Hello hello!

16-02-2017 20:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee girls!



Ik hou van gezellig babbelen! Dat kunnen gesprekken zijn van heerlijk slap ouwehoeren ('Joh vind jij die ene jurk in die ene scene van die ene film ook zo tof..jeweetwel..?'), tot diepgaand ('Denk jij dat er meer is tussen hemel en aarde?') of gewoon een 'Hey daar hoe is het vandaag? '



Tis niet zo dat ik me zit te vervelen (heb een best druk leventje en hou er ook wel van om even mn eigen ding te kunnen doen), maar vind het altijd interessant om nieuwe mensen te leren kennen. Hoorde positieve verhalen over vriendschappen die online zijn ontstaan dus dacht waarom ook niet...? Vandaar dan ook mijn oproepje. So Let me know als jij je in de onderstaande tekst ook kunt vinden. En zo niet, mag je me alsnog berichten hoor haha, schrik niet af van mensen met andere interesses ;)



Spontaan, ow yeah! Last minute girlsnight of meidendagje doen?Off course! Bbq of tapasavondje houden met zn alle? Ik organiseer t wel! Ja van gezelligheid hou ik zeker, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Maar begrijp me niet verkeerd, het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn dus voer ook graag serieuze gesprekken. Verder hou ik ook van leuke feestjes of evenementen, de zomer (lekkere hapjes&drankjes, zacht kleedje en boekje en kom maar op met die picknick! of languit in het gras liggen genietend van de zonnestralen), boeken en kunst, fotografie, muziek, sushi!, gezelligheid, creatief bezig zijn, Feestjes hoeven van mij echt niet te groots, hou wel van down to earth, dat er muziek is is wel belangrijk voor me. Mn muziekstijl en interesse in soorten feestjes is erg breed. Van snoeiharde gitaren of flinke stampbass tot chille hippiemuziek of bandjes kijken. Naast dat ik goed druk kan zijn met 101 dingen (waarvan mijn kleine man toch wel prioriteit nummero uno is), vind ik het net zo fijn om lekker bank te hangen, grote pot thee, filmpje, heerlijk!



Heb je iets leuks te melden of zin om gezellig te babbelen? Dan weet je me te vinden!
Wat een lekker vrolijk berichtje! hoop dat je wat gezellige damens vind.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het handig om de regio te vermelden.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je en waar woon je?
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk berichtje, heerlijk vrolijk!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ghe.... Leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al moe als ik het allemaal lees
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk berichtje! Enne.. wat Chocolol zegt
🌸
Wat Nouschi zegt.
Alle reacties Link kopieren
Wat Nouschi zegt.
Alle reacties Link kopieren
Wat Nouschi zegt.
Wat Nouschi zegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 februari 2017 @ 21:10:

Ik ben al moe als ik het allemaal lees



Ik ook, hou het wel bij een avondje smulstenen.



Maar TO, ik hoop oprecht dat je andere gelijkgestemden gaat treffen en veel plezier met elkaar zult hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 16 februari 2017 @ 21:10:

Ik ben al moe als ik het allemaal lees Ik ben al afgehaakt bij de TT eerlijk gezegd
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als een leuk en spontaan mens, maar je klinkt ook als een persoon waar je niet meer snel vanaf kan komen, En sochtends de telefoon opneemt met: GOEDEMORGUUUHH POPPIE!! zullen we vandaag abcdefghijklmnop gaan doen?



Ik hoop dat je je wederhelft snel vind
Alle reacties Link kopieren
Wat Nouschi zegt.
Alle reacties Link kopieren
Haaii allemaal, zie nu pas de reacties.

Leuk de positieve berichtjes, jammer dat er mensen ook zo nodig flauwe reacties moeten achterlaten. Please doe dat ff lekker ergens anders, ik zit daar echt niet op te wachten.



Reactie op de andere comments: ik ben 27 en woonachtig in de omgeving van Gorichem
Weinig gevoel voor humor. Kan ook nog bij je aanvulling
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Heb je niks beters te doen dan dit soort reacties sturen. Laten we het gewoon even gezellig houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 22 februari 2017 @ 23:32:

Weinig gevoel voor humor. Kan ook nog bij je aanvulling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven