Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaringen lipofilling gezicht

07-04-2016 18:56 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen maandag is er tijdens een billift ook vet uit mijn bovenbenen gehaald en dmv lipofilling in mijn gezicht gegaan. Dit omdat ik 54 kilo ben afgevallen en erg mager in mijn gezicht was geworden. Natuurlijk is er verteld en heb ik gelezen dat je gezicht de eerste periode behoorlijk opgezet zou zijn. Maar mijn hemel, ik lijk wel een hamster die op ontploffen staat!



Op internet zie ik alleen maar voor foto's en foto's van weken later. Geen foto's van direct na de behandeling. Iemand hier ervaring met lipofilling van het gezicht? Hoe zag het eruit de eerste paar dagen? Hoelang duurde het voordat de zwelling minder werd?
Alle reacties Link kopieren
Oh balen, wat gaat er niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel verklevingen onder de littekens van de billift. Littekens zijn ongeveer 40 cm aan iedere kant en vooral links zitten er veel verklevingen die erg pijnlijk zijn, vooral bij zitten. De verklevingen zitten weer aan de zenuwen, waardoor ik last heb van tintelingen onder de bil. Ben een half jaar verder en heb nog steeds pijn. Ben sinds augustus onder behandeling van een fysiotherapeute, die behandelingen hebben heel goed geholpen, maar nog steeds niet pijnvrij.
Alle reacties Link kopieren
Hi Daantje, vroeg me af hoe het nu met je gaat? Ik hoop dat je inmiddels pijnvrij bent! Nog blij met je gezichtje? Ik overweeg ook lipofilling, ook een mager, ingevallen gezicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven