Friends With Benefits - ontmaagden?

21-02-2017 20:10 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden geleden een jongen ontmoet met wie ik erg veel om ga. Laatst hadden we het erover dat we elkaar eigenlijk wel heel leuk vonden, maar beiden hebben we geen zin om een relatie aan te gaan, we willen elkaar daar vrij in laten. We zijn wel op het idee gekomen om elkaar te 'gebruiken' als een partner op het gebied van intimiteit etc.



Nu is hij op het idee gekomen om seks te hebben, maar omdat ik nog maar 16 ben (en nog maagd, hij is ook 16 maar geen maagd meer) weet ik niet wat ik hiermee moet. Ik wil het heel erg graag maar ik ben bang dat ik er later spijt van krijg omdat het dus niet uit liefde is gekomen. What to do?



xo, Emma
Als je twijfelt, moet je het niet doen. Jij twijfelt, dus je kan beter nog even wachten dan.
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niet doen
Alle reacties Link kopieren
Toen ik 18 was, zat ik in dezelfde situatie (jongen zat zelfs in mijn klas). Ik heb het wel gedaan en nooit spijt van gehad.
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Bii twijfel niet doen

Bij wel doen pil gebruiken volgens voorschrift en ook een condoom tegen soa s
Niet doen!
Ik zou het niet doen. Het is juist zo fijn om in een relatie met iemand waar je verliefd op bent samen seks te ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Seks is echt het lekkerst met iemand waar je stapel-knettergek op bent. Vind ik dan, hè! Dus misschien is het leuk om het met hem uit te proberen. Maar ik denk niet dat het een super-ervaring zal worden. Nou is dat bij de eerste keer wel vaker het geval, maar met een vriendje waar je smoor op bent, lijkt mij vele malen leuker.
Alle reacties Link kopieren
Bij twijfel niets doen nee, maar eerlijk, wat raad ik je zachtjes toch aan om het te bewaren voor iets mooiers als dit ..
Alle reacties Link kopieren
Och hemel pas 16 jaar en nu al alleen "gebruik" willen maken van elkaars lichaam. Meisje meisje meisje.....neem hier echt nooit genoegen mee. Zo zonde.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 21 februari 2017 @ 20:30:

Och hemel pas 16 jaar en nu al alleen "gebruik" willen maken van elkaars lichaam. Meisje meisje meisje.....neem hier echt nooit genoegen mee. Zo zonde.Ontzettend goed advies, het slaat ook eigenlijk helemaal nergens op. Ik krijg er rillingen van als ik dit zo lees want je hebt volledig gelijk
quote:GateKeeper schreef op 21 februari 2017 @ 20:30:

Och hemel pas 16 jaar en nu al alleen "gebruik" willen maken van elkaars lichaam. Meisje meisje meisje.....neem hier echt nooit genoegen mee. Zo zonde.Je hebt helemaal gelijk! Waarschijnlijk wil de jongen gewoon seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma1211 schreef op 21 februari 2017 @ 20:35:

[...]





Ontzettend goed advies, het slaat ook eigenlijk helemaal nergens op. Ik krijg er rillingen van als ik dit zo lees want je hebt volledig gelijk Nou, je weet het! Op naar die lekkere gozer die je hemels vindt. Komt vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Hey Emma1211, iemand wel leuk vinden is gewoon niet genoeg hoor. Niet voor een eerste keer. Ik denk dat je het een stuk beter kan treffen. Ik wens je verliefdheid
Ik zou het niet doen. Je eerste keer vergeet je nooit meer en je kan dit beter doen met iemand bij wie je echt echt hoteldebotel verliefd bent. Dit klinkt echt als een slap aftreksel, met zo'n jongen voor wie je maar een beetje 'leuk' bent. Degene met wie je voor het eerst seks hebt moet jou ook helemaal fantastisch vinden.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan.
Je hoeft echt niet tot je 32e te wachten op die prins op het witte paard voordat je ontmaagd "kunt" worden. Vaak komen er toch wel wat meer gevoelens bij kijken als je seks hebt (gehad) met iemand. Het zou balen zijn als je ontmaagd bent en dan genegeerd wordt door zo'n jongen die heeft wat hij hebben wou.



Aan de andere kant, vaak is het ook niet perfect ofzo. Waarschijnlijk geen rozenblaadjes op bed. Gestuntel en geklungel. Die illusies worden we toch wel een beetje mee groot gebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 21 februari 2017 @ 20:30:

Och hemel pas 16 jaar en nu al alleen "gebruik" willen maken van elkaars lichaam. Meisje meisje meisje.....neem hier echt nooit genoegen mee. Zo zonde.



Sluit ik me ook graag bij aan!

Wees zuinig op je lichaam, je moet er nog lang mee doen!! Stel je voor dat jullie nu gebruik maken van elkaar, en je komt volgende maand een jongen tegen waar je echt smoorverliefd op word? Dan had je misschien gewild dat je gewacht had..

Je bent nog maar 16 jaar, er komen nog genoeg kansen waarin je gebruik kunt maken van iemands lichaam enz. Maar voor de eerste keer zou ik het je echt afraden! Wacht op de jongen waar je echt hoteldebotel van bent, dat maakt je eerste keer een stuk mooier en specialer!
Paardenstront scheppen in de morgen, is een dag zonder zorgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best vrijdenkend, maar op je 16de een neukvriendje vind ik niet bevorderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh niet doen hoor...inderdaad wachten op iemand waar je knetter van bent.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 21 februari 2017 @ 20:11:

Als je twijfelt, moet je het niet doen. Jij twijfelt, dus je kan beter nog even wachten dan.Dit
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cherubijn schreef op 21 februari 2017 @ 21:35:

Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan van wat je niet hebt gedaan. Eens maar dan wel nadat je een stuk ouder bent dan 16 jaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven