Ik zal ook een pb sturen en tot spreeks!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb je ook een berichtje gestuurd!



Klinkt gezellig allemaal! Ik ben 27 en woon in de stad Utrecht sinds 1,5 jaar na gestudeerd te hebben in Groningen. Ik hou van borrelen, terrasjes, koken, lekker eten, dansen en vooral spontaan leuke dingen doen.



Groetjes nynke
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die nieuwe reacties!! Als je me even een pm met je nummer stuurt, kan ik jullie toevoegen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik haak graag aan! Ik woon al een tijd in Utrecht, ben 31 jaar en sta in het dagelijks leven voor de klas. Ik ben single sinds afgelopen zomer en heb het prima naar mijn zin in mijn uppie. Alleen.... iedereen om me heen gaat samenwonen, koters baren en daardoor veranderen vriendschappen. Zo gaat het natuurlijk gewoon en vind het hartstikke leuk voor ze, maar ik zou het ook leuk vinden om af en toe eens met wat gelijkgestemde meiden iets te ondernemen en gewoon weer eens spontaan af te kunnen spreken. Over mij: terrasjes, yoga, koken, filmhuis, lezen, bordspelletjes, goede gesprekken, af en toe een dansje of lekker de kroeg in Ik ben (soms helaas) niet meer zo'n feester. Ik geloof dat ik al mijn krediet heb verbruikt in mijn studentenjaren :P



Ik stuur je ook een pb



Fijne zondag nog allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven