Gezellige meiden gezocht in Utrecht

15-02-2017 13:14 7 berichten
Hoi Allemaal,



Over 2 weekjes woon ik in de mooiste stad van Nederland. Omdat ik nog niet heel veel contacten heb in Utrecht lijkt het me leuk om wat meiden te leren kennen. Ik ben zelf 24 jaar en ik ben gek op terrasjes, spontaan uiteten, of dansjes in de kroeg. Maar kwaliteitsprogramma's (:P!!) zoals temptation island of Samantha&Michael kan ik ook zeker waarderen.



Het lijkt me leuk om een groepsapp aan te maken om over de app al wat kennis te maken!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon vanaf april weer in Utrecht. Ik woon nu In Groningen, maar daarvoor 4 jaar in Utrecht gewoond. Ben blij dat ik weer terug mag Ben ook dol op terrasjes, kroegjes en festivals. Lijkt mij leuk om mijn contacten verder uit te breiden. pb me maar zodat we nummers kunnen uitwisselen of elkaar kunnen toevoegen op facebook.
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproepje! Hahaha kijk soms ook graag naar van die vermakelijke 'kwaliteitsprogamma's', je hoeft er in ieder geval niet bij na te denken, heerlijk soms:P. Ik ben zelf 27 en kom uit de buurt van Gorichem. Al flink de kriebels over t verhuizen? Nog maar paar daagjes als ik t goed lees?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Oh echt he! Ik verlang ook echt naar de zomer! :D Is alles toch een stuk leuker haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Ez_ schreef op 24 februari 2017 @ 10:24:

Jaaa de mooiste stad van Nederland :D! Ik woon er alweer een tijd en vindt het super leuk. Ik hou ook heel erg van kroegjes bezoeken, veel en lang kletsen, festivals en etentjes. Ben blij dat het weer zomer wordt, dan kan je weer fijn spontaan terrasjes pakken!

Ik sluit me graag aan bij jullie!Zag net dat je een interessant topic had aangemaakt (al van een hele tijd terug hoor). Probeerde je een pb te sturen maar dat lukte niet Lijkt me iig leuk om daar verder over te kletsen!
;:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven